5 maailman kovinta urheilulajia/suoritusta

Omista kokemuksistani sanoisin, että nyrkkeily on aika rankkaa.

Sen lisäksi, että se on fyysisesti kovaa niin ei ole hauska saada turpaan........
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suorituksista:

Voimanostossa ainakin pidän ehdottomasti kovimpana varmaan Ed coanin USPF tekemää 1090kg/100kg. JK 435kg PP 247,5kg MV 407,5kg. Kyykkäsi myös jossain kisassa kilon enemmän ja veti 1,5kg enemmän. Tietysti nyt on kyykännyt paljonkin enemmän ,mutta vedossa ei ole tainut päästä kovin lähelle 409kg ennätystään.

Painonostossa on ollut ihan uskomattomia kaverteita useita.

Pika juoksussahan beni oli ihan ykkönen.
 
Jan Zelezny oli kyllä kans kova, 100m keihästä sillä kropalla uskomaton tulos, toki hänellä kova kroppa oli mutta ei ihan tavallinen "sepporäty" kuitenkaan, aika pieni mies, mutta takana monipuolinen urheilutausta siitä kaikki lähtee!! pidän Jania jopa maailman kovimpana urheilijana, Karelinin jälkeen ja onha niitä muitakin legendoja!!
 
Originally posted by MaxWilkins
Jan Zelezny oli kyllä kans kova, 100m keihästä sillä kropalla uskomaton tulos, toki hänellä kova kroppa oli mutta ei ihan tavallinen "sepporäty" kuitenkaan, aika pieni mies, mutta takana monipuolinen urheilutausta siitä kaikki lähtee!! pidän Jania jopa maailman kovimpana urheilijana, Karelinin jälkeen ja onha niitä muitakin legendoja!!

Meillä taitaa mennä aika yhteen tää eri lajien/urheilijoiden arvostus. Zelezny on ehdottomasti yks maailman kovimpia urheilijoita.
 
Niin kyllähän se Ben Johnson juoksi 9.79 vuonna 1988, mutta jäi kiinni aineista. Eli lasketaanko näihin nytten sitten mukaan aineillakin tehdyt tulokset?????
 
Originally posted by Pertti 123
Eli lasketaanko näihin nytten sitten mukaan aineillakin tehdyt tulokset?????

Kun puhutaan huippu-urheilusta, ei käytännössä voida muista tuloksista puhuakaan. Vai tuleeko huipputuloksesta aineilla tehty vasta siinä vaiheessa, kun urheilija kärähtää?
 
Onko mahdoton ajatus, että edes yhdessä ketjussa pysyttäisiin alkuperäisessä kysymyksessä?

Alkuperäinen kysymys oli:

5 maailman kovinta urheilulajia/suoritusta
Mitkäs on pakkotoistolaisten mielipide viidestä maailman "kovimmasta" urheilulajista/suorituksesta??
 
Ei pysty laittaan viittä, ainakaan järjestyksessä. Tässä muutamia aihepiireittäin:

Vuorikiipeily(esim. K2, Mt Everest)
Pohjoisnavalle hiihtäminen
Eco Challenge ym. oikeat seikkailukisat, missä mennään monta päivää putkeen, ei mitään Suuri Seikkailu -pelleilyä

Zeleznyn, Bubkan, Johnssonin ja Hailen ME:t
Al Oerterin ja Carl Lewisin olympiakulta samassa lajissa neljissä kisoissa peräkkäin

Weismuller, Spitz, Popov, Biondi ja kumppanit uinnissa

Eric Heidenin 5 olympiakultaa yksissä kisoissa
Dählien ja Välben urat hiihdossa

Sennan 65 paalupaikkaa
Agostinin mestaruudet(Road Racing)
 
leoko:mun mielestä toi Mt Everestille kiipeäminen ei ole urheilua. Sehän on vaeltamista tai selvitymistä tai jotain mutta ei urheilua, ainakaan mun mielestä.
 
Originally posted by Pertti 123
leoko:mun mielestä toi Mt Everestille kiipeäminen ei ole urheilua. Sehän on vaeltamista tai selvitymistä tai jotain mutta ei urheilua, ainakaan mun mielestä.


Juu juu. No lähe sitte kiipee, mä voin ottaa aikaa:evil:
 
Originally posted by Pertti 123
leoko:mun mielestä toi Mt Everestille kiipeäminen ei ole urheilua. Sehän on vaeltamista tai selvitymistä tai jotain mutta ei urheilua, ainakaan mun mielestä.
Kyllä toi vaan on kovimman luokan urheilua, johon ei moni pysty.
[Offtopic]Katselin eilen jotain typerää dokkaria jossa äijät valloitti Mt Everestin kuumailmapallolla joka meni sinne tietyn ilmavirran mukana. 'Valloitus' tapahtui siten, että he lensivät 1000m vuoren yläpuolelta! Sitten se äijä tippa linssissä kuvasi maagiseksi hetkeä, jolloin 'valloitus' tapahtui. En paljoo odottanut että ne menee konkreettisesti sinne vuorelle, tolla logiikalla kaikki jotka on lentänyt minkä tahansa vuoren yli lentokoneella on valloittanut sen.[/Offtopic]
 
-triathlon
-pitkänmatkan uinnit
-10 000m juoksu (vannon että on rankempi suoritus ku marathon, maratonissa kun useinkaan ei tule mitään hirveitä loppukamppailuja, vaan sitä jölkötellään maaliin sillä omalla reeneistä tutuksi tulleella vauhdilla. kun taas 10 000m juoksussa mennään ekat 9km kovaa ja sitten aletaan vasta juoksemaan ja vika 200m tullaankin sitten 25sekunttiin. ja ikinä et voi tietää mimmonen kisa on tulossa).

[edit:] niin siis puhun huipputasolla tästä juoksemisesta. totta kai meille pulliaisille on raskaampaa juosta 4kertaa pidempi matka
 
Sumopaini.

Treenaaminen on aika rankkaa kun rasvaprosentti on yli sata..:D
 
Paha kysymys...

Vaikeimpia ylitää/sivuuttaa olis ehkä -

Mike Powell - 895 pituushyppy

M. Johnson - 19.32 200m

Emmit Smith - 20.174+ jaardia NFLssä (Pelaa yhä)

Nämä ekana mieleen...
 
Re: Paha kysymys...

Originally posted by J.Jake
Vaikeimpia ylitää/sivuuttaa olis ehkä -

Mike Powell - 895 pituushyppy

M. Johnson - 19.32 200m

Emmit Smith - 20.174+ jaardia NFLssä (Pelaa yhä)

Nämä ekana mieleen...

+Michael Jordan eniten come backkejä :evil: :david:
 
Kyllä voisi varmaankin ammattilais-nyrkkeilyn tuohon kärkeen pistää.
Kun miettii noita Alin matseja, etenkin sitä legendaarista Foreman matsia. Tais Alilla olla "hieman" kipeät paikat sen matsin jälkeen, kun niitä Foremanin iskuja otti siellä köysissä nojaillen vastaan.

Mutta vähän turha thread sen puolesta että jokaisella on aina se laji kärjessä jota itse on joskus harrastanut :david:

Kaikki urheilulajit maailman huipulla on kovia.. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom