Aamuisin treenaavia??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pinni_
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kuinka moni mimmeistä käy salilla jo ennen töihin menoa? Minulle on nyt avautunut se mahdollisuus työpaikan vaihdoksen myötä, mutta aamuheräämiset ovat vielä vähän takkuilleet... Muutaman kerran olen saanut itseni piiskattua ylös, mutta se nukkuminen on niin houkuttelevaa aamuisin kun on pimeä ja kylmä. Pitäisi vain saada se rytmi päälle ja asenne että aamuisin lähdetään eikä kömmitä takaisin sänkyyn. On se niin mukava tunne sitten töissä kun on saanut salin hoidettua ja tietää että ilta on sitten aikaa tehdä kaikkea muuta :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä käyn salilla aamuisin ennen kouluun menoa aina kun vaan mahdollista (eli kun ei ole aamutunteja). Lukujärjestystäkin pyrin parhaan mukaan muokkaamaan niin, että ehtii aamuisin treenaamaan :D. Päivä lähtee kyllä todella mukavasti käyntiin kunnon treenien jälkeen :).

Täällä treenataan myös aamulla: päivä lähtee mukavasti käyntiin, saa treenailla kaikessa rauhassa ilman sen suurempia ruuhkia..

Aamu-unisuutta havaittavissa mullakin, mutta jos salille meinaan ehtiä niin ois pakko alkaa käydä aamuisin ennen duunia ja aamulla kyllä saa rauhassa treenailla.

Mites on, menettekö tyhjällä mahalla treenaamaan vai syöttekö jonkun kevyen aamupalan ???

She Devil sanoi:
Mites on, menettekö tyhjällä mahalla treenaamaan vai syöttekö jonkun kevyen aamupalan ???

Mä menen aamutreeneihin tyhjällä mahalla. Kupponen kahvia ja/tai jotain muuta piristettä ja menoksi :hyper: .

Aamuisin treenailen satunnaisesti. Riippuen siis muusta viikon ohjelmasta. Heräämiset on aina vaikeita, mutta tuntuu että vielä aikaisemmin heräämiset ei olekaan ihan niin vaikeita... Kuudeksi salille ja siitä suoraan töihin. Päivä starttaa ihan eri tavalla, mutta illalla myös väsyttää hiukan enemmän. Ihanaa kun saa omassa yksinäisyydessään kolistella rautaa. Kevyt aamupala himassa ennen lähtöä, treenin jälkeen palari ja työpaikalla toinen aamiainen.

Pitäisköhän taas huomenna herätä...? :whip:

Minä syön kyllä aamupalan, jos teen punttitreenin, mutta silloin jos menen tekemään vaan aamuaerobisen niin syön vasta töissä ensimmäisen kerran.
Herätys on viideltä, siinä äkkiä koira pissalle, aamupala naamariin ja kuudeksi salille. Se on kyllä totta että saa treenata ihan rauhassa!

Nyt aion kyllä repiä itseni vaikka väkisin ylös treenaamaan! Kevätkin lähenee ja aamut ovat valoisampia ja kohta voikin jo pyöräillä salille.

Te jotka treenaatte tyhjällä vatsalla, jaksatteko treenata ihan täysillä vaikka aamupala jääkin väliin? Minä olen joskus myös sillä tavalla treenannut viikonloppuaamuisin, mutta tuntuu ettei ihan kaikkea saa irti jos ei syö mitään ennen treeniä.

Mä jaksan kyllä treenata hyvin ilman aamupalaakin. Salille pitää tosin silloin lähteä mahdollisimman pian heräämisen jälkeen (siten, että ehtii just sen kupin kahvia juoda).

pinni_ sanoi:
Te jotka treenaatte tyhjällä vatsalla, jaksatteko treenata ihan täysillä vaikka aamupala jääkin väliin? Minä olen joskus myös sillä tavalla treenannut viikonloppuaamuisin, mutta tuntuu ettei ihan kaikkea saa irti jos ei syö mitään ennen treeniä.

Silloin kun reenaan aamuisin punttia (yleensä ma ja pe, jos vain saan revittyä itseni sängystä ylös :D ) syön kyllä sen perusaamupalan. Elikkä siis purkin rahkaa johon heitän pari kourallista runsaskuituisia leseitä / muroja tmv. sekä vitamiinit ja kalaöljykapselit. Salin jälkeen töissä juon proteiinia. :)

Luulisin, että on aika yksilöllistä tarvitseeko syödä jotain aamureenejä ennen. Minusta se on ihan hyvä tapa, syön siis ennen kassin pakkaamista ja pukemista, kävelyyn salillekin menee joku vartti, joten kyllä menee vähintään puoli tuntia - kolme varttia alkuverryttelyn ja ruokailun välille. Koska aamupala on tärkeä ateria, en jätä sitä ikinä väliin (ehkä poikkeus jos nukun pahasti pommiin mitä tapahtuu harvoin). Minulle on kuitenkin tärkeää, että saan energiaa tasaisesti pitkin päivää ja totta puhuen reenin JÄLKEEN minulla on usein ongelmia syödä hetkeen kiinteää safkaa. Parempi näin päin minulle, mutta se mikä sopii toiselle ei sovi toiselle. Kahvia en juo ennen aamureeniä, vettä kylläkin. Jos harrastaisin aamuaerobista en varmaankaan söisi mitään ennen harjoitusta. Mutta kun en harrasta... :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aamutreenit jää kyllä meikäläiseltä arkena tosi vähiin. :( Yleensä kello herättää klo.5.55 :curs: joten ei siinä kauhiasti jää luppoaikaa. Kahvit naamariin...Lomalla kylläkin tein aamuaerobista kävellen tai kevyesti hölkäten ja sitt heti perään saunomaan lauteille kunnon hikilöylyihin. Se se vasta olikin Juhlaaa! :hyper: ( Saunomiseen tulee muuten kauhia himo! )

Kyllä tuntu siis muuten tosi tehokkaalta, aivan hillitön nälkä lähes kokopäivän, eikä sillä yhellä puuroannoksellakaan pitkälle pötkitty. Punttikselle pääsen aamulla viikonloppuisin aikataulujeni puitteissa; ihanasti silloin pääsee vireeseen ja sitt on koko loppupäivä aikaa tehä jotain muutakin hauskaa. :rolleyes:

Pitäs yrittää minunkin nyt kyllä keväällä viritellä noita pikku aamulenkkejäni eloon; todentotta varhain on jo valoisia tosiaan...Ja jos vaikka edes 15 min. sais rutistettua itestään...

kyllä yritän vähintää kerran viikos sen aamutreenin vetää, mut työt alkaa jo seittämältä, nii sitä on sit kiskottava ittensä ylös jo enne sian pieremää... valosuudesta ei oo sit tietoakaan :/ onneks meiä salille pääsee kortilla jo viidestä eteenpäin :D yleensä se on se aeroobinen, ku en ehdi syödä ja vaikee kuvitella et saisin kunnolla treenistä irti ilman aamupalaa... ehkä sitten ku kouluun taas joudun, nii vois harkita tuotakin vaihtista... jäis sitte illat aikaa pakertaa koulujuttuja x)

Treenaan mieluiten juuri aamusta. Tosin mulla "aamu" tarkoittaa klo 10 jolloin olen pari tuntia aiemmin syönyt kunnon aamupalan. Puoli tuntia ennen treeniä vedän kofea+tauriinia+c-vitamiinia ja treenit kyllä kulkee!..Heh, tuo klo kymmenen on muodostunut mulle suht. tarkaksi ajaksi sen takia, että kuulin että on tehty tutkimus jonka mukaan silloin on voimatasot korkeimmillaan(ei ole pistää tähän linkkiä ja siihen tietenkin vaikuttanee vuorokausirytmit jne..).Joka tapauksessa placeboa tai ei, sillon mulla kyllä keskimäärin kulkee treenit parhaiten.:lol2:

Zone-sarja -42%
Täällä kans yksi aamureenari! :) Perusarkipäivänä herään n. 04.45, lapan välittömästi aamupalan nassuun (rahkat, puurot, hedelmää jne.) ja kömmin salille kuudeksi. Reeni alkaa vähän kuuden jälkeen joten aamupala saa sulaa sen puolitoista tuntia ettei kovin pahasti ala painamaan systeemissä. ;) Tämä toimintamalli on minulle sopivin, jotenkin iltatreenit jää löysiksi ja iltahikoilun jälkeen ei nukutakaan kovin hyvin. Ja meidän salilla on oma aamukööri ja siellä on kiva treenata kun on tuttuja naamoja eikä kuitenkaan ole tungosta. :thumbs: Tosin viikonloppuisin käyn punttailemassa myöhemmin mutta arkiaamuissa on raju asenne ja se on parasta aikaa kolistella rautoja. :D

Mä en todellakaan treenaa aamuisin, mutta hyvä ystäväni tekee niin eli herää 4.30 ja on jo viimeistään kuudelta salilla. Olipa sitten työpäivä tai vapaapäivä :eek: Oon pitänyt häntä ihan epänormaalina :lol2:, mutta kyllä näköjään muitakin aamuvirkku punttimimmejä löytyy!

