Aamutreenit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nippeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Ajattelin vaan kysyä tämmöistä että onko sillä mitään väliä käykö tekemässä treenit aamulla vai illalla? Vaikka näin, että olen herännyt kahdeksalta aamulla ja menen salille 11 aikaa.. Onko se liian aikaisin? vaikuttaako se treeniin?

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=37747

Oikeastaan tuo yhdeltätoista ei ole enää aamulla. Kyllä sitä nyt pystyy jo 3 tuntia heräämisen jälkeen menemään täysillä salille, jos olet saavuttanut jo normaalin virkeystason.

Voihan se vähän hidastaa, jos nukuttaa ja haukotuttaa sarjojen välissä.

hyvin sujuu, käyn ite jos mahdollista 2h heräämisen jälkeen. on meinaan huomattavasti parempi vireystaso, kuin 20-21 aikaan illalla.

Treenaamassa käydään silloin, kun se itselle sopii.

Usein herään siinä seitsemän aikoihin ja lähden treenaamaan kymmenen-yhdentoista aikoihin kunhan olen ehtinyt herätä, syödä ja vähän lueskella. Itselleni toinen sopiva treeniaika on n. 17 aikoihin iltapäivällä, tämä jos aamulla ei syystä tai toisesta pääse salille.

Klo 11 ei todellakaan ole enää mitään varhaista aamua (tai riippuu se tietenkin edellisen illan ohjelmastakin :evil: ).

No itsellä ei kyllä noi aamureenit luista. Johtuen ehkä siitä että ei ole saanut hiilareita tankattua tarpeeks. Aamulla en vaan saa kaikkea irti, joten käyn salilla vasta kuuden aikoihin illalla, mutta jokainen käyköön silloin kun on mahdolista käydä. Kokeilemallahan sen huomaa....

Tohon hiilaritankkaukseen aamutreeniä varten: syön iltapalalla proden kyytipojaksi ruisleipää tai kaurapuuroa. Eipä ole vielä rasvaksi kertynyt ja aamulla jaksaa jumpata "tyhjällä mahalla".

Mulla on koulussa nyt sellainen jakso menossa että parina päivänä on vasta klo.11 meno. Muuten käyn salilla yleensä aika lailla koulun jälkeen, mutta noina aamuina herään n. klo. 9, syön purkin tonnikalaa ja olen salilla treenaamassa tuossa 9.30 aikoihin. Noin 10.30 olen kotona (juon palautusjuoman ja käyn suihkussa) ja sit meen yhdeksitoista kouluun ja ruokailu on yleensä joko heti tai sitten puolen tunnin sisään. Onnkeksi on
sali-koti-koulu välit melko lyhyitä niin kerkee ihan hyvin tuolleen. Ainoo vaan on tuo aamuherätys että mitään kummempia en kerkeä alkaa ennen treeniä aamuisin sulattelemaan kun en millään viitsi herätä vielä yhtä lisä tuntia aikaisemmin. :zzzz: Treenit on kulkenut ihan hyvin noin aamuisinkin vaikka ilman hiilareita menenkin, mutta jos treeni aika alkaa mennä yli 45min niin sitten alkaa jossain vaiheessa puhti loppua. Ja edellisenä iltana pyrin menemään nukkumaan niin aikaisin että herään ihan luonnostani siihen yhdeksään mennessä. Tuolloin ei sellaista kauheaa väsymystä iske päälle ja jaksaa paremmin vääntää.

Siinäpä oli nyt minunkin elämänkerta luettavaksi jos jotain kiinnostaa... :D

:rolleyes: Aamulla/päivällä kun käy, niin saa loistavasti potkua päivään...
Virkeystaso nousee kohisten .. Hyvä fiiliskin tulee kun on tehnyt jotain oman kuntonsa eteen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom