Nyt piiiiitkän paussin jälkeen huomasin kuinka onnettomassa kunnossa oon. Aikoinaan 5x122,5kg nousi penkistä. Hyvä jos nyt saa ees 65kg. Tossa muutaman kerran oon käyny taas jumppaamassa, mutta vähä mutu-periaatteella. Ajattelin yksinkertaistaa reeniä, enkä viitti hieroo yhtä lihasta seittemässä eri vehkeessä kuudella eri tapaa. Tosta 5x5 sydeemistä vaan heräs muutama kyssäri. Kuinka nyt valitaan alkupainot? Jossain sanotaan, että siitä lähetään millä saa vaivoin 5x5 tehtyy joka liikkeessä. Sitten toinen on, että tehdään 1x5 ja siitä 50% on alkupainot. StrongLifts 5x5 for Beginners – KILOGRAM VERSION excel mulla on tossa ladattuna.
Toinen homma on, että vasen polvi on vähän sökö. 15 vuotta sitten todettu rustovauriota. Ei siis kulumaa vaan golfissa rikottu. Ei haittaa elämää mitenkään. Tuntuu ihan normipolvelta ja ei tykkää kyttyrää 15km kävelylenkistäkään, mutta jos alkaa kyykkäämään ja jalkaprässiä tekeen vähänkään isommalla painolla, niin sillon se muistuttaa olemassa olostaan. Polvet ritisee kettumaisesti kyykyyn mennessä. Eli miten mä ton 5x5 kyykyn osuuden hoitaisin? Vaihtaakko se kevyeen jalkaprässiin ja siihen yhdistää lisätreeniks jotakin tms? Tehdä vajaita toistoja kyykyssä ja vaan tyytyä siihen mihin pystyy? 184cm/134kg läskipaska.
Toinen homma on, että vasen polvi on vähän sökö. 15 vuotta sitten todettu rustovauriota. Ei siis kulumaa vaan golfissa rikottu. Ei haittaa elämää mitenkään. Tuntuu ihan normipolvelta ja ei tykkää kyttyrää 15km kävelylenkistäkään, mutta jos alkaa kyykkäämään ja jalkaprässiä tekeen vähänkään isommalla painolla, niin sillon se muistuttaa olemassa olostaan. Polvet ritisee kettumaisesti kyykyyn mennessä. Eli miten mä ton 5x5 kyykyn osuuden hoitaisin? Vaihtaakko se kevyeen jalkaprässiin ja siihen yhdistää lisätreeniks jotakin tms? Tehdä vajaita toistoja kyykyssä ja vaan tyytyä siihen mihin pystyy? 184cm/134kg läskipaska.
Viimeksi muokattu: