Aaaarrrggghhhh noita proteiinivanukasmainoksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopsy80
  • Aloitettu Aloitettu

Mopsy80

Hopeless Gage
:hyper::wtf::face:

Ärsyttääkö muita, edes vähän?

No joo, ehkä mä oon vain kateellinen, kun musta ei ikinä tule tommosta nuorta huoliteltua blondia megabeibeä. Enkä myöskään voi syödä noita puddingeja, koska niissä on keinomakeutusaineita.

:hyper::wtf::face:

Ärsyttääkö muita, edes vähän?

No joo, ehkä mä oon vain kateellinen, kun musta ei ikinä tule tommosta nuorta huoliteltua blondia megabeibeä. Enkä myöskään voi syödä noita puddingeja, koska niissä on keinomakeutusaineita.

Joo siis mua ottaa vähäsen päähän mutta ei voi mitään. Mun vitutuksella noita mainoksia ei saa pois :D mut joo tosi kivassa kunnossa noi kaikki tossa mainoksessa on.

Naamathan tuossa mainoksessa lähinnä vain näkyy. Ruskea tukka blondattu valkoiseksi, tekoripset, tekorusketus, meikkä runsaasti, fotoshoppia, niistä on mainosten naisten ulkonäkö tehty. Ei kai tuossa vielä mitään kadehdittavaa ole, kun jokaisen saatavilla on nuo kaikki ja vielä aika edullisellakin?

Mä olen varmaan kauhea kateellinen paska akka nyt, mutta ei nuo nyt ole edes kauhean hehkeän näköisiä. Tai siis onhan niillä hehkua naamassa kun on kilo pakkelia ja photari laulanut aariansa. Vähän tommosia pyöreänaamasia tytteleitä. (Ja joo, olen tietoinen, että siellä on ihana Minnakin mukana, mutta silti.)

Ai niin ja jos kaikenlaiset mainokset ärsyttää (ite en niihin ensivilkaisun jälkeen kiinnitä enää huomiota, joten ihan sama) niin homma AdBlock.

Mua ei häirii. Ihan sama :D Olkoot siinä ja tuijotelkoot, ei vaikuta mun foorumilla hengailuuni mitenkään. Eikä voi kateellinenkaan olla, kun tietää mitä noille naamoille on tosiaan tehty.

Mä olen varmaan kauhea kateellinen paska akka nyt, mutta ei nuo nyt ole edes kauhean hehkeän näköisiä.

Menen sun kanssa samoilla linjoilla. Pikavilkaisulla mitä ehtii ennen scrollausta näkemään, tulee mieleen joku tukiaislook. Enemmän siis vain feikin näköisiä.
Eikä noilla tosiaan ees näy ku naamat, ei ehkä ihan oikea mainos tänne.

Mullekin nykyään tulee vain Tuksu mieleen, kun näen naisia, jotka ovat vaihtaneet päikseen ihonsa ja hiustensa värin.

Menen sun kanssa samoilla linjoilla. Pikavilkaisulla mitä ehtii ennen scrollausta näkemään, tulee mieleen joku tukiaislook. Enemmän siis vain feikin näköisiä.

No kyllähän noista jokainen on jonkulaista krediittiä fitneksessä saanut niin kyllä se mun mielestä oikea mainos on tänne. Kaikki noista on kyllä mun mielestä melko kadehdittavassa kunnossa vaikka en nyt niinkään pidä tuosta bikinifitness tyypistä niin paljoa! En itse kyllä kadehdi ketään noista koska se on täysin turhaa hommaa. Ei mulla muuta kun oikein ihania naisia vaikka meikkiä ja photoshoppia on käytetty enemmän kuin tarpeeks...

Mä mietin noi mainokset nähdessäni lähinnä sitä, että kiva kun näitä naisia näkee mainoksissa muutenkin kun kisakunnossa.

