Aamulenkit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bizz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vanilja, ei suinkaan. Eiväthän kaikki tällä palstallakaan aamulenkkejä tee. Liikut jo nykyiselläänkin aika paljon, joten välttämättä tarvis ei ole lisätä ollenkaan - loppupeleissähän kysymys on aina siitä, että syöt vähemmän kuin kulutat, ja oikein (=riittävästi proteiinia ja rasvaa, ja kohtuullisesti hyviä hiilareita).

Aamulenkkien teho ja suosio perustuu siihen, että aamulla hiilarivarastot ovat tyhjillään (varsinkin, mikäli iltapala on ollut proteiini-rasvasydeemi), joten rasva palaa tehokkaammin. Mutta tämän saman efektin saavuttaa steppaamalla, soutamalla tms. salitreenin päälle.

Ja kuten itse omassa postissani totesin, aamu-uninen olen minäkin - mutta jos ja kun pitää valita aamulenkin ja töiden, salitreenin ja kotihommien yms. päivittäisen aktiviteetin jälkeen lenkkipolulle raahautumisen välillä, niin aamuliikunta kyllä ajaa ohi kannukset kilisten :D :whip:

kukin taaplaa tyylillään

Nämäkin asiat taitavat olla maku-, tottumus- ja persoonallisuusasioita. Siinä olen esim. Gillyannen kanssa samanlainen, että olen aamu-uninen eikä aamulenkki luonnu, ainakaan vapaaehtoisesti. Kerran pari kun olen vienyt auton huoltoon kukonlaulun aikaan ja joutunut kävelemään kotiin, on aamulenkki tehty. Kieltämättä hyvä, pirteä olo oli sen jälkeen. Mutta sitä vastoin olen usein illalla vireimmilläni, ja varsinkin vaaleina kesän iltoina miun lenkkivietti syttyy. Jos jaksan, lähden silloin yöjuoksulle. En ole mikään juoksija, tekniikkani on suoraan sieltä p****stä, mutta nimenomaan illoin on tekniikkanikin ainakin parhaimmillaan, jos nyt ei ikuna mitään hivelevän menevää. Sitä paitsi silloin ei ole ainakaan vaaraa vastaantulijoista, mökillä kun ollaan korven keskellä.

Mie jos joudun valitsemaan, otan ehdottomasti iltalenkin.

Kirjoita vastaus...

Suositut

Back
Ylös Bottom