50-vuotis synttärilahjaksi??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eikös tämmösissä juhlissa yleensä anneta lahjaks joku etelänmatka tms. tai sitten joku vähä tavallista arvokkaampi esine kuten korvakorut, sormus tms. jos on viinaan menevä niin kallis konjakkipullo!

Hierontalahjakortin ajattelin käydä omalle äidille ostamassa myöhäisenä synttärilahjana :)

metalman sanoi:
eikös tämmösissä juhlissa yleensä anneta lahjaks joku etelänmatka tms. tai sitten joku vähä tavallista arvokkaampi esine kuten korvakorut, sormus tms. jos on viinaan menevä niin kallis konjakkipullo!

Yhdyn metalmanin kommenttiin. Jotain arvokasta sen pitää olla. Isäni kun on klassisen musiikin ystävä niin ostin vaimoni kanssa sille 50-vuotis lahjaksi 100cd:tä klassista musiikkia. Tavallaan menee ristiin tuo arvokkuus ja minun ostama lahja. En tiedä sitten, että onko tuo niin arvokasta, mutta todella mielissään hän oli.

Samoihin synttäreihin työporukka osti hänelle sukellustietokoneen kun hän oli juuri käynyt laitesukelluskurssin.

Varma hitti on ns. suojelusenkeli. Niitä myydään riipuksina ja pinsseinä, hopeisina ja kultaisina. Kymmenestä eurosta sataan euroon. Koska olet ilmeisesti naispuoleinen niin se helpottaa tällaisen "olet ihqu"-lahjan antamista. Jos pokka pitää niin lahjan voi saatella sanoilla: Koska sä oot ollu mulle tällanen jo n vuotta niin tässä olisi sullekin sellainen.

Ei tarvii olla uskossa. Mä en ainakaan ole. Kysy kultasepänliikkeestä ne tietää.

Mun mielestä lahjan ei mitenkään pidä olla kallis. Jos ei millään muulla tavalla osaa osoittaa kiintymystään niin sitten vasta otetaan tuo "kallislahja-vaihtoehto" käyttöön...kuten me miehet usein tehdään.

jos oot ns. pienella budjetilla liikkeella (kuten mina olin kun aiti taytti 50.) niin jotain omaperaista ja muistorikasta. Itse valitsin aidin suosikkivalokuvan ja kavin teetattamassa siita "taulun" ja ostin siihen kehykset...ja mielissaan oli.

Mariachi sanoi:
Itse valitsin aidin suosikkivalokuvan ja kavin teetattamassa siita "taulun" ja ostin siihen kehykset.

Hieno lahja! Joo, kyllä se muistaminen on siinä se tärkein juttu eli mietit vaan että mikä on äiskälle tärkeetä ja kehität siitä teemasta jonkun lahjan. Minäkin kallistuisin jonkun taulun tai koriste-esineen puoleen.

:)

toi on hyvä idea tuo kuva. just tollaset henkilökohtaset lahjat joihin on ite tehny tai nähny vaivaa on parhaita.

Kaiva laatikosta vanhojen valokuvien negat ja kehitä jostain helmikuvasta suurennos ja lyöt sen kehyksiin. Tyyliin koko perhe mökillä vuonna 1987, sellanen joka herättää mammassa hyvän fiiliksen :itku: :thumbs:

Ilta Hunksien parissa...saat sitten sinäkin muiden sukulaisnaisten kanssa ikimuistoisia hetkiä. Äitisikään ei ole vielä liian vanha kokeakseen ylimääräisiä sydämentykytyksiä:)

Saa samalla selville suvun "keijomieliset" äijätkin...voi nimittäin tulla uskomattomia paljastuksia.

Tämä lahjaehdotus kuuluu ryhmään "jos et MITÄÄN muuta keksi"

Jones sanoi:
Kaiva laatikosta vanhojen valokuvien negat ja kehitä jostain helmikuvasta suurennos ja lyöt sen kehyksiin. Tyyliin koko perhe mökillä vuonna 1987, sellanen joka herättää mammassa hyvän fiiliksen :itku: :thumbs:

Toi on Jones kuule hyvä idea...varmaan tulee äidille tippa linssiin :itku: ! Ja sit vielä joku oikeen herkkisteksti mukaan, ni oon taas ihana lapsi :) ! Jee!

No jos ihan tosissaan, niin ite ostin mutsille 50-vuotislahjaksi vuosikortin läheiseen avantouinti+sauna mestaan. Kun nuo mummot vissiin siitä tykkäävät. Omalla mutsilla siitä alko uusi harrastus ja on itsekin tullu välil käytyä mukana.

Vuokraa jostain suht läheltä joen/järven rannasta mökki viikonlopuksi. Käy laittamassa kaikki valmiiksi sinne, sauna päälle ja muuta. Täytä jääkaappi rualla, kata pöytä ja sano isälles, että hoitaa tarjoilupuolen ja äitis saa vain levähtää.
(tämä siis perjantaina)

Sitte hommaa sinne hieroja käymään heti lauantai aamusta. Kyllä vanhat luut tykkää!

Hommaa voi toki kehittää edelleenki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom