4vko.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toijota
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen ajatellut kokeilla semmosta reeniä ,että teen pääliikkeelle(esim.kyykky,veto) vain kaksi kovaa sarjaa/treeni ja tiputan toistoja/vko. eli: 1.vko 2x8 2.vko 2x6 3.vko 2x4 4.vko 2x2. neljän viikon jälkee sama alusta. mitä mieltä tommosesta reenistä? olen huomannut että jos reenaan täysiä joka viikko niin vain 1/3 reenistä onnistuu.

Mitkä ovat tavoitteesi? Lue aloittelijoiden osastoa, treenipalstaa sekä voimapuolta niin saat käsityksen siitä minkälaista treeniä mihinkin tarkoitukseen tehdään. Myös ravintopuoli voi vaikuttaa siihen miten treenit onnistuvat eli sitäkin kannattaa lukea!

ite oon tehnyt vähän saman tyylisellä idealla mavea. elikkä pointtina on ollut ensin vetää 1vko 4x6 2vko 4x5 (+5kg edellisen viikon painoihin) 3vko 4x4(+5kg edellisen viikon painoihin) 4vko 3x3(+5kg) 5vko 1x2 (+5kg) 1xuusi max ja sit kierto alusta kerran kierron käynyt läpi ja about 10 kg tuli ainakin aluksi lisää maximiin :)

Mitkä ovat tavoitteesi? Lue aloittelijoiden osastoa, treenipalstaa sekä voimapuolta niin saat käsityksen siitä minkälaista treeniä mihinkin tarkoitukseen tehdään. Myös ravintopuoli voi vaikuttaa siihen miten treenit onnistuvat eli sitäkin kannattaa lukea!

en muistanut mainita että en ole aloittelija. yt + 600 kg
treeniä reilu kuusi vuotta takana. olen enemmän voimanhakuista treeniä tehnyt ja tähän asti on toiminut se että vedän aina täysiä. nyt on reilu puoli vuotta mennyt sillee että yhessä reenissä tulee ennätys ja kahdessa seuraavassa reenissä ei ees saa ykköstä sillä painolla millä sai edellisellä kerralla vitosen!!!

Juu anteeksi, sitä ei voinut tietää kun tuo treenimenetelmäsi näytti hiukan... noh oudolta ja olivat ekoja posteja niin sain vaikutelman että olet aloittamassa. Mutta juu itse en ole edes noin pitkällä ikinä käynytkään yt:ssä, mutta uskallan silti väittää että jonkinlainen kevennys voisi olla hyvästä tai treenin vaihto radikaalisti. Jos olet tottunut tekemään aina täysillä niin tee jonkinlaista 2-3x viikossa / liike(ei molempia vedosta ja kyykystä vaan toisesta tai 2 ja 1) joista 2 treeniä on selvästi kevyempiä ja 1 kovempi muttei sekään "täysiä". Lueskele voimapuolelta, tai yritä etsiä haulla jto:n 3x viikossa ohjelma, ja siitä vähän mieleiseksesi muokkaa se on hyvä pohja, tai jos paikat kestää niin itse tykkäsin myös venäläisestä 3x vko ohjelmasta penkissä.

PS: tuo maintsemani jto:n malli toimi kyykyssä sellaisenaan sekä omantyylisenäni, vedossa ei sitten millän. Oli siis vedossa liian rankka minulle.

Suositut

Back
Ylös Bottom