5X5 penkissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Titaani
  • Aloitettu Aloitettu
sen verran että kaks kertaa oon tehny sen, mikäli on sama. Ekalla kerralla enkka nous 85kg-->105kg, tokalla kerralla 105kg-->125kg :) .paino pysy samana

jagger sanoi:
mulla ei toiminu tuo 2x6.. 5x5 toimii mulla paljo paremmin jos voimaa haluu..

Joo, nimeenomaan tuo kiinnostaa, että onko 5x5 toiminut paremmin. Itsellä ollut käytössä 2x6, mutta nyt on painot junnannut kuukauden samoissa, joten ajattelin kokeilla 5x5:sta.

Juzzi87 sanoi:
sen verran että kaks kertaa oon tehny sen, mikäli on sama. Ekalla kerralla enkka nous 85kg-->105kg, tokalla kerralla 105kg-->125kg :) .paino pysy samana

hullua! kyllä mullaki helposti nousee treeni painot jos vetää voima settiä mut että noin, huh huh. :)

Juzzi87 sanoi:
Onko toi sillä jto:n 5*5:lla? Kova kehitys, jos tosiaan on tällä tehty, kun muistaakseni se ei ollu ees mikään pitkä ohjelma. 20kg on kyllä :eek:

Mulla alkais nyt toinen kuukausi tosta pakkiksen perusohjelmasta. Mites ton penkinkaa teenkö 2x10 vai 5x5 ? Ohjelman tarkotus on tuoda perusvoimaa, ei välttämättä nostaa maksimeja.

Se jto:n justiinsa. Joo mä treenaan aina niin päin vittua penkkiä että en kehity paskaakaa ja sitte tolla 5x5 kehityn aina himona. Mutta sitä ei jaksa hinkkaa koko aika, ja ei se sillon toimiskaan varmaan noin hyvin. Se kestää muistaakseni 10--12 vkoa? vai miten se oli

kyllähän se toimii. ei kai sitä nyt pelkäksi tekstiksi ole tehty. joillain enemmän, joillain vähemmän. juzzi näköjään on kaivannut enemmän volyymiä treeneihinsä ja ehkä lineaarisuutta myös. kehitys on tullut hyvin sitä kautta. oletetaas, että voimakauden perustreenit tulis tolla 5*5-variaatiollani ja siihen muutaman viikon piikkailut päälle. tän jälkeen tekisin ihan perusbodailua kuukauden verran reilusti eri lukemilla esim. 2-3*8-12. saa liha töitä ja sitten on taas kuntopohjaa lähtee junnaamaan woimaa :)

Back
Ylös Bottom