Aamulenkki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Eli jos käy salilla 4 krt viikko niin mikä olis aamulenkkien määränä sopiva...aamulla ennen aamiaista....kävellen lenkkeilen....:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kopaseppa alkuun vaikkapa kolmea 45-60 minuuttia kestävää lenkkiä viikossa. Sitten, jos siltä tuntuu, niin voit ottaa siihen vielä yhden lenkin mukaan, riippuen tavoitteestasi ja ruokavaliostasi ja salitreenistäsi ja palaudutko riittävästi jos myös lenkkeilet monesti viikossa.

Sopivasti kaikkea. :thumbs:

Haen rasvanpolttoa ja myöskin vähän aerobista kuntoa mikä on minulla tolkuttoman huono esim.cooperin testissä 2300 m .....

Niin ja sit viel semmost et kannattaaks nää kolme lenkkiä ottaa lepopäivinä mitkä mulla on ti,pe,su, vai ihan treenipäivinä:D

Ainiin ja tietysti menettämättä lihaa....mahdollista...:D

Ota 7 kertaa viikossa, joka aamu. Ei käveleminen paranna aerobista tosta sun 2300m ylöspäin - pitää alkaa juoksemaan. Kolme juoksulenkkiä ei pahemmin kuntoa paranna, tai alussa voi parantaa mut ei kauaa. Alota tosi iisisti ja tee sillee että ne 7 lenkkiä vasta joskus 2 kuukauden päästä. Lisäät siis hitaasti määriä.

Ok.....mut haittaako toi juokseminen mun lihasten kasvua.....siis tarkotus on polttaa rasvaa ei lihasta....ja koko ajan saada lihasta lisää.......:D

Käytä ylläolevaa esimerkkiä ja olet maratoonikunnossa ennenkuin huomaatkaan. Tosin sen lihasten minimaalisenkin kasvun voit unohtaa sitten kokonaan. Joko harrastat 7 päivää viikossa juoksua ja käyt salilla vaan yrittääksesi ylläpitää jotain tolkkua lihaksissasi. Kasvamaan niitä et varmaankaan saa tolla määrällä aerobista.

Itse en edelleenkään kykene kasvamaan kymmentä kiloa dietin aikana. Joku jos mullekkin neuvoisi sen miten puotetaan rasvat melkein kisakuntoon menettämättä yhtään lihaksia? :lol2: :evil: :lol2:

Sori gnut :nolo:

Originally posted by Net Virgin
Joko harrastat 7 päivää viikossa juoksua ja käyt salilla vaan yrittääksesi ylläpitää jotain tolkkua lihaksissasi. Kasvamaan niitä et varmaankaan saa tolla määrällä aerobista.

En mäkään usko että lihaksia saa kasvatettua dietiillä, mutta kyllä voimia voi kasvattaa ihan hyvin.

Maratoonari-lookista tuskin on pelkoa. Sen sijaan hyvä peruskunto ja <15 bf on todennäköstä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo sellane tuli mielee vaa että mulla on 5 kertaa viikkossa salibandy harkat ja harkkojen pituus on 1.5 tuntia niin voiko tuo aerobinen määrä vaikuttaa lihasten kasvuun merkittävästi?!
käyn salilla 5 kertaa viikossa:david: :nolo:

raggi sanoi:
joo sellane tuli mielee vaa että mulla on 5 kertaa viikkossa salibandy harkat ja harkkojen pituus on 1.5 tuntia niin voiko tuo aerobinen määrä vaikuttaa lihasten kasvuun merkittävästi?!

Ei se millään voi jos muistat podota vaan joka päivä ainakin kerran ja syödä maltua!

raggi sanoi:

Jos tajusin oikein niin sulla on yhteensä 10 reeniä viikossa, ja sitten jos ajatellaan että lihakset kehittyvät vain levossa ja ravinteiden ympäröimänä. tosta sun ravintopuolesta en tiedä, mutta toi lepo taitaakin sitten jäädä aika vähälle. Ylikuntokin voi vaania aika nopeesti.

Zone-sarja -42%
oke!..no mulla on sellanen treeni systeemi et 2 raskasta viikkoo,pumppiviikko ja sit kevytviikko ja uusiksi, mitä mieltä??! kevyt viikolla voi joitain treenejä jäähä välii eli sillo on ainakii lepopäiviä enemmän.
ruokapuoli pitäs olla ihan kunnossa ja pitäs varmaa vähentää toi salikerta 4 kertaan 5 sijasta?

raggi sanoi:
pitäs varmaa vähentää toi salikerta 4 kertaan 5 sijasta?

Turhaan sä täältä kyselet, että pitäiskö. Kokeile ite ja toimi oman kokemuksen perusteella. Kukaan täällä ei voi sanoa onko 10 treeniä liikaa vai liian vähän, koska:

-ihmisillä on erilaiset pohjat; joku tarvitsee vain 3 treeniä kehittyäkseen, toinen taas ei kehity kuin 10 treenillä viikossa.

-et kertonut omista pohjistasi

-et kertonut millasia treenisi ovat.

Ei näihin asioihin ole mitään absoluuttisia faktoja.

ps. musta tuntuu, että suurin osa pakkiksen lukijoista ei edes tiedä mitä on oikea ylikunto, koska aina kun joku esittelee oman ohjelmansa, niin heti tulee kauhea ryöppy vastauksia, että vari ylikuntoa.. tää ylikuntojuttu on joku helvetin päähänpinttymä mikä vissiin vaivaa aika montaa alottelijaa, just näiden pakkiksen ylikuntovastausten takia

gnut sanoi:
ps. musta tuntuu, että suurin osa pakkiksen lukijoista ei edes tiedä mitä on oikea ylikunto, koska aina kun joku esittelee oman ohjelmansa, niin heti tulee kauhea ryöppy vastauksia, että vari ylikuntoa.. tää ylikuntojuttu on joku helvetin päähänpinttymä mikä vissiin vaivaa aika montaa alottelijaa, just näiden pakkiksen ylikuntovastausten takia

Samaa mieltä!! Ja se paras kehityshän tapahtuu siellä lähellä ylikunnon rajaa ja ylikuntoon ei oo mitenkään helppo päästä, joutuu kyllä reenaamaan tosissaan että on ees mahollista!! tai sitten pitää ravinto/lepopuolen olla ihan persiillään...

Back
Ylös Bottom