Taidan oikeesti olla aika pessimistisen paskamainen ihminen kun en osannu tossa nähdä mitään positiivista. Itse mainoksen toteutuksessa ärsytti se, että noi kuvat vaihtuu niin hitaasti. Mutta joo, kuten sanoin, enpä mä tota sen enempää oo tuijotellu. Siinähän pyörii niinkuin muutkin mainokset.

No kyllähän noista jokainen on jonkulaista krediittiä fitneksessä saanut niin kyllä se mun mielestä oikea mainos on tänne. Kaikki noista on kyllä mun mielestä melko kadehdittavassa kunnossa vaikka en nyt niinkään pidä tuosta bikinifitness tyypistä niin paljoa!
Niin?

Ihan hirveetä lukea miten naiset ovat niin saatanan vittumaisia toisilleen mitä tulee kauneusjuttuihin. Ei voi ymmärtää miten kovat kilarit jotkut vetää. Ja päätteeksi tossa raakakuva studiosta, joten te akat, jotka luulette olevanne photoshopin ammattilaisia, voitte mennä sinne sängyn alle häpeämään.

Mua vähän säälittää naisten julma piikikkyys toisiaan kohtaan.

Screen-Shot-2012-11-09-at-14.24.19.webp

Mä taidan olla jotenkin ruokakeskeinen ihminen, kun kiinnitin mainoksessa huomiota ainoastaan siihen että paketin kuvassa vanukas on nättiä ja paksua, kulhoissa juoksevaa ja rakeista. Mutta tosiaan, onhan siinä noi tytötkin.

En olis ikinä uskonut, että Pakkotoistolla tulee tämmöistä paskaa naisten suusta. Kuin suoraan Suomi24:llä. Mä vielä ymmärrän, jos miehet dissaa toisiaan, mut naisilla se on aina niin saatanan julmaa kamaa mitä tulee. Miten mukavia ja nättejä noikin mimmit ovat, niin täällä joku jumalauta vertaa tukiaiseen. Mitä vittua täällä tapahtuu?

En olis ikinä uskonut, että Pakkotoistolla tulee tämmöistä paskaa naisten suusta. Kuin suoraan Suomi24:llä. Mä vielä ymmärrän, jos miehet dissaa toisiaan, mut naisilla se on aina niin saatanan julmaa kamaa mitä tulee. Miten mukavia ja nättejä noikin mimmit ovat, niin täällä joku jumalauta vertaa tukiaiseen. Mitä vittua täällä tapahtuu?

No eikö se Tukiainen olekaan kuuma fitnessnainen? :rolleyes: mutta joo jos nään salilla jonkun noista niin en mä kyllä ihan heti ajattele että hyi vittu tukiainenkin on raahannut perseensä salille :D

Pitääkö sitä sitten pyytää anteeksi että äkkivilkaisulla (koska ei noita tule katsomaan jäätyä) tulee ekana mieleen? Vai eikö mainoksia saa arvostella..? Vai mikä on..? Mikään ei kuitenkaan koskaan voi miellyttää kaikkia. Varmasti livenä kauniita naisia, en epäile. Nuo kuvat vain eivät taida antaa oikeutta.
Kenenkään mieltä ei ole ollut tarkoitus pahoittaa.

Mua tuo mainos ei ärsytä ollenkaan, mutta nyt ehkä hieman ärsyttää se kuinka naiset on taas sitä ja tätä. En suostu uskomaan että yksikään tämän ketjun emännistä voi olla ärsytystensä kanssa kovin tosissaan, koska netin selailu tai yleensä elämä menisi yllättävän haastavaksi jos naiset mainoksessa ottaisi kovin pahasti aivoon.

Toki mainostajan kannattaa ottaa onkeensa ettei tämä kyseinen mainostyyli kovin hyvin pure naiskuluttajiin. Mutta ei se tainnut olla pääasiallinen kohderyhmäkään, joten eipä kai kaupallista huolta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom