AB king pro???

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saattaahan tuo AbKingPro toimiakkin. En tosin oo kokeillu. Ei se, että tuotetta myydään TV-Shopissa, tee siitä automaattisesti paskaa, vaikka ne "lupaukset" IHMEELLISISTÄ tuloksista 3 minuutin päivittäisellä " :david: reenillä" onki ihan huuhaata.

Vertailuna vaikka se Total Gym mitä Chuck "Texas Ranger" Norris mainosti, se toimii jonkunlaisena lihasyleiskuntolaitteena loistavasti jollekkin jolla ei ole mitään muuta tarkotusta reenailla ku pitää ittensä edes jonkunmoisessa läjässä.

---

No siis sehän on varmaa, että laitteella harjoittelu kyllä kasvattaa vatsalihaksia, koska vatsalihakset joutuu töihin (eri asia sitten on, että miten paljon ne lihakset kasvaa). Kyse nyt on tässäkin ehkä siitä, että mainoksissa luvatan todella paljon liikaa. Parissa viikossa on tullu jotain about 20kg lihasmassaa lisää niissä ennen/jälkeen kuvissa olevinaan sekä luvataan 200 asteen liikeratoja sun muuta. Samoin sauna belt mainoksessa sanotaan, että puolen tunnin saunassa istuminen kuluttaa 600kcal (muistaakseni) ja sen jälkeen mainitaan, että sauna beltillä voit harjoitella 50min ja näinollen se kuluttaa enemmän kaloreita. :anssi: Saunassa sentään koko kroppa altistuu lämmölle ja elimistö joutuu viilentämään koko kroppaa ja näinollen kuluttaa kaloreita. Sauna beltillä taas saadaan semmonen perseen kokonen alue hikoilemaan joten kalorien kulutus ei taatusti ole lähelläkään samaa per tunti.

HarryG sanoi:
Tai jos ei jaksa vääntää perinteisiä vatsoja, niin voin suositella voimapyörää
Tosta saa sen kuvan, että voimpyörä olisi helpompi... Jos näin, niin mulla menee sitten joku pahasti pieleen.

Eiks toi oo se sama laite missä on samanlainen liikerata kun voimapyörässä. Tossa on vaan selkätuettu sillen et sitä on helppo tehä ettei tapa itteensä..

Voisin tollasen kyl 20e ostaa. Aurinkoisena päivänä pumppailisin sillä parvekkeella aina ilman paitaa :hyper:

...

se 200 astetta tuntuu olevan joku mainoskikka joka vaan kuulostaa hyvältä... en tiedä onko se niin mullistava ominaisuus koska lihakset saa aktivoitua pienemmälläkin liikeradalla. en tarkoita tässä sitä että sentin nytkytyksillä saatas hirmusia tuloksia aikaan :) ja lihas kasvua tapahtuu ylikuormittamalla lihaksia raskailla painoilla.. tässä tapauksessa tommonen vemputtelu kehon painolla ei johda mihinkään ainakaan minusta... joten ei muutaku päkkiä reenaamaan joka suunnasta niin hyvä tulee... :thumbs:

HarryG sanoi:
Tai jos ei jaksa vääntää perinteisiä vatsoja, niin voin suositella voimapyörää, jolla ainakin saa sitä tuntumaa. Voin luvata että harjoituksen teho verrattuna sen pituuteen ja sarjapituuksiin on aivan omaa luokkaansa verrattuna mihin tahansa vatsalihasliikkeeseen.

Voimapyörä...? Mulla rupee menee hermot vatsojen tekoon, kun tavallisia rutistuksia saa vääntää loputtomiin... Oon koittanu jotain painoo rinnan päällä pitää, mutta aika arseesta sekin :wall:

Jumppapallo tehostaa kivasti vatsalihasrutistusta. Siinä joutuu muutenkin pitämään keskivartaloa kontrollissa ja ehkä myös se, ettei saa alustasta niin paljon tukea, vaikuttaa. Suosittelen.

Sidney sanoi:
Voimapyörä...? Mulla rupee menee hermot vatsojen tekoon, kun tavallisia rutistuksia saa vääntää loputtomiin... Oon koittanu jotain painoo rinnan päällä pitää, mutta aika arseesta sekin

Voimapyörän saa kympillä ainakin stadiumista. Se on siis semmonen pyörä missä on kahvat sivuilla. Sillä sitten rullaillaan konttausasennossa. On aivan paras liike vatsoille.

Koita laittaa se paino niskan taakse ja levitä kyynerpäät sivuille niin johan alkaa tuntua situpitkin. Ja keskity siihen ettet vedä jaloilla yhtään.

Mun mielestä vatsojen treenaus onnistuu parhaiten silleen et ottaa sopivan levypainon käteen ja pistää sen takaraivoon kiinni ja pitää siinä. Sitten pistää leuan rintaan kiinni (tämä siksi että mulla ainaki alkaa alaselkään sattumaan ihan törkeesti jos pää on samansuuntainen yläkropan kanssa). Ja sitten tekee ihan tavallisia istumaannousuja.

Tätä tehdessä täytyy mielestäni olla jotain jalkojen päällä, ainakin jos sitä rautaa on käsissä paljon :evil: .

Eli parilla sanalla tämä liike on istumaannousu lisäpainolla :) . Haluaisin vain painottaa sitä että mielestäni vatsoille on hyvä tehdä kova reeni :whip: .
Eli eikun vaan tarpeeksi rautaa käsiin, mutta teknniikka ennen kaikkea. Tämä tosin on ainakin minusta aikas raskas tekniikka, mutta toimii minulle ainakin ihan kympillä

Itse en ole noita tv-shopin ihme vimputtimia kokeillut, mutten sellaista AB king
pro vehjettä 150 eurolla ostaisi :jahas:

Sidney sanoi:
Voimapyörä...? Mulla rupee menee hermot vatsojen tekoon, kun tavallisia rutistuksia saa vääntää loputtomiin... Oon koittanu jotain painoo rinnan päällä pitää, mutta aika arseesta sekin :wall:

Kokeileppa laittaa ristikkäistaljan alataljaa se köysi jolla yleensä tehdään ojentajapunnerrusta. Sitten vain selällesi pää taljaan päin makaamaan, laitat alataljan puolelle sopivasti vastusta, vedät köydenpäät korvien kohdalle ja siitä rutistamaan. Pysyy se "veto" myös ala-asennossa, joten tuolla saa kyllä saatanallisen polton vatsoihin, eikä lopu rautakaan heti kesken.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
Kokeileppa laittaa ristikkäistaljan alataljaa se köysi jolla yleensä tehdään ojentajapunnerrusta. Sitten vain selällesi pää taljaan päin makaamaan, laitat alataljan puolelle sopivasti vastusta, vedät köydenpäät korvien kohdalle ja siitä rutistamaan. Pysyy se "veto" myös ala-asennossa, joten tuolla saa kyllä saatanallisen polton vatsoihin, eikä lopu rautakaan heti kesken.

Auts! Täytyypä kokeilla seuraavan kerran kun puntille meen...Voi hyvin kuvitella että tolla tuntumaan saa :rock: Toivottavasti ei paikat repee... :D

sisko osti tuollasen ab king pro:n ja tein sillä alkuun. se on kyl hyvä varmaan alottelijoille mutta kun alat edistyyn niin ei se niin hyvä ole. itselläni oli ainaki vaikeuksia tasolla 4-5(liikerata alkaa vaakatasosta tai sen alapuolelta) pitää jalat kunnolla tukevasti maassa kun itseä nosti ylös. kyllähän tuo alussa nopeasti kaljamahan kadotti ja vatsalihakset tuli näkyviin. mutta 3minuuttia päivässä on paskapuhetta. itse tein sillä kumminkin 10minuuttia päivässä eli kaikki 6 eri liikesarjaa 2x10-20 toistoo. nykyään teen mielummin normaaleja vatsarutistuksia painon kanssa tai kaltevassa tasossa. laitteella tehtäessä pitää avustaa mahdollisimman vähän käsillä. sanoisin yhteenvetona että aloittelijoille ja vanhuksille hyvä. HUOM! saman laitteen saa alvemmalla jostain elloksen luoettelosta tilaamalla hintaan n. 60e

Kaikki ostoskanavan tuotteet jotka liittyvät kuntoiluun on tehty läskeille häviäjille, jotka istuvat kotisohvalla ja valittavat sitä kun eivät laihdu(tai muut ihmiset jotka eivät ole valmiita tekemään yhtään mitään sen eteen, että tulisivat kuntoon). Jos haluaa saada tuloksia aikaan, niin siihen tarvitaan edelleen verta,hikeä ja kyyneliä...vellipyllyt on vellipyllyjä, ole sinä jotain muuta.

Toisekseen jotkut luulevat OIKEASTI, että tekemällä vatsoja rasva palaa juuri siitä mahan kohdalta...keho polttaa tasaisesti rasvaa aina joka puolelta kehoa, teetpä mitä tahansa....

On päiviä jolloin ostoskanava naurattaa ja sitten on näitä päiviä...kiitos ja anteeksi.

en kyllä sanois vanhempia ihmisiä ja vaikka liikuntarajotteisia mitenkää häviäjiksi..kokeile tehdä sitten 30vuoden päästä vatsalihaksia kun terveys ei ole parhaassa kunnossa. ja ei pidä tuomita noita laitteita ennenku on kokeillu...mut kannattaa odottaa että kaveri tai joku muu ostaa nii voi testailla sen kustannuksella miten hyvä laite on :)

naruranne sanoi:
en kyllä sanois vanhempia ihmisiä ja vaikka liikuntarajotteisia mitenkää häviäjiksi..kokeile tehdä sitten 30vuoden päästä vatsalihaksia kun terveys ei ole parhaassa kunnossa. ja ei pidä tuomita noita laitteita ennenku on kokeillu...mut kannattaa odottaa että kaveri tai joku muu ostaa nii voi testailla sen kustannuksella miten hyvä laite on :)

Vanhempikin/liikuntarajoitteinen voi treenata salilla, minunkin kotikunnassa salillamme käy vanhukset ja vammaiset omissa ryhmissään ohjatuissa treenausjutskissa.Toisekseen vammaiset ja vanhukset eivät ole hävijiä,en muistaakseni niin kirjoittanutkaan??Tarkoitan kaikkia niitä joiden haaveena on päästä hyvään kuntoon, mutta eivät ole valmiita tekemään yhtään mitään, että niin kävisi. Ja ostoskanava on ainakin kuntoilulaitteidensa osalta juuri heille "minuutti päivässä"-se riittää tyypeille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom