Aamuisin treenaavia??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pinni_
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ajattelin nyt nostella tätä ketjua.... Olen nyt kesän aikana päässyt melko hyvin rytmiin, eli viideltä ylös ja koirien kanssa pikkupissalenkki, aamupala ja kuudeksi salille. Nyt kun on tottunut tähän aamutreenaamiseen, niin tuntuisi vaikealta siirtyä takaisin iltatreeneihin. Salilla on aikaisin aamulla hiljaista joten saa tehdä treeninsä ihan rauhassa ja sitten on ilta aikaa touhuta ja treenailla koirien kanssa :thumbs:

Saa nähdä miten syksyn pimeys vaikuttaa heräämiseen. Pitää vaan päättää että nousee eikä jäädä yhtään vetkuttelemaan sängyn pohjalle.. Täytyy kyllä myöntää että kerran jos toisenkin on tullut kömmittyä takaisin sänkyyn kun koirat on pissatettu...:nolo:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tykkään treenata aamuisin varsinkin päivinä kun on koulua. Jos koulu alkaa 8.30, niin menen 7.00 salille. Ja jos treeni vähän venyy, niin ei haittaa vaikka vähän myöhästyis (asiat tärkeysjärjestykseen!)... Mulla kulkee treeni tosi hyvin aamulla, luennoilla alkaa vaan sitten väsy tulla, mut haukottelen sit siellä enkä treenatessa.

Zone-sarja -42%
Minäkin olen jonkiverran nyt koulun alettua käyny heti aamusta salilla jos on pitkä päivä (8.30-15.45) nii paremmi jaksaa aamulla ku jos menee koulun jälkeen. On ollu niin tunkkanen ilma meidän koululla nyt, että sitä on ihan uupunu viimesten tuntien jälkeen. Saa nähä miten sit ku talvi tulee..
Onneks mulla nyt ainaki on aika paljon hyppytunteja, että pystyn mukavasti käymää päiväsaikaa treenaa.

Keksikääpä iltavirkulle jotain apukeinoja jolla saisin itseni aamuisin virkeäksi ja salille :rock:! Koulun alettua parhaiten aikaa treenille löytyy juuri aamuisin, tai en tiedä lasketaanko aamuksi kun sali aukeaa vasta klo 9.00. Olen niin täysin yöihminen kuin mahdollista ja mieluiten treenaisin yhdeksän jälkeen illalla jolloin olen parhaimmillani, mutta yliopiston salivuoro loppuu jo viimeistään viideltä :(.

Tänään oli tarkoitus taas yritää harjoitella tuota aamuheräämistä (eilen sain itseni salille jo klo 13!) ja kello oli soimassa kahdeksalta. Vein herätyskellon vielä varmuuden vuoksi huoneen toiseen päähän että joutuisin varmasti nousemaan ylös kun kello soi. Tulos: heräsin vähän ennen puolta päivää herätyskello vieressä ja sammutettuna. Mitä oikein oli tapahtunut? :eek: :lol2:

Tykkään treenata aamuisin varsinkin päivinä kun on koulua. Jos koulu alkaa 8.30, niin menen 7.00 salille. Ja jos treeni vähän venyy, niin ei haittaa vaikka vähän myöhästyis (asiat tärkeysjärjestykseen!)... Mulla kulkee treeni tosi hyvin aamulla, luennoilla alkaa vaan sitten väsy tulla, mut haukottelen sit siellä enkä treenatessa.

Wau, mä olen päässyt sun siguun. :) :D

Aamulla oon minäkin tottunut salilla käymään. Illalla töiden jälkeen tekee mielummin kaikkea muuta, tai jos liikutaan niin aerobisempaa sellaista.

Olen ihan täysin aamuihminen, ja iltaisin on ihme, jos kympin uutiset ehdin nähdä ennen simahtamista. Vireystasoon se vaikuttaa positiivisesti aina lounaaseen asti, jonka jälkeen tekisi mieli päikkäreille. Iltatreenien jälkeen käy niin kierroksilla, ettei unesta ole tietoakaan ja sitä ruokaa ei pysty enää kasin jälkeen ahtaamaan kuin nestemäisenä...

Herääminen kuudelta kirpaisee vain hetken. Kun hampaat on harjattu, niin olo on jo pirteä ja tekee mieli lähteä rautojen pariin. ...seko mikä seko...

Mä olin ennen kans semmonen iltavirkku ja aamut, tai no päivät tuli nukuttua, varsinki viikonloppuisin. En tiedä mitä mulle on tapahtunu, mutta nykysi sit on ihan toisinpäin. Viikonloppusinki tulee noustua jo aikasi touhuamaan kaikkea..
Tää rytmi alkoi keväällä ku piti nousta töihin.. sit jossai vaiheessa kävin myös aamulenkilläki, se mukavasti virkisti. Mä neuvoisin, että kannattaa vaan aluksi väkisillä nousta aamuisin aikasi ja pitää suunnillee sama rytmi myös viikonloppuisin. Mulla ainaki toiminu. Ja minusta tää on paljo mukavampaa näin, ehtii tehdä vaikka mitä päivän aikana ku nousee aikasi :)
Välillä mietityttääki, että miten mä sillo ennen olen mitään ehtiny saaha aikaseks. Onneks nää uudet elämän tavat on tehnyt minusta tämmösen reippailijan!

Latest posts

Back
Ylös Bottom