4D-dokumentti: Isän vankina (27.4. klo 22.00)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Telkku.com sanoi:
Tanjas Drake oli 23 vuotta isänsä Ron van der Plaatin seksiorjana.Tanjasin vanhemmat erosivat ja palasivat yhteen useita kertoja hänen ollessaan vielä pieni. Tanjasin äiti lähti lopullisesti, kun tyttö oli 10-vuotias ja huoltajuus määrättiin isälle. Ron van der Plaat käytti tytärtään seksuaalisesti hyväkseen ensimmäisen kerran, kun tämä oli 9-vuotias. Kun Tanjas oli 15-vuotias, isä meni Tanjasin kanssa "naimisiin". Täysin alistettu ja pahoista henkisistä traumoista kärsinyt Tanjas oli 32-vuotias, kun hän vihdoin vapautui isänsä otteesta ja meni poliisin puheille. Van der Plaatin kotoa löytyi kammottava todistusaineisto siitä, mitä talossa oli tapahtunut: hän oli valokuvannut ja pitänyt päiväkirjaa niistä hirveyksistä, mitä hän tyttärelleen teki. Dokumentissa Tanjas kertoo itse järkyttävän tarinansa lapsen ja vanhemman sairaasta suhteesta. Tuotanto Greenstone Pictures. Dokumentti. Kesto 69'
MIKÄ VITTU IHMISIÄ VAIVAA??!?!?!?!?!?!! :curs: :curs: :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MIKÄ VITTU IHMISIÄ VAIVAA??!?!?!?!?!?!!

Niskalaukauksen puute?

Aamulla luin kanssa tota telkku.comin sivustoa ja tuo osui silloin jo silmääni. Ensin olin vihoissani tuolle isälle (olen edelleen) ja olin sitä mieltä että parempi olla katsomatta koko ohjelmaa. Nyt kuitenkin mietin, että voishan tuon katsoa. Sairasta, surullista ja täysin järjetöntä joka tapauksessa. :(

Sakael sanoi:
Onko tällaisia ohjelmia ihan pakko tehdä? :curs:

Eihän itse ongelma poistu mihinkään vaikka ohjelmia ei tehtäisikään. Ohjelman näkeminen saattaa jollekin toiselle vastaavassa tilanteessa olevalle antaa rohkeutta hakea apua tilanteeseensa.

Aivan käsittämättömän hirveätä, ei uskoisi että tuollaista voi tapahtua, mutta näköjään voi :(

Niin tämä oli siis se internetti ja täällä otettiin kantaa asioihin. Mitäs tähän piti sanoa. Yritetään.

:urjo:

:curs:

:down:

:itku:

:urjo:

:paskahalvaus:

Aika tylsää. Tykitäs, keke, opposition edustajana vähän herneenpalkoja sieraimiin silleen tosi lapsilta kielletysti.

Tieto lisää tuskaa. Itse aion mennä hyvillä mielin nukkumaan ja uneksia karkkimaasta joka on sateenkaaren tuolla puolen........

Jees, tervetuloa tosimaailmaan.

Elämme sellaisessa pumpulissa täällä Suomessa, ettei meillä välttämättä ole tosikuvaa maailman menosta välttämättä koskaan.

Vitun perseestä että tällaista tapahtuu, mutta minkäs vitun tuollekin teet?

seppo-x sanoi:
Eihän itse ongelma poistu mihinkään vaikka ohjelmia ei tehtäisikään. Ohjelman näkeminen saattaa jollekin toiselle vastaavassa tilanteessa olevalle antaa rohkeutta hakea apua tilanteeseensa.

Olet aivan oikeassa, mutta 4D-dokkarit ovat sensaationhakuista paskaa, joilla tyydytetään ihmisten loputonta tirkistelyviettiä.

Ertsa sanoi:
Kyllä aina on niitä, jotka muistuttavat, että elukoitahan tässä vaan ollaan.

Juuri näin. Yhdessä lauseessa suuri viisaus. Tosin elukat eivät kiduta muita tai tapa turhaan, kuten ihminen.Voisi evoluutio mennä ihmisen kohdalla hieman nopeampaan tahtiin ja mielellään positiivisempaan suuntaan.

Tuo illan dokumentti on aika riipaiseva juuri tuon vanhemman ja lapsen välisen asian vuoksi. Vastaavia lapsiorjia on esim aasia pullollaan kaivoksissa, tehtaissa ja prostituutiossa. Eivät alistajiensa omia lapsia, mutta yhtä tuomittavaa kuitenkin.

Tilastollisesti ajatellen tämänkin threadin saattaa lukea joukko (toivottavasti entisiä) insestin uhreja ja toisaalta insestiin syyllistyneitä aikuisia.

Miettikääpä sitä.

Mitä se tilasto sanoo?

Kaikkea sitä.. miksi tuollaista pitää vielä pyöritellä ja dramatisoida TV:ssä?

No se sanoo että pistä googlettaen insesti. Eihän noista tapauksista tule julki ja päädy tilastoihin kuin pieni osa.

Mutta tutkimusten mukaan vain 2% insestiin taipuvista aikuisista on naisia. Miehet on sikoja.

Edit; eipä valehdella, yhden tutkimuksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom