4D-dokumentti: Isän vankina (27.4. klo 22.00)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Ketjussa esille tulleiden asioiden lisäks mä en voi ymmärtää, miten näissä pedofiliajutuissa (enkä tarkoita pelkästään tätä dokumenttia) perheen äitikin sulkee silmänsä kaikelta, vaikka on jollain tasolla tietoinen tapahtumista. Voihan tosin olla, että äitikin on hyväksikäytetty, mutta kun aina puhutaan siitä kaiken ylittävästä, pyyteettömästä rakkaudesta omaan lapseen, niin siitä huolimatta sitten pidetäänkin äijän puolia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Emmah sanoi:
Ketjussa esille tulleiden asioiden lisäks mä en voi ymmärtää, miten näissä pedofiliajutuissa (enkä tarkoita pelkästään tätä dokumenttia) perheen äitikin sulkee silmänsä kaikelta, vaikka on jollain tasolla tietoinen tapahtumista. Voihan tosin olla, että äitikin on hyväksikäytetty, mutta kun aina puhutaan siitä kaiken ylittävästä, pyyteettömästä rakkaudesta omaan lapseen, niin siitä huolimatta sitten pidetäänkin äijän puolia.

Aivan!

Eilisen jutun puistattavuutta lisäsi se, että Tanjasin oma äiti puolusti pedofiili-isää oikeudenkäynnissä ja maksoi koko lystin. Hyi helvetti. Sama äiti, joka jätti miehen vuosia sitten ja ennen kaikkea lapsensa.

Ladon taakse vaan...

Emmah sanoi:

Moni ihminen elää valheessa. Pyrkii pitämään yllä sitä vuodesta toiseen. Niin tämän kuin muidenkin asioiden suhteen.

Vältellään käsittelemästä tai ylipäätään myöntämästä itselleen asioita jotka koetaan vaikeiksi ja epämiellyttäviksi. Paskalla vaan on tapana nousta ennemmin tai myöhemmin pintaan.

Se äijä olis pitäny teljetä loppu iäkseen vankilaan tai hirttää sunnuntaina torilla.Toivottavasti sitä ukkoa raiskataan siel vankilas ja hakataan!

äijälle tuomioks 18 vuotta sähkötuolia ja sen jälkeen loppuelämäks kellariin...

Vittu piti katsoa tuo mutta unohdin.Onko kenelläkään tietoa mistä sais tuon dokumentin.On kyllä aivan sairasta touhua...

teemupii sanoi:
Mitkä todisteet olivat oikeudenkäynnissä ne joitten takia kyseinen mies tuomittiin? Lähinnä puhuttiin kuvista, muttei siitä mitä näissä kuvissa näkyi.

Ehkä niitä kuvia ei siinä sen takia koska sellaisia kuvia ei saa esittää!

Lisäksi isä oli pakottanyt tytäsensä kirjoittamaan päivä kirjaa.

Lääkärillä, joka oli tutkinut tytön nuorena, oli myös varmaan sanansa sanottavana.

Sen sairaan äijän talo oli TÄYS niitä todisteita!

Eikä ole mitään perusteita ruveta jossain dokumenttiohjelmassa, lehdessä tai ylipäätään julkisuudessa selvitteleen todisteita tai niiden todenperäisyyttä, sen tekee tuomioistuin.

teemupii sanoi:
Eipä varmaan kannata purematta niellä kaikkea mitä se nainen sanoi, ilman että näki oikeudenkäyntimateriaalia. 14 vuotta on niin lyhyt aika tuollaisesta, että varmaankin osa syytöksistä on mennyt nurin oikeudessa. Ihmetystä aiheutti se vielä että miten kyseinen nainen pystyi sanatarkasti muistamaan mitä oli 9 vuotiaana kuullut. Miksi ilmeisesti raiskattu taloudenhoitaja ei kertonu tapahtuneesta kenellekkään sillon kun se sattui (en jaksanut katsoa loppuun, jos tästä siinä vielä puhuttiin). Tässä oli jälleen vain yhden osapuolen tarina, ja samaa kohun hakevaa tarinaa kuin muissa 4D dokumenteissa, joissa sana dokumentti on häväisty, koska tälläisiä nämä ei ole, vaan lähinnä viihdettä.
Mä arvasin, kun aloin lukee tätä viestiketjuu, et varmasti joku urpo alkaa kohta puolustaa sitä isää tai väittää ettei se oo mitää tehny :kippis1:

Jep, kohta varmaan joku myös väittää että 911 lentokoneissa ei mukamas olisi ollut Irakilaisia, tai että kuu ei olisi tehty juustosta.

4D dokumentit tosiaan eivät ole dokumentteja munkaan mielestä, yhdestä näkökulmasta aina tehty ja kovin puolueellisia. En puhu tästä tapauksesta vaan koko ohjelmasta. Aina voi kaikkea kyseenalaistaa, ellei ole robootti.

on 4d-dokumenteissa joskus mielenkiintoisiakin juttuja, mutta amerikkaisissa ohjelmissa nyt on muutenkin usein myös turhaa kärjistämistä, niinkuin se "suomalaiset ylivakavia tangon tanssijoita"... nojaa, nojaa....

Onneks en kattonut koko dokumenttia, riittää kyllä tämä täällä luettu ja duunikavereilta kuultu juttu siitä... :curs:

Mutta eiköhän se 14 vuotta linnaa ole "nimellinen" tuomio, sillä äijällä tuskin on kovin hyvät oltavat siellä linnassa ja jos joskus elävänä vapautuu niin kaikki tunnistaa samoin kuten Jammu Siltavuoren, eli eiköhän se johonkin pöpilään suljeta senjälkeen, porukkahan niittais sen varmasti hengiltä heti tilaisuuden tullen.

Nyrkki sanoi:
Se äijä olis pitäny teljetä loppu iäkseen vankilaan tai hirttää sunnuntaina torilla.Toivottavasti sitä ukkoa raiskataan siel vankilas ja hakataan!

Eiköhän tuommoiset rikolliset eristetä toisistaan. Oman käden oikeuden käyttäjiä kohtaan ainakin minulla on 0-toleranssi:- Rikos on kauhea, mutta rikoksista päättämään meillä on oikeuslaitos.

Mutta pakko myöntää, jos joku minun perheelleni jotain tekisi niin hyvin kiire hänelle tulisi... Lisäksi rangaistukset ovat aivan liian lepsuja - vankilassa elää paremmin kuin minä tällä hetkellä opiskelijana!

Xauron sanoi:
Eiköhän tuommoiset rikolliset eristetä toisistaan. Oman käden oikeuden käyttäjiä kohtaan ainakin minulla on 0-toleranssi:- Rikos on kauhea, mutta rikoksista päättämään meillä on oikeuslaitos.

Mutta pakko myöntää, jos joku minun perheelleni jotain tekisi niin hyvin kiire hänelle tulisi... Lisäksi rangaistukset ovat aivan liian lepsuja - vankilassa elää paremmin kuin minä tällä hetkellä opiskelijana!
Siellä ne pedofiilit on vankilassa muiden mukana, saa luultavasti selkäsaunan jokapäivä jos ei pahempaa, ei käy kateeksi edes opiskelijalla.

Tavallisiltakin vangeilta lyödään hampaat sisään ja pääsevät vaimoksi jollekin isolle köriläälle, eikä nekään "pääse" eristykseen suojaan.

Vähän offtopicia, mutta aika hauska "sattuma" :)

Xauron sanoi:
Eiköhän tuommoiset rikolliset eristetä toisistaan. Oman käden oikeuden käyttäjiä kohtaan ainakin minulla on 0-toleranssi

Maxi @ DVD Plaza
"Eiköhän tuommoiset rikolliset eristetä toisistaan. Oman käden oikeuden käyttäjiä kohtaan ainakin minulla on 0-toleranssi."

Xauron sanoi:

marcoolio @ DVD Plaza
"Jos joku minun perheelleni jotain tekisi niin hyvin kiire hänelle tulisi... Lisäksi Suomen rangaistukset ovat aivan liian lepsuja - vankilassa elää paremmin kuin minä tällä hetkellä opiskelijana!"

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?p=321731
:D

paddington sanoi:
Vähän offtopicia, mutta aika hauska "sattuma" :)
Hahaha, tosi originaaleja mielipiteitä Xauronilla! :hyper:

Vaiko onko Xauronilla DVD-Plazalla useita nimimerkkejä?
allnighte.gif

teemupii sanoi:
14 vuotta on niin lyhyt aika tuollaisesta, että varmaankin osa syytöksistä on mennyt nurin oikeudessa. Ihmetystä aiheutti se vielä että miten kyseinen nainen pystyi sanatarkasti muistamaan mitä oli 9 vuotiaana kuullut. Miksi ilmeisesti raiskattu taloudenhoitaja ei kertonu tapahtuneesta kenellekkään sillon kun se sattui (en jaksanut katsoa loppuun, jos tästä siinä vielä puhuttiin). Tässä oli jälleen vain yhden osapuolen tarina, ja samaa kohun hakevaa tarinaa kuin muissa 4D dokumenteissa,

No osittain olen samaa mieltä, ei ne nelosen 4D-dókkarit niitä parhaita ole.

Mitä tuomioon tulee, niin voipi hyvin olla et 14 vuotta on maksimirangaistus noista rikoksista. Eihän suomessakaan saa kuin murhasta elinkautisen ja yleensä elinkautisvanki, mikäli on ollut kunnolla jne, armahdetaan 13-15 vuoden tuomion jälkeen.

Heavy-rock sanoi:
Mitä tuomioon tulee, niin voipi hyvin olla et 14 vuotta on maksimirangaistus noista rikoksista. Eihän suomessakaan saa kuin murhasta elinkautisen ja yleensä elinkautisvanki, mikäli on ollut kunnolla jne, armahdetaan 13-15 vuoden tuomion jälkeen.
Kai täälläkin voidaan laskea tuomioita yhteen, taikka muuten yhdestä raiskauksesta saisi saman tuomion kuin sadasta raiskauksesta.

teemupii sanoi:
Kai täälläkin voidaan laskea tuomioita yhteen, taikka muuten yhdestä raiskauksesta saisi saman tuomion kuin sadasta raiskauksesta.

Ehkä tässä tapauksessa rikosnimike olisi ollut jatkettu hyväksikäyttö. Eli kun teko kohdistuu samaan henkilöön ja se on jatkevaa, ei tapausta olisi katsottu yksittäisinä tekoina vaan kokonaisuutena... mene ja tiedä. Mutta jos raistaa kaksi eri kertaa kaksi eri henkilöä, niin sehän olisi ollut selvä et kummastakin olisi tullut oma tuomio. Tässä jutussa oli myös se, et se oli jatkunut niin pitkään että osa teoista olisi vanhentunut. Eli esim se taloudenhoitajan raiskaus oli jo varmaan vanhentunut ja käräjöinti ilmeisesti olisi pitänyt suorittaa siel hulahula saarella. Tietysti vielä eri maiden oikeiuskäytännöt poikee toisistaan paljonkin. Esim suomessa en ikinä ole kuullut 100 vuoden rangasituksista tai vastaavista, kun taas jenkkilässä diilereille sun muille saattaa napsahtaa tosi pitkiäkin tuomioita ilmeisesti noiden yhdistämisien ansiosta.

Ei kiinnostanu niin paljoo et oisin kattonu ton dokkarin, mut onhan tommonen touhu sairasta. Lukkojen taakse loppuelämäks tommoset.

teemupii sanoi:
On aika iso ero sillä että onko niissä kuvissa kyseinen tyttö alasti, vai kuvia missä hänet raiskataan. Mitenkä muuten kukaan koulussa ei nähnyt mitään hälyyttävää, vaikka se mies pahoinpiteli lastansa koko ajan, joten luulisi jotakin merkkejä siitä jääneen näkyviin. Mutta olkoon kun Googlellakaan ei löydy oikeastaan mitään muuta tietoa että nainen on kirjoittanut tapahtumista kirjan ja toinen on tuo ohjelma.

Varmasti on iso ero sillä mitä kuvat voivatkaan esittää. Tuomioistuin on kuitenkin siitä ihmeellinen instituutio, että se harkitsee todisteita ja erilaisten asioiden paikkaansa pitävyyttä ja langettaa mahdollisen tuomion vasta sen jälkneen. Eli tuskin tuomittu tässä tapauksessa on syyttömänä kakkua istumassa... ja mikä tässä nyt yleensä oli pointtina? Lienee kiistatonta että tuomittu oli tässä tapauksessa tehnyt seksuaalista yms väkivaltaa tytärtään kohtaan.

Niin.. ja Suomessakin, yllätys yllätys, lait säätelevät sitä, että saako televisiossa esittää alaikäisistä otettuja alastonkuvia tai varsinkaan seksuaaliaktia alaikäisen kanssa. Eli oli kuvissa mitä tahansa, niin niitä tuskin esitetään televisiossa ja muutenkaan kaikki asiaa koskevat dokumentit ja todistusaineisto tuskin on julkista....

Mitä itse tapahtumiin tulee, niin ohan tuo kieltämättä aika helvetin sairasta menoa. Maailma ei ole reilu paikka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom