Aamupala

Aamulla menee 500g ehrmannia, kahvia ja vitamiinit yms. päälle. Leipää, mysliä ja muuta hiilaria olen yrittänyt syödä, mutta ei siitä tule mitään. Aamulla tuo syöminen vaan tuppaa olemaan niin vastemmielistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jüzz sanoi:
Aamulla menee 500g ehrmannia, kahvia ja vitamiinit yms. päälle. Leipää, mysliä ja muuta hiilaria olen yrittänyt syödä, mutta ei siitä tule mitään. Aamulla tuo syöminen vaan tuppaa olemaan niin vastemmielistä.

Mulla on toisinpäin, aamulla voisi vaikka syödä pöydänkin alta :D

Puuh...tuo raejuusto ei ole mitään mun suurta herkkua, joten skippaan sen. Juon maitoa ja syön muutaman leivän ja hedelmän. Niillä pärjää pari tuntia...

Eipä oo koskaan aamupala ollu se vahvin alue, mutta viimeaikoina on tullu alettuu syömään kuitenkin jonkin verran ja kieltämättä olo on mieleisempi kun vatsa ei kurni koko aamupäivää.

1,5 dl neljänviljan puuroa+2 rkl fast maito90, 4 dl kevytmaitoo

Tuo on kyllä omituista, ettei joillakin ole aamulla nälkä. Silloin kuitenkin ollaan oltu useita tunteja syömättä ja ainakin itselläni on aamuisin aivan hillitön nälkä. Välillä viikonloppuisinkin, kun saisi nukkua pidempään ei pysty vaan nälkä pakottaa aamupalalle.

-Kaksi isoa palaa ruisleipää päällekkäin, väliin reilusti rasvatonta/5% tuorejuustoa, 5-10 siivua jotain leikettä, kurkkua ja salaatin lehti.

-Rahka purkki, sekaan mitä mieleen juolahtaa

-Muutama hedelmä, esim banaani ja omena

Yleensä kovassa kiireessä
Protsudrinkki, hera 80
pari banskua/ruisleipää
vitamiinitabuja,yleensä multitabs,b,c,omega 3 tabut naamaan appelsiinimehun kanssa.

Tuolla soijarouhe vai pähkinäthreadissa on yksi hyvä aamiaisvinkki.

Välillä herkuttelen. 3 siivua täysjyvärealia. Jokaisen päälle sivelen hieman valkosipulimurskaa. Sitten sinihomejuustoraastetta, kinkkusuikaleita, herkkusieniä ja vielä juustoraastetta päälle. Mikroon minuutiksi. Oi voi kun on taivaallisia. :kuola: Huonoja rasvoja tulee vähän liikaa, muta ei tartte joka päivä syödä. Vedetään alas piimän kera.

4-7 pussia Elovena Hetkeä. Litra maitoa. Useimmiten näin.

Nyt dieetillä ollessa menee 40g All-Bran muroja + maito, sekä purkki ehrmannin rahkaa + mansikan makuista funlightia. Todella hyvää on...

Puuro+maito(rasvaton)+n.15 g perusheraa makua antamaan / 2-3 siivua ruisleipää leikkeleineen+margariini+kananmuna / muroja+maitoa(rasvaton)+marjoja

+ purkki ehrmannia kera funlight, sekä vitamiinit ja omegat

Mielialan ja jääkaapin varustetason mukaan toi lähinnä kaavottuu. Kunhan saa vaan koneen käyntiin...

juu kaurapuuroo ja banaani tulee yleensä syötyä tuoremehun tai maidon kans... rupee kyl nälkä tuleen ennen kouluruokailua jo et voishan tohon jotain viel lisätä tai sit ottaa eväitä mukaan kun lähtee...

Arc sanoi:
Mulla on aamusin hirveakiire, joten ei oo aikaa muutakun nopeeseen aamupalaan. (Koskaan en sita kuitenkaan jata syomatta.)

Aamujuoma:
- 0.5-0.8dl maitoa
- 30-45g heraa
- 100-150g kaurahiutaleita

Aikaa tekemiseen + juomiseen menee n. 3-6min.

Tämä on hyvä setti jos mikään kiinteä ei alas mene, eikä tässä muutenkaan mitään vikaa ole. Jos tuollaista juomaa ei alas saa, niin on miehessä vika. :evil:

Heradrinkki on näppärä myös aamulla jos ei ruoka tunnu maistuvan. Oma aamupala seuraavanlainen:

desi heraa
puurolautasellinen
~4dl maitoa

Simppeli ja hyvä. Joskus kun jaksaa syödä vähän enemmän, lisään tuohon esim. kinkkuruisleipiä.

Itse syön 1,5 dl heraa, puoli lautasellista kaurahiutaleita, 2 dl maitoa, omenan, vitamiinit ja omega kolmoset vielä päälle. Tuntuu toimivan.

kaurapuuro ja sekaan 30g heraa. multivitapore ja 500mg c-vitaa. puol pannua kahvia.

aika heikoilla eväillä lähtee aamu käyntiin. ei oikeen uppoa mikään heti aamusta. purkin raejuustoa kun jaksais niin ois tosi hyvä.

1 purkki (250g) maitorahkaa + banaani + 2dl appelsiinimehua sekaan
2 leipäviipaletta, päälle juustoa, kinkkua ja kurkkua
1dl hera proteiinia
+vitamiinit, kalaöljyt, joitakin mineraaleja ja GABA ehkä 1tl glutamiinia :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom