Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wtf::face:
Ärsyttääkö muita, edes vähän?
No joo, ehkä mä oon vain kateellinen, kun musta ei ikinä tule tommosta nuorta huoliteltua blondia megabeibeä. Enkä myöskään voi syödä noita puddingeja, koska niissä on keinomakeutusaineita.
Eikä voi kateellinenkaan olla, kun tietää mitä noille naamoille on tosiaan tehty.
Mä olen varmaan kauhea kateellinen paska akka nyt, mutta ei nuo nyt ole edes kauhean hehkeän näköisiä.
Menen sun kanssa samoilla linjoilla. Pikavilkaisulla mitä ehtii ennen scrollausta näkemään, tulee mieleen joku tukiaislook. Enemmän siis vain feikin näköisiä.
Eikä noilla tosiaan ees näy ku naamat, ei ehkä ihan oikea mainos tänne.
Niin?Menen sun kanssa samoilla linjoilla. Pikavilkaisulla mitä ehtii ennen scrollausta näkemään, tulee mieleen joku tukiaislook. Enemmän siis vain feikin näköisiä.
Eikä noilla tosiaan ees näy ku naamat, ei ehkä ihan oikea mainos tänne.
No kyllähän noista jokainen on jonkulaista krediittiä fitneksessä saanut niin kyllä se mun mielestä oikea mainos on tänne. Kaikki noista on kyllä mun mielestä melko kadehdittavassa kunnossa vaikka en nyt niinkään pidä tuosta bikinifitness tyypistä niin paljoa!
En olis ikinä uskonut, että Pakkotoistolla tulee tämmöistä paskaa naisten suusta. Kuin suoraan Suomi24:llä. Mä vielä ymmärrän, jos miehet dissaa toisiaan, mut naisilla se on aina niin saatanan julmaa kamaa mitä tulee. Miten mukavia ja nättejä noikin mimmit ovat, niin täällä joku jumalauta vertaa tukiaiseen. Mitä vittua täällä tapahtuu?