Suosin aamutreeniä myös itse, mutta minulla ei ole ihan noin aikainen aikataulu kuin muilla mimmeillä. Jos on vain mahdollista niin arkena menen salille 8.00-9.30, ja tämä riippuu hyvin paljon lukujärjestyksestä, ja töistä. Mutta olen huomannut, että useimmiten se treeni menee opiskelun edelle... Opiskelusta voi aina joustaa! Voisin kuvitella treenaavani myös aiemmin, mutta meidän sali aukeaa vasta klo 8.00 :thumbs: . Mikä on harmi!

:offtopic: Tämä menee ehkä "hieman" off-topicin :offtopic: , mutta mielenkiinnolla kysyisin, että kuinka moni punttimimmin tekee vuorotyötä ja miten treenaus sujuu? Itse opiskelen, mutta esim nyt on kaksi yövuoroa (kestää 11h 15min) ja päivät koulua. Aamulla kun pääsen täältä kasin maissa, niin samantien alkaisi koulu, mutta pariksi tunniksi huilimaan kotia ja sitten koulunpenkille iltapäiväksi. Kotia nukkumaan ja valmistautumaan tokaan yövuoroon. Tuli vaan tänään mieleen, että taidan pitää kevyen viikon puntista, kun tuli niin yllättäen nämä vuorot "sotkemaan" tämän viikon suunnitelmia. Mulla yövuorot heittää kyllä kaiken ylös-alas, mutta miten teillä muilla onnistuu treenaus viikolla, kun on useimpia öitä? Iltavuorot on kyllä ihan ihanteellisiä treenauksen suhteen...

Enpä saanu itestäni tänään irti herätä aikaisin ja lähteä :curs: Kyllä nyt pitää vähän ruoskia itseään ja tsempata ylös. Tiedän kyllä että kunhan vain saan sen rytmin käyntiin niin se on sitten jo paljon helpompaa.. Ehkä pitäis heti aamusta avata netti ja tulla kattoo tänne motivoivia kuvia, jos se siitä sitten lähtis :whip:

Minä treenailen kans pääasiassa aamuisin. Talvisydämenä tekee kyllä välillä tiukkaa nousta kuuden aikaan, mutta kaikkeen tottuu ja se salin jälkeinen hyvä olo palkitsee poikkeuksetta:) Itse otan yleensä heraprtoskudrinkin ja kupillisen teetä ennen salille lähtöä. Ihan hyvin sillä jaksaa treenailla. Palautusjuoma treenin jälkeen normaalisti ja aamiaista sitten reilun tunnin päästä töissä.

Lulu sanoi:
:offtopic: Tämä menee ehkä "hieman" off-topicin :offtopic: , mutta mielenkiinnolla kysyisin, että kuinka moni punttimimmin tekee vuorotyötä ja miten treenaus sujuu? QUOTE]

Mä oon tehny kolmivuoroo kohta vuoden ja treenit menee hyvin. Aamuvuorossa kun oon ni meen viiden aikoihin illalla salille, iltavuoroina meen aamulla kympin aikaa ja yövuorosta kun heräilen kahdelta päivällä niin sali kutsuu neljän maissa.
Syksyn kisadietin lopulla tuli ongelma iltavuoro viikoilla kun piti eka nousta aamuaerobiselle ja sitten puuro naamaan, hetki sulattelua ja salille, kotiin suihkuun ja duuniin.Teen fyysisesti raskasta työtä joten oli aika karmeeta vetää vähillä kaloreilla eka treenit ja sit vielä yrittää skarpata töissä:zzzz:
Noooh, vapun tienoilla seuraava kisadietti pärähtääkin taas käyntiin...oliskohan kenelläkään vinkkiä tuohon iltahugi/treeni ongelmaan??anyone, pliis?:)

Aiemmin, kun töissä piti olla tiettyyn aikaan, jaksoin reippaana tyttönä nousta aikaisemmin salille. Mutta nyt kun on vapaat työajat, niin aikainen aamuherätys tuntuu ihan mahdottomalta. Satunnaisesti olen nytkin raahannut itseni suoraan sängystä salille, mutta lähinnä vain silloin, jos tiedän etten ehdi sinne illalla. Aamutreeneissä on se erittäin iso plussa, että salilla ei tosiaan ole ruuhkaa.

Ihan tyhjin vatsoin en jaksa pitkälle. Yleensä ahmaisen vähäsen runsaskuituisia muroja pohjalle ja treenin jälkeen palkkari. Proteiinipitoiset ruuat ei minulla meinaa mennä alas heti herättyä.

Latest posts

Back
Ylös Bottom