Aamupalat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu
Onko joku kokeillut näitä JENKKIEN protein pancakes:

3-4 valkuaista
1kok muna
desi kauraryyniä
1,5 kuppia raejuustoa
sekoitetaan ja paistetaan

Toimiiko? ja lisää nopeita ja hyviä reseptejä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä heitän selläisen uuniin ja siellä 20 minsaa 200 asteessa ja hyvää tulee. kauran asemelle laitan vehnäleseitä, ja raejuustoakin menee enemmän (400gr), sit lisään vielä mantelirouhetta ja sekoitan sauvasekoittimella.

HELPPO JA HYVÄ

Kaurapuuroa ,Mehukeittoa ja Raejuustoa.

ahmad sanoi:
Toimiiko?
Tämä on (IMHO) yksi typerimmistä kysymyksistä joita voi esittää ruokavalion ja/tai lisäravinteiden suhteen. Mikä siinä toimii tai ei toimi? Ihan normaalia ruokaahan tuossakin on.

Resepti:

- Moniviljahiutaleita
- Jotain juustoa mauksi
- Raejuustoa

Hiutaleet lautaselle, juustot perään ja vettä päälle. Sitten mikroon pöhisemään - ja kun mikro kilahtaa, sotke raejuustot sekaan. Tämän jälkeen lapa sotku kitaasi. Samanlainen setti on uponnut meikäläisellä jo todella pitkään.

3-4 valkuaista
1kok muna
desi kauraryyniä
1,5 kuppia raejuustoa

Miettisin että pysyykö koostumus kassassa? Onko kukaan paistanut pannulla?

Jos ilatsella laittaa valmiiksi ja paistaa sitten aamulla pannulla???

ku ei jaksa alkaa väsillä mitään....Kaurapuuro ei sellisenaan tipu kuin ehkä 0,5dl kuiva mittaa... Prode juoma ois helppo mutta ei hiilareita. Munakas mikrossa onnistuuko? Ehkä kokeilen itse.

Mun aamupala on ollu tällänen jo jonkun aikaa...

- mansikoita
- vehnäleseitä
- rahkaa
- öljyä
(- prodejauhetta)

Blenderissä sekasin ja aijaijai ko on namiiiii :kuola:

3-4 valkuaista
1kok muna
desi kauraryyniä
1,5 kuppia raejuustoa

varmasti toimii, paskaa se lopulta tuottaa niin kuin kaikki muukin kiinteä ruoka.

Mä en tajua millai jotku jaksaa syödä aamulla helvetisti*
mä syön kaurapuuroa ja lasin tuoremehua ja oon täynä :D

Kaikkeen tottuu. Mahalaukku mukautuu ajan kanssa suurempaan ja pienempään ruokamäärään. Itsellekin riittää näin dieetillä puuro ja leipä puolille päivin. Bulkilla sitten samankokoisilla eväillä olisi nälkä jo 30min päästä.

Mä en tajua millai jotku jaksaa syödä aamulla helvetisti*
mä syön kaurapuuroa ja lasin tuoremehua ja oon täynä :D

Niinhän se täälläkin on. Jos meen salille aamusta vedän prodepirtelön+omenan sillä pärjään.
Yritän tässä hakea nopeaa kiinteätä aamupalaa jossa 30-40g P,30-40g HH.
Lounas on sitten yleensä 10.45 jolloin kauhea nälkä.
VAIKEATA AAMUISIN=

1. Laiska ei jaksa väsätä mitään
2. Kun syö alkaa oksettamaan (varsinkin puuro)
3. 2 leipää menee juuri ja juuri
3. Munakas toimii välillä, mutta sit ei jaksa leipää.

Jos yrittäisi illalla laittaa munakkaan (3 valk+1kok muna) valmiiksi lämmittäisi aamulla ja siihen yrittäisi imeä pari toastia. siitä 1h vois mennä hedelmä.

5kk ajan ollut sama aamupala. Omeletti jossa 2kananmunaa, juustoa, salamia. Valmiin omeletin sitte vielä iskenyt 2 paahtoleivän päälle.Toimii

Juu, vois koittaa tota illalla valmistamista, kun aina aamulla se valmistaminen jää (kun ei ole yhtään nälkä).

Versio 1

Puol purkkia rahkaa, 100g raikkaa, tuntumalla (reilu puol desiä varmaan) kaurahiutaleita, makeutusainetta lusikka tai pari, päälle jogurttia ja sotku sekaisin. Nam.

Versio 2

Puol purkkia rahkaa tai raejuustoa, kumpi ei satu olemaan loppu. Pari ruokalusikallista suklaaheraa, tuntumalla elovenaa ja päälle maitoa ja sekasin. Namx2.

Jos maito on loppu ja jogurttia löytyy, esim rasvaton vanilja sopii mainiosti suklaaheran kanssa :)

Päälle kippo kahvia, poretablettilitku ja danone actimel. Täytenä on tää masu ainaki pysyny aika hyvin.

80g tai about 2desiä kaurahiutaleita ja purkki ehrmannia. Vähäsen oligthia antamaan makua.. ice coffee.. :kuola: Vettä jatkeeksi jotta sekoittuisi paremmin.

400kcal
pr 37
hh 50
rr 6

Samalla vanhalla mennään edelleen:

Pari desiä kaurahiutaleita keitettynä puuroksi, sekaan purkillinen (200g) raejuustoa. Lisäksi pari palaa ruisleipää, päälle kinkkua, juustoa ja kasviksia + 3-5 dl maitoa juomaksi. Päälle vielä omegat + vitamiinit. Tällä pärjään noin 2h.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom