Ihastuin totaalisesti paikallisessa liikkeessä olevaan -95 vuoden ilmeisen harvinaiseen 2.8 litraisella V6 koneella varustettuun audi A4:seen. Yleensähän -95 audit ovat 2.6 litran koneella joka tuottaa 110kw ja tämä sitten puolestaan 128kw(=174hv) liikkeen mukaan. Auto on tosi näyttävän näköinen alustasarjoineen ja 17'' vanteineen, sekä ABT:n putkistokin näytti löytyvän(ehkäpä tehoa jokunen kaakki lisää sen ansiosta). Kiiltävä syvän musta väri ja tummat lasit sopivat myös mainiosti kokonaisuuteen. Varusteisiin kuuluu myös näillä helteillä mukavalta kuullostava automaatti-ilmastointi. Auto vaikuttaa siis kaikin puolin kiinnostavalta niin ulkonäkönsä kuin tehonsakin puolesta, olisiko putkiston kanssa jo sitten yli 180hevosta kenties.
Kuitenkin epäröintiä aiheuttavat auton lähes kymppitonnin hinta(12v vanha auto) ja kyseessä 100% tietenkin saksan tuonti vehje. Lieneekö ajomäärä 211 000km pitää edes lähellekään paikkaansa? Autossa muutama ihmeellinen lommo, vaikka selvästikin juuri maalattu koko auto, kenties kolaroitu? Onko kokemuksia kenelläkään kyseisestä 2.8 litraisesta versiosta? Kannattaisiko tuhlata 10 000e johonkin aivan muuhun? Itse olin kyllä aivan myyty kun auton ekan kerran tässä pari päivää sitten bongasin
Kuitenkin epäröintiä aiheuttavat auton lähes kymppitonnin hinta(12v vanha auto) ja kyseessä 100% tietenkin saksan tuonti vehje. Lieneekö ajomäärä 211 000km pitää edes lähellekään paikkaansa? Autossa muutama ihmeellinen lommo, vaikka selvästikin juuri maalattu koko auto, kenties kolaroitu? Onko kokemuksia kenelläkään kyseisestä 2.8 litraisesta versiosta? Kannattaisiko tuhlata 10 000e johonkin aivan muuhun? Itse olin kyllä aivan myyty kun auton ekan kerran tässä pari päivää sitten bongasin