Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by onion
Muistan jostain lukeneeni että pitäis olla noin 8 tuntia heräämisestä ennen kuin koneisto olis valmis ottamaan vastaan kunnon treenin.
No hyvä sitten jos sulla toimii. Itse en tuossa ole tyrmännyt aamutreenin mahdottomuutta. Totesin vaan että "toisilla voi toimia mulla ei". Itsellä on kyllä sen verran kankea olo aamulla, että 100% treenistä ei ole tietoakaan.Originally posted by S225T
Paskapuhetta väittää ettei aamutreeni voi olla tehokas.
Itse olen käynyt viimeiset 6kk AINA aamulla. 4x/vko.
10v treenikokemuksella uskaltanen sanoa että osaan kertoa toimiiko vai ei. Mulle toimii.
Ymmärrän toki että joku ei yksinkertaisesti saa itsestään irti kaikkea aamulla, mutta on aivan turha alkaa täällä universaalisti tyrmämään koko aamutreeniä sillä on myös niitä jotka saavat 100% irti itsestään aamullakin ja joille se toimii muuhunkin kuin rasvanpolttoon tai pienten lihasten sissy-treeneihin.
Eipä sitä taida olla illallakaan 100% treenistä tietoakaan! ;)Originally posted by onion
Itsellä on kyllä sen verran kankea olo aamulla, että 100% treenistä ei ole tietoakaan.