Aamupala

Raejuustoa, noin 2dl puuroa, kauraleseit, kalaöljy, banaani ja jos tekee mieli ni tummaa leipää ja joskus jopa maitorahkaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olen ajatellut sellaista aamupalaa kuin100g Reflex Nutritionin Instan Massaa veteen sekoitettuna, jahka saan tilin maanantaina niin käyn purkin hakemassa.

Tämänpäiväinen aamupala:

- 2dl kaurahiutaleita, lähes 1dl vehnäleseitä ja näistä puuro
- 2 ruisleipää ja omena
- 200g raejuustoa
- monivitamiini, c-vitamiini, magnesium ja omega kolmoset.

Kuinka tärkeää on saada aamulla proteiinia ? Minulla aamupala on melko hiilari painotteinen. Entäs olisko viisaampaa ottaa vitamiinitabletit aamulla vai illalla ?

Ants sanoi:
Kuinka tärkeää on saada aamulla proteiinia ? Minulla aamupala on melko hiilari painotteinen. Entäs olisko viisaampaa ottaa vitamiinitabletit aamulla vai illalla ?
aamupalalla protskua vähintään 30g mielummin enemmän
vitamiinit kannattaa ottaa aamulla kun päivälla niitä eniten kulutetaan!

- kaurahiutaleiet
- soijalesitiini
- vehnälese
- mehukeitto
- täysjyväleipä
- keittokinkku
- raejuusto

+ vitskut ja kalaöljyt

Määrät vaihtelee sen mukaan mitä kautta mennään.

Ollut jo ikuisuuden sama kaava:
-100 g kaurahiutaleita+ vetta
-1 rkl vehnaleseita ja naa mikrossa puuroks.
Sit sekaan lyodaan:
-1 kypsa pansku
-1 prk VALION raejuustoo
Pintaan kanelia ja makeutusta. toi on kylla herkkua. Ihme, mutta en tunnu kyllastyvan tohon sitten millaan.

Purkki oivaa Ehrmannia blandattuna maustamattomalla jugurtilla ja myslillä.
Pari ruispalaa, joiden päälle kaksi paistettua kananmunaa, kalkkunaa, juustoa ja satunnaisesti vihanneksia. Matikanopettajamukillinen kahvia.

Hyvä setti, vaan alkaa tulla pikku hiljaa korvista ulos kun samaa on tullut mässäiltyä jo kuukausikaupalla.

Ehrmannin sekaan kaurahiutaleita, hieman kaakaota ja loraus rypsäriä. Ei mikään pro-mättö, mutta helvetin hyvää! Sitten lasi tuoremehua tai maitoa ja kenties banaani tai muu hedelmä. :thumbs:

Mulla on mennyt kuukausitolkulla tälläinen delicious combinatiooni:
2dl NALLE kuntokauroo :kuola:
1,5dl banaanivanilja WHEY3 :kuola: :kuola:
1 banaani :kuola:
1prk rahkaa+1dl valion vaniljajugurttia :kuola: :kuola: :kuola: :kuola:
sitten tietty kahvi, vitamaxit ja omegat sun muut napit kaikkiin satunnaisiin vaivoihin! Mutta aamiainen on toimiva ja herkullinen :thumbs:

Xtreme sanoi:
Mun on pakko ilmottaa kaikkien aamiaisten kuningas, eli lautasellinen kaurapuuroa(rasvattomaan maitoon), mieluusti mikrossa (saa nukku kauemman) ja kaurapuuron sekaan sitten vaan 100-200g raejuustoa, siinä on loistava aamianen!

Täysin samanlainen kuin minulla :worship:

suklaa herat puuron sekaan kanssa, tulee hemmetin hyvät suklaapuurot..:)

Itse vedän 250 g maitorahkaa 2,5 dl rasvatonta jogurtti ja ei kauhea
kiire kouluun oo niin viel päälle puoli litraa maitoo ja banaani.

Aamupalani:

- 2dl kaurahiutaleita ja siitä sitten puuro
- 2 ruisleipää kalkkunasiivuilla ja juustolla
- 250g rahkaa höystettynä mansikkajugurtilla
- vitamiinit, mineraalit, omegat ja ne alas huuhdotaan kahvilla tai appelssiinimehulla

Nykyää on aamulla maistunu:
2dl elovena
1dl vehnäleseitä
1prk raejuustoo
1tlk cocoa-powderia
makeutusainetta

noi puuroks.. helvetin hyvää

nii ja + omena, teetä ja kahvia päälle

Oma aamupala:
puuro: 1,5dl elovena plussaa+ruishiutaleita/spelttiä/vehnäleseitä --->mikroon ja valmiin puuron päälle marjoja/raejuustoa vähän/kanelia
protumömmö: puoldesii heraa+100g~raejuustoo+vähän vettä+jotain antamaan makua
tomaatti+pätkä kurkkua+omena+0,5l vettä

L0b0 sanoi:
Kuulehan! Eipä tuosta öljyn lantraamisesta haittaakaan ole ollut :) Ja kun sitä uppoaa päivässä n. 1dl, niin se on parempi jakaa pieniin eriin, kuin tirvasta kerralla koko könttä.
:thumbs: SAMMA HÄR ÖLJYT :rock:

Ittelläni on kanssa toisinaan ongelma että ei oikeen aamulla kykene syömään mitään raskasta. Oon ratkaissut ongelman syömällä kaurahiutaleita makeutusjauheella ja maidolla höystettynä. Proteiinit oon ottanut rasvattomasta maidosta.Maidonsekaanhan voi lisätä vaikka heraa jos kaipaaenemmän proteiinia. Herkkuperseenä oon tietenkin sekoittanut maitoon kaakaojauhetta :D .

0,7l rasvatonta maitoa sisältää 23,1g proteiinia.

Aamuproteiinina rahkat, raejuustot ja sitten joskus, kuten tänä aamuna, tekee mieli suolaista. Tähän nälkään maistuu ainakin minulla HK:n ultrakevyt meetwursti. 100 g:n paketti pitää sisällään: 200 kcal, 30 g proteiinia, 0 g hiilihydraattia, 9 g rasvaa. Tuo on niin hyvää, että paketin tempoo naamaan hetkessä vaikka ilman mitään lisukkeitakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom