Aamupalasta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
aamupala: kaurahiutaleita 4dl, 250g maitorahkaa, mehukeittoa 4dl. vitamiinit

Tarkottaako tuo, että Maitorahkaan pitää sekoittaa 4dl kaurahiutaelita ja mehukeitto? Ja mikä toi mehukeitto on? voiko siihen laittaa pelkän mehun?

Riittääkö tuo aamupalaksi?

Tomekkio sanoi:

Tarkottaako tuo, että Maitorahkaan pitää sekoittaa 4dl kaurahiutaelita ja mehukeitto? Ja mikä toi mehukeitto on? voiko siihen laittaa pelkän mehun?

Tarkoittaa juuri tuota. Kaupassa on myynnissä mehukeittoa joka on ohkasta kiisseliä, mutta on aika kallista, joten tuo mehu on parempi. kannattaa kokeilla Funlightin ja O´lightin maut läpi ja valita niistä itselleen paras. Funlightia löytyy varmaan jokaisesta kaupasta ja O´lightia (joka on mielestäni parempaa) löytyy ainakin Prismoista ja Cittareista.

Tomekkio sanoi:

tarkottaa.
mehukeittoa saa kaupasta,maksaa muistaakseni vähän päälle euron/tölkki(valion),näitä on eri makuisina

itse teen niin että heitän ensin purkillisen rahkaa lautaselle,siihen päälle kaurahiutaleet(okei,ite käytän mysliä,massakausi =) ja sekottelen varovasti lusikalla,sitten päälle mehukeittoa tarpeeksi,en kyllä käytä 4 desiä.ja hyvvee on

toinen tapa on sitten käyttää teho-tai sauvasekotinta jollon tulee juomakelpoista,kiireisellä tämän on hyvä ratkasu,ite kuitenkin tykkään enemmän tosta omasta tavastani

riittää aamupalaksi

Niin ja tässähän tarkoitetaan sokeritonta mehukeitto...(?) Karvias-boysenmarjakeitto on ehdoton suosikki, saa kuitujakin! :thumbs:

Purkki raejuustoa ja 3 desiä mehukeittoa :kuola:

älä syö iltapalana samaa mitä aamulla, illalla korvaat hiilihydraatit rasvalla. juot vähän vaikka rypsiöljyä, imeytyy hitaammin ja antaa energiaa pidempään yöhön. ei lopu kesken yötä energia ja aamulla ei ole niin kauhea nälkä mitä olisi hiilari-iltapalalla.

erkjetter sanoi:
älä syö iltapalana samaa mitä aamulla, illalla korvaat hiilihydraatit rasvalla. juot vähän vaikka rypsiöljyä, imeytyy hitaammin ja antaa energiaa pidempään yöhön. ei lopu kesken yötä energia ja aamulla ei ole niin kauhea nälkä mitä olisi hiilari-iltapalalla.

Ei nyt ehkä juomiselle ole tarvetta. Mihin sitä energiaa yöllä tarvii? Eikös nälkä ennen aamupalaa olisi oikeastaan aika hyvä juttu?

OK..

Otin puolet tommosesta maustamattomasta maitorahkasta ja lisäsin siihen jonkin verran kaurahiutaeita ja mehua.. Olin vähällä oksentaa sen paskan..:eek:

Voiko siihen laittaa jotain että se maistuis paremmalta?

nukkuessa kuluttaa noin 70kcal/h isompi tietenkin enemmän. mulla ainakin loppuu energia tosi nopeesti jos vetää illalla hiilareita rasvan siasta ja aamulla kauhea fiilis. yksilöllisiä eroja toki löytyy, mutta yleisestikkin suositellaan hiilarit aamulla ja päivät, rasvat illalla.

Tomekkio sanoi:
OK..

Otin puolet tommosesta maustamattomasta maitorahkasta ja lisäsin siihen jonkin verran kaurahiutaeita ja mehua.. Olin vähällä oksentaa sen paskan..:eek:

Voiko siihen laittaa jotain että se maistuis paremmalta?

Missä suhteessa laitoit tavaraa rahkaan? Itse laitan seuraavasti:
250 g rahkaa (purkki)
2-3 rkl fun-lightia (mikä-olikaan-karambola)
pari rkl öljyä
2 dl kaurahiutaleita

ja on niin hyvää että! helppo syödä, menee n 30 sekkaa ku heittää kasaan ja tekee hyvää kans.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom