Aamulenkin korvaaminen jollain muulla?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro!

Olen lueskellut monia aamuaerobista koskevia aiheita täältä ja hyvin monessa suositellaan aamulenkkiä, mutta onko mitään muuta hyvää tapaa suorittaa aamuaerobinen? Esim talvella/kuumana hellepäivänä ei jaksaisi lähteä ulos hölkkäämään :D Onko mitään mahdollisuutta suorittaa aamuaerobinen sisällä jollain konstilla?

Muutaman kerran olen käynyt aamulenkillä, mutta se maistui niin puulta, että parin ekan lenkkiaamun jälkeen meni maku kokonaan.

Olisiko esim. kuntopyörä hyvä hankinta tämän aamulenkin korvaamiseen?

PS. Eka viestini tänne foorumille, kauan olen jo seuraillut ja etsiskellyt tietoa ja vinkkejä koskien salitreenaamista, ja aina on vastaus löytynyt, kiitos siitä! =)

Tän kevään dieetille ostin kaverilta crosstrainerin ku sillä sattu sellanen joutilaana olemaan, sillä kyllä hoitu nuo aamuaerobiset :) Kuntopyörä ei houkuttanu, crossari taas puolestaan oli hyvä vaihtoehto ku siinä saa vähän koko kroppa liikuntaa.

Hommaat pari kahvakuulaa ja vetelet niillä vaikka tabata intervalleja jos läskiä haluat poltella. Menee aikaa huomattavasti vähemmän kun mihinkään pitkiin aamuaerobisiin lenkkeihin... Tosin miinuspuolena oot 4 minuutin jälkeen aivan helvetin puhki jos et oo intervalliharjotteluun tottunu ;)

Crosstrainerin ostat ja yhden 20min aamulla vetelet sillä niin lupaan, että olet hiestämärkä. Tai sitten ostat rullaluistimet ja nautit hienoista ilmoista! ;)

Varjonyrkkeilyä niin ei tarvitse ostaa mitään. Jos haluat lisää vastusta niin kevyet käsipainot/rannepainot vaan mukaan. Saa koko keho liikkua myöskin, ei tarvitse hommata kuntopyörää tai crossaria ja voit tehdä sen niin mökillä, hotellissa kuin anopillakin.

Tai sitten ihan kuntopiiriä omalla painolla - kyykyt, rutistukset, punnerrukset, leuat, dipit, burpeet, kyykkyhypyt ja vaikka ties mitä. Ei tarvitse rankkojakaan sarjoja, kunhan pulssi nousee ja hengästyy ja vaihtaa liikettä pitämättä taukoa välillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tarkoitus olisi siis karsia turhia löysiä poies, ja aamuaerobinen tehdä joka aamu ennen aamupalaa.

Kolmena päivänä viikossa myös sali aamupalan jälkeen, eli jotenkin näin:

Aamuaerobinen: klo 9
Aamupala: klo 10
Salitreeni: klo 11

Ja esim. salipäivinä ei viitsisi kauheanmoista kuntopiiriä järjestää että jää salillekkin jotain =P Pitää koitella kaikkea edellämainittua, ja lisää vaan ehdotuksia!

Niin joo, ja mistä nuita crosstrainereita kannattaisi hankkia, ja minkä hintaista?

En ole koskaan pomppinut. Tarkemmin ajateltuna se ei kyllä olekaan varmasti kovin kevyttä puuhaa.
Perhana mä lähen kyllä huomenna jo ostamaan narun! Tulee koordinaatiotakin samalla harjoitettua kun tuota opettelee.

Pomppiminen on aika raskasta :D Itse kävin aamulla 45 min spinningissä, lähti aamu hyvin käyntiin ja mukavaa vaihtelua niille iän ikuisille lenkeille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom