78 000 suomalaisen salasanat kräkätty

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ketä kiinnostaa tehdä tuollaista? Ihan vitun nörttiä koko toi teksti [anteeksi nörtit]. No joo, kolme pakkislaista löytyi... Itseäni ei kyllä mistään, onneksi. Toisaalta, mulla ei ole mtn valtiosalaisuuksia missään.

^toivottavasti ei!

Ei löytynyt meikäläistä, eikä lähipiirissä olevia. Notebookin etsi toiminnolla löydätte helposti itsenne, jos listalla olette.

mikä helevetti toi niinku on? pitäskö noilla päästä toisten sähköpostiin sisään?
on se niinku L4m33 niinku hei ku ei tajuu.

¨Miten tuon ihmeen zipin saa edes auki? Mulle tulee vaan "0 days remain in your 45 day evaluation period". Mä mitään evaluation periodeja mihinkään ole ottanut... Pitäiskö tuohon olla joku ohjelma koneessa tms.
Olkoot, jos joku tuttu näkee mun nimen tuolla niin sanokaa hep.

¨Miten tuon ihmeen zipin saa edes auki? Mulle tulee vaan "0 days remain in your 45 day evaluation period". Mä mitään evaluation periodeja mihinkään ole ottanut... Pitäiskö tuohon olla joku ohjelma koneessa tms.
Olkoot, jos joku tuttu näkee mun nimen tuolla niin sanokaa hep.

:hyvä:

Taitaa olla purkuohjelmana joku shareware, jonka kokeiluaika on mennyt umpeen. XP:n pitäisi pystyä purkamaan zipit ihan itsekin ilman purkuohjelmia.

No toki noilla saa sitten jtn vittumaista aikaan, menee vaihtamaan toisen salasanat, lukemaan postit tai kirjautumaan joillekin sivuille, esiintyy ks ihmisenä ja lähettelee meilejä tai mitä nyt keksiikään. Just sellaista mitä voin kuvitella joidenkin nörttien tekevän ihan kliimaksissa :D

Jänskä. Wanha sähköposti löytyi tuolta. Menin vaihtamaan salasanani, vaikkein tuota varmaan ikinä käytäkään.

Mun aikaisempi sähköposti murrettiin. Nyt olen vaihtanut salasanaa silloin tällöin. En myöskään käytä enää sähköpostin salasanaa missään muualla.
Onhan toi vittumaista, kun kaikki yhteystiedot ja salasanat muihin paikkoihin löytyy sähköpostista. Esim. pokeri ohjelmien, moneybookkerssit yms. yms.
Nyt olen olen fiksumpi ja en enää pidä niitä tuolla.

Jee ei ollut mitään omaa osoitetta tuolla. Ihme.
Mitähän nuo listan ensimmäiset oikeen ovat? Nuo md5($password); jutut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom