Aamupala

Moro. Mulla on ollu ongelmia aamulla syömisessä, koska tuntuu, että ei mene mikään aamulla alas eikä ole niin nälkäkään. Mitä keinoja tähän voisi näin bulkilla auttaa? Olisiko kalorit helppo vetää alas esim. Smoothien muodossa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moro. Mulla on ollu ongelmia aamulla syömisessä, koska tuntuu, että ei mene mikään aamulla alas eikä ole niin nälkäkään. Mitä keinoja tähän voisi näin bulkilla auttaa? Olisiko kalorit helppo vetää alas esim. Smoothien muodossa?
Skippaa suosiolla koko aamupala ja syö muilla aterioilla enemmän. Toki smoothie on yksi vaihtoehto jos väkisin jotain haluaa syödä/juoda. Ei aamupalan pois jättämisestä kehitys ainakaan jää kiinni.

Kaurahiutaleita, banaani, määpähkinävoita ja heraa. Sitte nesteen kans blenderiin ja naamaan. Uppoaa hyvin aamusin.

Skippaa suosiolla koko aamupala ja syö muilla aterioilla enemmän. Toki smoothie on yksi vaihtoehto jos väkisin jotain haluaa syödä/juoda. Ei aamupalan pois jättämisestä kehitys ainakaan jää kiinni.
Itsellä on joskus ollut samanlainen tilanne rttä aamupala ei oikein maistunut. Tuli opeteltua tuo aamupalasmoothie tavaksi ja omalla kohdalla yksi parhaita yksittäisiä päätöksiä mitä olen ruokavaliolleni tehnyt. Loppupäivä menee paljon vähemmällä ruoan ajattelulla, ja yleinen energiataso tuntuu korkeammalta.

Lisäksi jos on hankaluuksia saada kaloreita päivän aikana kasaan, niin useampi ateria helpottaa tätä huomattavasti.

Kannattaa etsiä itselle se sopiva tapa mutta liputan kokeilemaan smoothieta.

Itsellä on joskus ollut samanlainen tilanne rttä aamupala ei oikein maistunut. Tuli opeteltua tuo aamupalasmoothie tavaksi ja omalla kohdalla yksi parhaita yksittäisiä päätöksiä mitä olen ruokavaliolleni tehnyt. Loppupäivä menee paljon vähemmällä ruoan ajattelulla, ja yleinen energiataso tuntuu korkeammalta.

Lisäksi jos on hankaluuksia saada kaloreita päivän aikana kasaan, niin useampi ateria helpottaa tätä huomattavasti.

Kannattaa etsiä itselle se sopiva tapa mutta liputan kokeilemaan smoothieta.
Juuri näin. Kannattaa etsiä itselleen sopivin tapa, nälän hallinnan, energiatasojen yms kannalta.

Lähinnä halusin vain tuoda kaverille esille, että ei aamupala pakollinen ole, jos se tuntuu vastenmieliselle.

Itse jos söisin nälän tunteen mukaan, niin se oli varmaan 15 ateriaa päivässä. Mutta se ei luonnista, vatsa ei tykkää ja aikaa kuluu hitosti. Nyt olen vuosia syönyt 2-4 ateriaa, enkä yhtään välipalaa, päivässä. Tykkään vatsan puolesta syödä paljon kerralla ja sitten riittävä huili. Välillä ensimmäinen ruokailu on vasta kello 12 lounaalla, joskus 5.00 kun herään.

Ehdottomasti pitää syödä riittävästi, mutta väkisin ahtamalla ja pakottamalla ei välttämättä pitkän päälle jaksa puuhastella. Toki, smoothie melko harmiton kokeilu, ja nälkähän kasvaa syödessä eli suosittelen myös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom