4D Dokumentti 27.9 Pelottaako??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
Brad sanoi:
-92 syntyny, joten taitaa olla 13v.

Ei varmaan edes ole maailman vahvin poika. Eiköhän maailmasta löydy 11-13v mustia korispoikia, jotka on jo jotain 2m pitkiä. Eiköhän niillä sitä voimaa löydy enemmän, vaikka eivät ehkä ihan yhtä kireitä ole. Just oli telkkarissaki joku 12v musta poika, joka oli yli 2m pitkä ja painoa joku 90-100kg.

Joko kerjäät ongelmia, tai sitten toi oli huono vitsi. Mitä sinä ihonväriä änget tähän juttuun :jahas:

Mutta jos olet tosissasi, niin ei, en usko, en todellakaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pojasta olis voinu tulla jotain ihmeellistä, mutta sosiaalitantat puuttu asiaan ja palautti pojan keskinkertaisuuden paskasammioon eli ruotuun. Nyt hän elää normaalia elämää jolla ei ole mitään tarkoitusta pitsaa syöden vajoten unohduksen varjomaille. Sääli poikaa. :jahas:

Fridrik sanoi:
Joko kerjäät ongelmia, tai sitten toi oli huono vitsi. Mitä sinä ihonväriä änget tähän juttuun :jahas:

Mutta jos olet tosissasi, niin ei, en usko, en todellakaan.

Oletko joku separi?

Olkoon vaikka valkonen, aasialainen tai turkkilainen korisäijä, mulle on ihan sama. Tummaihoinen tuli ekana mieleen koska korispelaajat yleensä ovat mustia ja telkkarissakin oli se musta hujoppi. Oletko itse tosissasi?

Brad sanoi:
Oletko joku separi?

Olkoon vaikka valkonen, aasialainen tai turkkilainen korisäijä, mulle on ihan sama. Tummaihoinen tuli ekana mieleen koska korispelaajat yleensä ovat mustia ja telkkarissakin oli se musta hujoppi.

Oletko itse tosissasi?

Olenko tosissani mistä?

Ja asiassasi ei ole päätä eikä muutakaan kehonosaa. Ihminen joka rupeaa heittelemään ihonväri juttuja aiheeseen, mikä ei pitäisi sellaista vihjailla on mielestäni ääri vasen taikka ääri oikea, ja kaikki äärimäisyys on hullua ja luo kränää ihmisten keskuudessa. Pyydän, että lopetat tämän, jos ei minun tai sinun, niin tämän ihonväriä koskemattoman palstan vuoksi.

Fridrik sanoi:
Olenko tosissani mistä?

Ja asiassasi ei ole päätä eikä muutakaan kehonosaa. Ihminen joka rupeaa heittelemään ihonväri juttuja aiheeseen, mikä ei pitäisi sellaista vihjailla on mielestäni ääri vasen taikka ääri oikea, ja kaikki äärimäisyys on hullua ja luo kränää ihmisten keskuudessa. Pyydän, että lopetat tämän, jos ei minun tai sinun, niin tämän ihonväriä koskemattoman palstan vuoksi.
Mitä helvettiä sä mongerrat. Tartu nyt tuollaiseen seikkaan Sama asia kun sanois, että näinpä yhden aasialaisen (keltaisen) pikku pojan joka oli tooooosi ninja. Kyllä tuo "tumma iho" oli ihan sivu seikka tuossa postissa, jolla ei sinänsä ole mitään väliä. Noh sanotaanhan sitä "ettei valkoiset osaa hypätä", revi nyt siitäkin sit herneet nenään :david: .

Onpa ruma poika ja ei ton lihakset kyllä tee minkäänlaista vaikutusta meitsiin. Jos toi on olevinaan jonkun unelmakroppa, niin terve.

-Marchi- sanoi:
Onpa ruma poika ja ei ton lihakset kyllä tee minkäänlaista vaikutusta meitsiin. Jos toi on olevinaan jonkun unelmakroppa, niin terve.
Ei sen välttämättä tarvitse mitään vaikutusta tehdäkään. Eikä sen välttämättä tarvitse olla kenenkään unelmakroppa. Tässä on kyse vaan siitä, että näytetään kuinka joku taas on erilainen kuin muut eikä perus 12 -vuotias läski :) Ja älkää takertuko tuohon läskiin... On tuo kuitenkin niin paljon normaalista poikkeavaa.

Kyllähän ihonväriki vaikuttaa :jahas:
muistan kuinka kolmannella luokalla olin yhen mustan sen aikasen kaverini kanssa saunassa ja se naureskeli mulle ku sillä oli karvat kasvanu jo ajat sitte ja mela oli kans kamalan kokone :D alkaa murrosikä noilla tummilla vähä aikasemmi ja näinhän ne on paljo vahvempia lapsina/nuorina ku tavalline sinisilmänen ja vaaleehiuksinen suomalais poika :rolleyes:
ei ehkä täysin liittyny asiaan mutta aika läheltä liippaa...

jal8eni sanoi:
Kyllähän ihonväriki vaikuttaa :jahas:
muistan kuinka kolmannella luokalla olin yhen mustan sen aikasen kaverini kanssa saunassa ja se naureskeli mulle ku sillä oli karvat kasvanu jo ajat sitte ja mela oli kans kamalan kokone :D alkaa murrosikä noilla tummilla vähä aikasemmi ja näinhän ne on paljo vahvempia lapsina/nuorina ku tavalline sinisilmänen ja vaaleehiuksinen suomalais poika :rolleyes:
ei ehkä täysin liittyny asiaan mutta aika läheltä liippaa...

Ja juuri kun luulin, että paskanjauhaminen loppuu, niin ei! Joo, murrosikä alkaa afrikkalaisilla keskimäärin aikaisemmin. Mutta mikä saatana on koko ajan kirjoittaa tuota paskaa. Mikä on? Koska kukaan ei maininnut sanallakaan Richardin ihonväriä, yhtäkkiä alkoi pauhamaan tällainen asiaankuulumaton paskanjauhaminen paskasta mikä ei LIITY tähän aiheeseen!

Juttu käsittelee 12v poikaa kuka on ainut ikäisensä maailmassa kuka jaksaa nostaa 3 kertaa oman painonsa. Ja koska kyse on valkoisesta, vaaleahiuksisesta pojasta niin SAATANA! Täytyy alkaa puhumaan jostain vitun afrikkalaisista miten ne pystyy paskapuhetta siihen ja paskapuhetta tähän.

Lopettakaa jo SAATANA sentään!

EDIT: Oho, en huomannutkaan strutsin käskyä. No, pakko jättää rasisti-Fridrik omaan arvoonsa.

Sitten itse aiheeseen. Olihan Richard tosiaan aika hyvässä kunnossa silloin 11v, mutta ainakaan tossa 13v kuvassa näyttää ihan perusjampalta. Mitenköhän tommonen treenaus vaikuttaa pituuskasvuun, tuskin on kovin pitkä tyyppi aikuisena. Voi kyllä tulla aika hyvin lihasta, kun alkaa aikuisena treenaa asenteella.

Tomi sanoi:
Se on sitä kovuuden hakemista. Ritsaart luultavasti ei juo myöskään palautusjuomaa, vaan työntää kielensä toviksi naapurin Mustin anukseen, koska hänellä on päättäväisyyttä ja sisua tehdä niin. :david:
Tota Mustia käy kyllä sääliksi. Viaton eläin joutuu kärsimään vain siksi, että naapurissa asuu ihmepoika. On se niin väärin :curs:

jossain oli juttua että toi otti vaan lyhyitä sarjoja ettei pituuskasvu kärsisi... :jahas: tulee noista treenimetodeista vähän mieleen danny the dog :D aiheesta ollut aiemminkin keskustelua.. vanhemmat on/oli lisäravinneyrittäjiä ja muksu on vain maskotti.

on noita vahvoja muksuja muuten joka puolella. väänsin kättä 18-vuotiaana erään saksalaisen 13-vuotiaan kanssa niin lähellä kävi häviö. perhanan vahva oli ikäisekseen. oli aika yllätys kun lähdin "vitsillä" vääntämään, aattelin että annanpa vähän tasoitusta että voisi harjoitella... oli ilme että :eek: kun oli vääntö vähän toista luokkaa mitä odotin.

Noniin himo alkaa yltyä nimittäin illalla on tuo ohjelma. Tuota kyllä ei saa unohtaa katsoa. Tässä on paljon puhetta ollut siitä miten vahva tuo on muihin ikäisiinsä verrattuna mutta eikös joku suomalainen vahvin mies kisoissa kisaillut ollut kanssa lapsena hurja nostamaan? Jostain olen semmosesta jutusta lukenut. Muistaako joku samaa tai viitsiikö joku sherlokki etsiä tietoa? Jotenkin musta tuntuu että tuo ritsardin kunto on aika paljon heikennyt ja alkaa nykyään jo näyttää normaalilta ikäiseltään kun kerta ovat tainneet voimaharjoittelun häneltä kieltää. Jos olis saanut normaalisti voimaharjottelua jatkaa niin varmaan ois paljon ihmeellisempi nykyäänkin.

Taika-Jim sanoi:
Eipä tuo mitään, mutta odottakaas kun pääsen kasvattamaan (ehkäjoskussyntyvästä) pojastani täydellisen sotilaan!!! :evil: ;)

Ruotsissahan oli se yksi suomalainen äijä, joka teki pojastaan arjalaista urhoa. Pääsi iltalehtiinkin tässä joku vuosi sitten. Oli pitänyt tupatarkastuksia pojalle, seisottanut paikallaan, soittanut marssimusiikkia ja pistänyt katsomaan Tuntematonta vähintään kerran viikossa.

Nykyään kai iskä on siirretty oikeanlaiseen hoitoon :D

Joskus kyllä tuntuu, että lasten tekemiseen pitäisi saada joku psykiatrin lupa. Pitäisköhän munkin alkaa kouluttaan 6kk tyttöäni fitnesiin jo nyt? Se syö jo kiinteitä, joten voisi pistää protskut ja palkkarit iltapuuroon...hmm... :jahas:

Kuten JohnnyB jo sanoi, off-topic yms. rasismiin viittaavat kommentit tässä threadissa ovat nyt historiaa.

Jokainen voi vaan arvailla, että mitä sille yhdelle JO tapahtui, joka ei kieltoa noudattanut...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom