Aamu äkäisyys!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse en ole myöskään aamuihmisiä. Turha odottaa mitään henkevää keskustelua heti aamusta, muutaman sanan saatan öristä ja siristää silmiä. Ennen en pystynyt syömään aamulla oikeen mitään, tuntui että laatta lentää. Intissä tuli sitten opittua syömään aamulla ja nykyään ei ole enää minkäänlaisia ongelmia syödä aamulla.

Mulla auttoi semmonen, että aloin lisään iltapalaksi syömääni rahkaan kauranleseitä. Ne pitää verensokerin tasasena pitkään. Aamuisin ei ole enää ollut äreyttä. Lisäksi noissa leseissä on pirusti kuitua ja hyviä rasvahappoja. kokeileppa moista, itellä selvästi äreys liittyy juuri verensokerin heilahteluihin ja koko ruokavalio on nyt rakennettu niin, ettei suuria heilahteluja pääsis tuleen, kun ei kukaan kestä mua nälkäsenä ja pahalla tuulella.

Mä en vois millään olla ilman kunnon aamupalaa. Jos jonain aamuna nukun pommiin ja en kerkiä aamupalaksi vetää mitään, niin on parempi ettei lähe ollenkaan sinne kouluun.

Mä olen useasti kanssa äkänen kuin ampiainen aamulla: Tyttöystävä on laittanut aamupalan kaikilla höysteillä ja tulee siihe sängynreunalle pussailemaan ja halailemaan niin vielä mä jaksan huutaa sille että "mee nyt pois siitä kiusaamasta" ja vielä heitän sen pois niin että oikein jälkeenpäin harmittaa.
Onneksi on kuitenkin toisenlaisiakin aamuja. Ehkäpä ongelma on siinä että muhun ei pitäis ottaa mitään kontaktia aamusin - menee hermot ku joku tulee jotain selittään siihen heti heräämisen jälkeen.

Olen huomannut, että aamun äkäisyyteen vaikuttaa varsinkin nukkumisen kesto ja laatu. Eli jos koko yön on pyörinyt sängyssä niin aamulla vitutus nousee ihan hirveäksi. Vaikea antaa mitään hyvää reseptiä..

Kannattaa tosiaan vetää vaikka kahvia ja jossei ruoka maistu niin odottelee vaikka tunnin ja syö koulussa. Sillon on yleensä jo parempi olo.

Ai joku ei lähde ilman aamupalaa kouluun? Sama mulla, mutta kahvin kanssa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom