9/11 Tasan yhdeksän vuotta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja masos
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävelemässä tanssikouluun opettamaan porukkaa, kun vastaantulevat muut apuopettajat puhuivat jotain New Yorkin WTC-torneihin iskeytyneistä lentokoneista, tulipalosta ja romahduksesta. Mä luulin, että se oli täyttä pilaa mutta kun kaikki oppilaat ja opettajat olivat hädissään niin piti kääntää TV-auki ja nähdä ihan omin silmin.

SubTv:ltä tulee juuri tuo ohjelma. Nauhoitettuja puheluja...

Jalitsu reeneissä ku yks valmentajista tulee kesken reenin, että nyt ne amerikkalaiset on seonnu viimesen päälle, että pommittavat omia rakennuksia tai jotain vastaavaa lauko, ku sitte vinssasin himaan niin siellä oli mtv3:sen erikoisuutislähetykset muistaakseni päällä ja näytettiin kuvaa. Kyllähän tuo näyttää taas tästä maailmasta sitä karumpaa puoltansa. On muuten jotenki elävästi tuoki hetki jääny mieleen.

kotona ja vaihdoin suht nopeesti BBC:lle kun kuulin tästä. Itelle jääny mieleen kun reportterit tajusivat lähikuvista, että putoava romu olikin hyppääviä ihmisiä..

Taisinpa olla ala-asteella luokassa oppitunnilla. Sitten opettaja sai puhelun ystävältään ja järkyttyneen näköisenä käänsi television päälle. Siinä sitten luokassa kateltiin kun tornit savus.

Menossa/tulossa treeneistä, kun vaimoke soitti, että on tapahtunut pikkaisen härdelliä... Mielenkiintoiseksi teki omalta osalta nuo tapahtumat, kun olimme lähdössä reissuun LA:n 13. päivä. Siinä sitten odoteltiin, että mitä tapahtuu lennoille etc. Reissu jäi sitten siltä vuodelta tekemättä, mutta seuraavana vuonna samaan aikaan startattiin uudestaan.

Koneella pelasin D2:sta, kun joku korealinen kirjoitteli "HAHAHAHAHHA, LOOK AT THE NEWS". Oli kyllä todella hauskaa. :david:

Tulin salilta kotiin, näppäsin telkkarin päälle, surffasin kanavat läpi ja laitoin telkun kiinni. Olin lähdössä kohti keittiötä tekemään ruokaa, kun yhtäkkiä hiffasin, 2 tai 3 kanavalla oli ollut kuvaa kahdesta palavasta talosta. Jotain suurta? Telkku takasin päälle ja BBC:lle...

Olin Loviisan ydinvoimalalla vuosihuollossa asentelemassa. Työpäivän päätteeksi käppäilin parakkikylää kohti ja ihmettelin, kun Securitaksen vartioiden määrä oli kymmenkertaistunu. Oli piikkimattoa, palokuntaa, poliisisulkuja jne. Pääsin tölsyn ääreen ja sieltäpä se sit selvis. Valmiustaso nousi voimalalla välittömästi.

Nuorelle pojalle oli jännät paikat seuraavina päivinä.

Itse olin iltapäiväkerhossa syömässä syntymäpäiväni kunniaksi täytekakkua, kunnes sitten äityliini tuli hakemaan tarhasta ja kertoi mitä oli sattunut.
Syntymäpäivään tuli vähän säpinää.

taisin olla parvekkeella tupakalla kun kämppis koputteli ikkunaan et tuus kattoo tölsyy,tääl on vähä häsäkkää

Telkkarin ääressä satuin olemaan, odottelin jännittyneenä ku kohta lähettäis kaverin kanssa tapamaan paria tyttöä. Sit rupeskin tulemaan vähän odottamatonta äksöniä telkusta. Livenä katselin kun eka torni sortui. Toinen ankkureista (Lehmusvirta muistaakseni) höpötti siinä jotain omiaan, samalla kun taustalla pyörii pätkä missä kuoli ihmisiä aika helvetin tavalla. Martikaisen Urpo sitten hihkaisi että anteeksi, mutta torni taitaa luhistua tuolla justiinsa.

no huhhuh, "missä olit silloin" ketä kiinnostaa joku 9/11? ihme jeesustelua taas jengiltä, pitäiskö sitä tirauttaa parit kyyneleet ja viiltää vähä rannetta ku jokunen jenkki delas 9 vuotta sitte? itke ny mielummin vaikka talvisodan aikaisia aikoja jos itkeä pitää, silloin kuoli 10 kertaa enemmän suomalaisia ku mitä 9/11 jenkkejä.

Olin töissä kun duunikaveri lähetti meilin, että WTC:ssä on nyt kuumat oltavat. Silloin oli eka kone törmännyt.
Katoin sitä uutiskuvaa, ja jotenkin ne mittasuhteet eivät auenneet ollenkaan, tulkitsin että se kone oli joku pienkone.

no huhhuh, "missä olit silloin" ketä kiinnostaa joku 9/11? ihme jeesustelua taas jengiltä, pitäiskö sitä tirauttaa parit kyyneleet ja viiltää vähä rannetta ku jokunen jenkki delas 9 vuotta sitte? itke ny mielummin vaikka talvisodan aikaisia aikoja jos itkeä pitää, silloin kuoli 10 kertaa enemmän suomalaisia ku mitä 9/11 jenkkejä.

Missä olit talvisodan aikana?

Kaverilla jotain peliä pelattiin kun kaverin isä käski tulla katsomaan tv:tä. Pikkuveli pelasi osuvasti cs 1.6:sta ja kartta oli cs_747 :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom