- Ikä
- 37
Meah sanoi:hehahehh. En mä nyt sitä tarkoittanu. Tarkoitin lähinnä että yritän varoa sitä läskiä, en lihasta.
No, vanha filosofianhan on, että ei lihasta ilman läskiä.. tai ei läskiä ilman lihasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meah sanoi:hehahehh. En mä nyt sitä tarkoittanu. Tarkoitin lähinnä että yritän varoa sitä läskiä, en lihasta.
Doggoned sanoi:No, vanha filosofianhan on, että ei lihasta ilman läskiä.. tai ei läskiä ilman lihasta
Meah sanoi:Pahan pistit kun haluaisin vaan mielummin sitä lihasta kiitos:D
Mut kun mä en ihan oikeesti tiedä pitäskö mulla olla kalorit 1600 paikkeilla vaiko 2000 paikkeilla...kun mä en halua painaa mitään 70 1600 kun ne on ni kiristyy pikku hiljaa, ja 2000 en tiiä...tänään ne tais olla tuol 2000 kun niitä laskeskelin..
No sen voin ainakin todeta, että sitä lihasta et tule saamaan tuolla ruokavaliolla/noilla kaloreilla, ovat lähinnä diettikaloreiden luokkaa, tosin toiset diettaavatkin korkeammilla kaloreilla kuin tuo 1600.. Ja olen käsittänyt tuolta toisesta thredistä, että olet muutenkin todella hoikkanen tyttö, joten jos lihasta halajat,alahan opettelemaan syömistä:DMeah sanoi:Pahan pistit kun haluaisin vaan mielummin sitä lihasta kiitos:D
Mut kun mä en ihan oikeesti tiedä pitäskö mulla olla kalorit 1600 paikkeilla vaiko 2000 paikkeilla...kun mä en halua painaa mitään 70 1600 kun ne on ni kiristyy pikku hiljaa, ja 2000 en tiiä...tänään ne tais olla tuol 2000 kun niitä laskeskelin..
neiti sanoi:No sen voin ainakin todeta, että sitä lihasta et tule saamaan tuolla ruokavaliolla/noilla kaloreilla, ovat lähinnä diettikaloreiden luokkaa, tosin toiset diettaavatkin korkeammilla kaloreilla kuin tuo 1600.. Ja olen käsittänyt tuolta toisesta thredistä, että olet muutenkin todella hoikkanen tyttö, joten jos lihasta halajat,alahan opettelemaan syömistä:D
Genie sanoi:Mulle ei tule rasvaa eikä mitään, vaikka kuinka söisin aamuin illoin rasvasta tai mitä tahansa! Ihan näin by the way... Useasti syön illalla tuollaisen 250g rahkaa ja 3dl kaurahiutaleita ja joku 0.5litraa mehukeittoa sekaan ja sitten vielä pari rkl rypsiöljyä. En sitten tiedä että missä mättää... Salilla käyn ma,ke,pe... eli viikonloppuna vähän pidempi lepohetki ja joka treenin jälkeen Fastin Mass2 huiviin. Välillä kyllä tuntuu että vaikka ei paino nouse niin lihakset kasvaa. Taitaa olla kuvittelua? (:
Tuli tässä mieleen, että yksi luokkalaiseni totesi, kun juot Fast:in massaa niin saat massaa. IMO palkkariin kyllä kannattaa laitaa prode ja hiilari 1:1, toimii mulla ainenkin paremmin, sitten vaikka jonkin ison aerobisen jälkeen voisi sitten ottaa vaikka prodet ja hiilarit 1:2.JHM sanoi:edit: Ja mitä tulee tohon palkkariin. Hyvä juttu, että vetelet sellasta. Veikkaisin, että puntilla menee noin 400kcal (riippuu tietty miten lämmittelee). En tiiä paljonko sitä Fastin massaa laitat mutta itellä palkkarin energiat paikkaa vaan about noi treenin kuluttamat kalorit (g) 40/40/5, joten ei kannata tuudittautua siihen, että kuhan vetää fastin massaa niin tulee massaa. Kalorit ratkasee.
NGV sanoi:Tuli tässä mieleen, että yksi luokkalaiseni totesi, kun juot Fast:in massaa niin saat massaa. IMO palkkariin kyllä kannattaa laitaa prode ja hiilari 1:1, toimii mulla ainenkin paremmin, sitten vaikka jonkin ison aerobisen jälkeen voisi sitten ottaa vaikka prodet ja hiilarit 1:2.
Ja JP! Siis ei ne mun treenit mitään kunnon spining tai bodypump tunteja ole jossa kulutaisi kaloreita ja verensokeri tippuisi niin äärettömästi. IMO palkariin kannattaa laittaa 1:1 paitsi jos on jotain isoa aerobista tehnyt. Sitten treenin jälkeisessä ruuassa voi olla enemmän hiilaria kuin prodea.Janne22 sanoi:Kannattais ehkä vetästä enemmän hiilaria kuin 1:1. Itse vetelen treenin jälkeen about 50% päivän hiilareista. Osan maltona ja loput riisinä.
SS-Adler sanoi:Minun aamupalani sisältää AINA kaurapuuroa tuhdinlautasellisen ja banaanin. Tunnin päästä olo on kuin ei olisi syöny 3päivään mitään.