Ab King Pro

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joels
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mietin että kannattaako ostaa tollanen kuntolaite kun sitä niin paljon telkkarissa kehutaan. Muka kymmenessä päivässä kiinteä vatsa.

Onko kellään kokemuksia että tehoaako toi oikeesti vai onko se ihan huijausta mitä telkassa sanotaan?

No se 10 päivää nyt ainaki on jostain "huumorilla" repästy. Eli kukaan ei saa 10 päivän aikana mitään ihmeellistä aikaiseksi. Ihan samalla tavalla rääkkäät niitä vatsoja perinteisillä menetelmilläkin. Eli en sano, että kyseinen laite olisi vatsalihasten treenaamisen kannalta yhtään huono, mutta sen sanon ettei se mitään ihmeitä puolestasi tee.

Mun tyttöystävällä on tollanen ja oon joskus sillä koklaillu huvikseen. Ihan ok laite se on, mutta ei se mitään ihmeitä tee. Mun mielestä tavalliset vatsat on mielekkäämpiä ja saa varmasti melkolailla saman tehon niilläkin.

Mikäs laite tuo on? Ainakin ab swingillä vetelin joskus puol tuntia putkeen ilman, että tujli ees hiki kunnolla :D.

vähän :offtopic: , mutta jossain vatsalihasmasiina mainokses hoetaan, että saat poltteen vatsalihaksiin vain minuutin treenillä..:D sanoisin että millä tahansa vatsa liikkeellä saa masun kipeäksi jos minuutin hinkkaa. sori:offtopic:

pikkusisko osti tollasen ja kokeilin vähän sitä.itellä ainakin tuntu että ei saanut vatsoihin kunnollista tunnetta tehdessäni varsinkin kun jalkoja ei saanut kunnolla tuettua kun oli aivan ala-asennossa. muissa asennoissa liike tuntu aika kevyeltä. IMO laite vois olla sopiva just joillekki joille tavalliset vatsalihasliikkkeet sovi, vasta-alkajille tai kuntoutettaville. tämmöinen arvio ~ 10 kokeilukerran kokemuksella :D

Jos saisi 10 päivässä kiinteän vatsan, niin eikö kaikilla sitten jo olisi kiinteä vatsa?

Palkkaa mieluummin niillä rahoilla millä meinaat tuon ostaa Jhulmi pitämään sulle vatsojen treenauksesta oppitunnin. Eli kannattaa vähän hakea aiheesta tietoa, loputon perusvatsalihasliikkeen hinkkaaminen ei toimi.

Eristävät laitteet = roskaa! Jos vehkeellä on tasan yks käyttötarkoitus (ja treenaa yhtä lihasryhmää) ei sitä ainakaan kotiin kannata raahata, saatika rahojaan siihen hukuttaa. Vatlihasliikkeisiin voi käyttää niin hirveästi mielikuvitusta, ettei tosiaan kannata mitään vehkeitä hankkia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen kanssa sitä mieltä, että kuntosalilla saa vatsat treenattua miljonaalla erilaisella tavalla (ei kyllä kokemusta ab kingistä).
Jos ei motivaatio riitä vatsoja salilla vääntämään, niin tuskin niitä kotonaankaan aikaiseksi saa tehtyä. Mitä nyt muuten tulee vatsojen tekemiseen, niin tuskin sua kukaan pitkin nenää kattoo jos käytät esim.vatsalaitteessa 30kgn vastusta.
:anssi: Tuollainen 10 päivää :david:

:anssi: Tuollainen 10 päivää :david:

Eipä oikeastaan, vaan ainoastaan hieman harhauttavaa mainontaa. Koska noita huuhaalaitteita mainostetaan lähinnä ihmisille jotka eivät treenaa, tekee vatsalihasten aktivoituminen melko paljonkin näkyvää tulosta kymmenessä päivässä. Tämä ei ole rasvan häviämistä tai lihasten kasvua (eli sikspäkkiä ei tule) vaan yksinkertaisesti yleistä ryhdikkyyttä. Vatsa menee vähän sisään ym. kun lihakset ovat koko ajan valmiustilassa.

Suurin harhautus tässä mainonnassa on se, ettei tuohon saavutukseen tarvita Ab King Prota.

Heh, mikähän näistä olis just mulle sopivin.. 6 second abs - vain kuusi sekuntia päivässä (yhteen toistoon siis, joita yhteensä tehdään muutama minuutti :D )

Jumaliste mikä määrä noita eri vempuloita on myynnissä tossa yo. linkissä! Ostakaa ennemmin voimapyörä.

Ai kauhee, nyt kun katsoin tuon linkin, niin vasta muistin mikä Ab King Pro on. Vielä vähemmän syytä sn hankkimiseen. Sekoitin sen Ab Rolleriin, ja sekin vaikutti jo liian tilaa vievältä ja kalliilta.

Mä luotan edelleen ihan perinteisiin vatsaliikkeisiin, lisäpainot pykälään ja vääntämään
10 päivässä kiinteeks ööö... kuulostaa liian hyvältä ei voi toimia

Salille vaan ja vatsalihaksia treenaamaan, en mä tollasiin hiluvitkuttimiin usko ;) :thumbs:

Hilavitkuttimet voivat olla yllättävän kovia laitteita kuten esimerkiksi voimapyörä.

edit: Tai eihän se voimapyörä hirveän hilavitkuttimen näkönen ole, mutta kun joskus olen nähnyt sellasen samaan systeemiin perustuvan futuristisennäköisen laitteen, jossa ilmeisesti pystyy säätämään jopa vastusta.

ps. Yritin vastata jotain lyhyttä ja ytimekästä ja nyt tuli tollanen hirviö. höh ihan turha vastaus. Olisi aivan yhtä hyvin voinut pitää turpansa kiinni

Suositut

Back
Ylös Bottom