Hei teille rakkaat pakkislaiset, olen seurannut mahtavaa foorumianne enemmän tai vähemmän aktiivisesti noin 1 ½ vuotta. Aloitan treadin omaa painonpudotusta silmälläpitäen. Kirjoittelen tänne parin päivän välein kuulumisia ja tuntemuksiani tästä koko inttiin asti kestävästä projektistani.
Ensiksi vähän statistiikkaa.
Olen 19 vuotias, 190 cm pitkä ja 108 kg painava, painon haluaisin saada tippumaan noin 90-95 kg:n seuduille. Olen harrastanut käynyt salilla noin pari vuotta, saliharrastukseni on tosin kärsinyt erillaisista puuskauksista ja on ollut suhteellisen hajanaista.
Ajattelin lähteä pudottamaan painoa 30% p (200 g) /40 % hh (240 g) / 30 % r (80 g) suhteella ja kalorimääräksi arvelin 2500 kcal sopivaksi, myös painonpudotuksen tehostamiseksi harrastan sauvakävelyä/lenkkeilyä n. 4 kertaa viikossa. :whip:
Ma: Sali (ojentajat ja selkä), illalla sauvakävely
Ti: Sauvakävely
Ke: Sali (jalat ja vatsa)
To: Sauvakävely
Pe: Sali (rinta ja hauis)
La: Kevyt hölkkälenkki
Su: Tauko
Vinkkejä, ehdotuksia ja paranneltavaa varmasti löytyy. Joten kommentoikaa vapaasti.
Ensiksi vähän statistiikkaa.
Olen 19 vuotias, 190 cm pitkä ja 108 kg painava, painon haluaisin saada tippumaan noin 90-95 kg:n seuduille. Olen harrastanut käynyt salilla noin pari vuotta, saliharrastukseni on tosin kärsinyt erillaisista puuskauksista ja on ollut suhteellisen hajanaista.
Ajattelin lähteä pudottamaan painoa 30% p (200 g) /40 % hh (240 g) / 30 % r (80 g) suhteella ja kalorimääräksi arvelin 2500 kcal sopivaksi, myös painonpudotuksen tehostamiseksi harrastan sauvakävelyä/lenkkeilyä n. 4 kertaa viikossa. :whip:
Ma: Sali (ojentajat ja selkä), illalla sauvakävely
Ti: Sauvakävely
Ke: Sali (jalat ja vatsa)
To: Sauvakävely
Pe: Sali (rinta ja hauis)
La: Kevyt hölkkälenkki
Su: Tauko
Vinkkejä, ehdotuksia ja paranneltavaa varmasti löytyy. Joten kommentoikaa vapaasti.