- Ikä
- 37
lueskellu nyt foorumeita aika rutkasti, ja en oo oikee löytäny sellasta mis ois pari asiaa joitten haluisin kehittyvän.. eli jos jollain ois pari minsaa niin pistäis kunnon treeniohjelman mitä tekisin nyt jokusen kuukauden.
ite teen nyt::
ma: rinta-ojentajat + Penkki
ti: jalat
ke: kädet
to: vatsa, selkä
pe: kädet + rinta. + penkki
tuo on varmaanki aivan päin V... haluan tuloksissa kasvattaa massaa, varsinkin käsiä. Myös hyvät penkkitulokset ovat tavoitteeni
Penkki
oon käynyt nyt 5kk salilla, aluks nous sellasta 60. nyt hipoaa lähellä 80kg, jossa se nyt on ollu kuukauden,.. mutta tätäkin haluisin parantaa..
mulla ei ole mitään ohjelmaa penkillä, yleensä alotan nostamalla tankoa parikyt kertaa, sitten 40kg x 10, sitten 60kg x 5, sitten pari kertaa 70kg, ja kerran maksimi.. maksimin jälkeen takaisin pienimpiin painoihin.. sitten pois penkiltä.
oon 17v ja 173cm, 60kg :urjo:
en oikee tajunnu mitä tarkottaa esim 95%x5 jne.. ku tuolla penkkimaksimin nostamisessa oli jotain sellasta.
kaikki kommentit otetaan ilomielin vastaan. kiitos että jaksoitte lukea..
ite teen nyt::
ma: rinta-ojentajat + Penkki
ti: jalat
ke: kädet
to: vatsa, selkä
pe: kädet + rinta. + penkki
tuo on varmaanki aivan päin V... haluan tuloksissa kasvattaa massaa, varsinkin käsiä. Myös hyvät penkkitulokset ovat tavoitteeni
Penkki
oon käynyt nyt 5kk salilla, aluks nous sellasta 60. nyt hipoaa lähellä 80kg, jossa se nyt on ollu kuukauden,.. mutta tätäkin haluisin parantaa..
mulla ei ole mitään ohjelmaa penkillä, yleensä alotan nostamalla tankoa parikyt kertaa, sitten 40kg x 10, sitten 60kg x 5, sitten pari kertaa 70kg, ja kerran maksimi.. maksimin jälkeen takaisin pienimpiin painoihin.. sitten pois penkiltä.
oon 17v ja 173cm, 60kg :urjo:
en oikee tajunnu mitä tarkottaa esim 95%x5 jne.. ku tuolla penkkimaksimin nostamisessa oli jotain sellasta.
kaikki kommentit otetaan ilomielin vastaan. kiitos että jaksoitte lukea..