- Ikä
- 45
herätys 05.50
salille 06.00
:wtf:
vaikka aamuihminen ja aamutreenaaja olen itsekin,niin en välttämättä 10min.Heräämisen jälkeen menisi kovia viitosia vetelemään maasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
herätys 05.50
salille 06.00
Herääminen 5.00, salilla olen 6.00. Puuroa mä olen syönyt ja hyvin on toiminut.
:wtf:
vaikka aamuihminen ja aamutreenaaja olen itsekin,niin en välttämättä 10min.Heräämisen jälkeen menisi kovia viitosia vetelemään maasta
Tuota mieki olen miettinyt mutta sali aukeaa klo 6 ja tuntuu turhalta hotellissakin herätä aikasten ja istua penkillä ja venailla salille menoa. oisko se 30 min riittävä että kroppa herää?
Herää vähän aikaisemmin ku normaalisti(minimissään tuo 30min) ja juo vaikka kahvit.Tai esim.Mehua jos kahvia et siihen aikaan saa ja ota vaikka pari kofutabua.Ja siinä samalla kun katsot vaikka aamun uutisotsikoita tv:stä,niin teet sellaisen kevyen aamujumpan ja venyttelyn.Siitä sitten salille.
En syö mitään. Ainakaan nyt diettiaikoina. Ei vaikuta minuun, jos en syö aamusin. Päin vastoin olen tyytyväinen, kun nälkä kaikkoaa kun treenaa. Lopuksi ennen koulua limua, että jaksaa päivän.