Aamulla vai?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Corto
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei vaan!
Tuli tossa kesällä otettua aurinkoa ja olutta sen verran ettei salille tullu mentyä kuin sillontällön kovimmissa morkkiksissa :down:
Näin itsestäni kevättalvella kuvatun videopätkän, ja oli vaikea uskoa että se tiukkakuntoinen nuori-uros olin minä. Treenasin silloin kovasti thai-nyrkkeilyä ja lisäksi punttia päälle. Nyt ei aika thaikkariin riitä vaan tilalla on aikoinaan keskeytetyt opinnot ja työt. ainoat vapaa-illat ovat pe,la ja su :itku: .
Jotta pääsen taas himoitsemaani middleweight champion kondikseen, tällä kertaa ilman kamppailulajeja, onko järkevintä vetää puntti aamulla ennen duunia vai pe,la,su putki? Siihen sitten aikataulujen mukaan aerobista.
Paino noussu kevättalvesta n.8kg(lihasta ei siitä löydä). Eli toki aerobista. Mutta puntti-ajan järkevyys mietityttää?

Sori jos epäselvää, duunipöhnä nuokuttaa. :zzzz:
Kiitos!

Näitä thredejä on tässä jo monta kun vaan katselee.

Oma vastaus tähän:
Aamureenit on parhaat reenit (rasvaa palaa, hiki lentää ja päivä lähtee käyntiin).
Ja tuo viikonlopun putki ei niin hyvä. Parempi kun teet tasaseen viikolla ja lepäät viikonlopun.

Edit: laitan nyt tähän kuin tää mulla toimii:
1)Heti kun herää niin kaffit + vitamiinit + kreatiini + BCAA (tai niitä runsaasti sisältävää prodea 20-30g)
2)siitä tunti ja reenaamaan
3)heti reenin jälkeen mahottoman tuhti palautusjuoma
4)siitä tunti ja kunnon mättöaamiainen

Usein tähän väliin sitten tulee vielä
5) parin kasvu-unet

Mää tekisin niin että yhtenä aamuna salille ennen töitä ja sit perjantaina ja sunnuntaina salille. Ennen töitä sit niin paljon aamuaerobista ku jaksaa. En meinaan ite tykkäis käydä aamulla treenaamassa salil. Riippuu tietty siitäkin että koska sun työt alkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom