Aamulla salille, miten aamupala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Herääminen 5.00, salilla olen 6.00. Puuroa mä olen syönyt ja hyvin on toiminut.

Öljyt, vitamiinit ja pari mukia teetä.
N. 35 - 45min heräämisen jälkeen salille!

Joskus jos jaksaa herään pari tuntia ennen salille menoa, silloin vähän tukevampi aamiainen.

Herääminen 5.00, salilla olen 6.00. Puuroa mä olen syönyt ja hyvin on toiminut.

Tuo on varmasti toimiva systeemi.Itse olen ottanut vaan tuon puuron sijasta vähän heraa.Tunti heräämisen jälkeen pystyy ihan hyvin treenaamaan ainakin ylävartaloa.Pikkasen paremmin tulee venyteltyä ja verryteltyä salilla kuin normaalisti.

Itse herään 07:00, koska tyttöystävä lähtee kouluun. Tulee syötyä melko reilusti, 500-700cal ja 07:30 takas nukkumaan. 09:30 uudelleen ylös ja kymmeneltä olen salilla. Aamutreeniksi ihan kiva ja jaksaa tosi hyvin vetää vaikka vähän kovempiakin treenejä.

Jos meen 15.oo duuniin. Niin herätys klo 9.00 naamaan rahka+ananaspurkki ja ehkä pari leipää. Sit noin klo 11 salille. Siellä vierähtää kaikkineen 2 h. Palkkari siellä naamaan ja kotiin kun pääsee kunnon ruuat jo naamaan.

Jalkapäivänä varsinkin jos syön ton satsin, vaikka ilman leipiäkin ja teen normitahtiini kyykyn ja sjmv:n tulee niin paska olo ja laatta fiilis, että pakko pitää pidemmät tauot :( Sit kun pääsen reenaan vielä pikkuliikkeitä jaloille, paska olo lähtee pikkuhiljaa ja taas jaksaa painaa.

Edit: Toi on kans hyvä että nukkuu vaikka vielä hetken aamupalan jälkeen. Joskus nukun 20-60 min, en aina.

aamulla jos salille niin...

purkki ehrammia
sekaan oliiviöljyä
nalle kaurahiutaleita
hiukan vadelma hilloa makua antamaan...

:wtf:
vaikka aamuihminen ja aamutreenaaja olen itsekin,niin en välttämättä 10min.Heräämisen jälkeen menisi kovia viitosia vetelemään maasta:)

Tuota mieki olen miettinyt mutta sali aukeaa klo 6 ja tuntuu turhalta hotellissakin herätä aikasten ja istua penkillä ja venailla salille menoa. oisko se 30 min riittävä että kroppa herää?

Tuota mieki olen miettinyt mutta sali aukeaa klo 6 ja tuntuu turhalta hotellissakin herätä aikasten ja istua penkillä ja venailla salille menoa. oisko se 30 min riittävä että kroppa herää?

Herää vähän aikaisemmin ku normaalisti(minimissään tuo 30min) ja juo vaikka kahvit.Tai esim.Mehua jos kahvia et siihen aikaan saa ja ota vaikka pari kofutabua.Ja siinä samalla kun katsot vaikka aamun uutisotsikoita tv:stä,niin teet sellaisen kevyen aamujumpan ja venyttelyn.Siitä sitten salille.

Aamulla jos pitää tehä jotain heti heräämisen jälkeen, oon yleensä heittäny shakeriin purkin ehrmannia, pari-kolme reilua ruokalusikallista kreikkalaista jugurttia, vajaa kourallinen neljän viljan hiutaleita ja loraus fun lightia.
Tämän jälkeen sauvasekottimella pari hyvää survasua ja juoma naamariin. Voi laittaa myös lorauksen maitoa, niin on vähän juotavampaa vielä.

Mun mielestä iha hyvä vetää aamulla kun ei jaksa rueta syömään paljoa kiinteetä ruokaa heti aamusta.
Imeytyy myös mukavan nopeesti niin bussilla salille, eikä sen jälkeen oo tukala tai täys olo, vaan pystyy treenaa paremmin imo.

Herää vähän aikaisemmin ku normaalisti(minimissään tuo 30min) ja juo vaikka kahvit.Tai esim.Mehua jos kahvia et siihen aikaan saa ja ota vaikka pari kofutabua.Ja siinä samalla kun katsot vaikka aamun uutisotsikoita tv:stä,niin teet sellaisen kevyen aamujumpan ja venyttelyn.Siitä sitten salille.

Niin no jos sitä heräis 05.30, herat naamaan ja nestettä vähän ja rupeais jotain 5.50 lämmittään lihaksia ja venytteleen ja siitä suoraan salille n.10 min kuntopyörää ja pumppaileen. itellä toi sali tossa tien toisella puolella. oiskhan ok?

En syö mitään. Ainakaan nyt diettiaikoina. Ei vaikuta minuun, jos en syö aamusin. Päin vastoin olen tyytyväinen, kun nälkä kaikkoaa kun treenaa. Lopuksi ennen koulua limua, että jaksaa päivän.

Onks tää nyt sitten hyvä tyyli edes dietillä? Vedätkö aamupäivän kouluruokaan asti limulla?

Limustahan saa kaikki kehon tarvitsemat ravinteet ja pysyy nälkäkin pitkään loitolla. Tossa käy just niin ku aina varotetaan. Oot aamun syömättä ja verensokerit alhaalla, sit illalla mätät ihan vitusti ruokaa. Hyvä dieetti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom