?

Status
Viestiketju on suljettu.
olen pahoillani jos jotain loukkasin. en tarkoittanut. mutta kyllä selkis jo että täällä on hyvää jengii. no eipähän tarvii tulla enää onkelmistani puhumaan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no hyvä.

Joo eipä kestä. Ihan mielellämmehän me

mukana minäkin

tulikone sanoi:
olen pahoillani jos jotain loukkasin. en tarkoittanut. mutta kyllä selkis jo että täällä on hyvää jengii. no eipähän tarvii tulla enää onkelmistani puhumaan
cover400.jpg

Kelle nalli napsahtaa...

Hei oottekos muuten kuulleet tarinan yhestä firenzeläisestä nunnasta, joka soitti bassoa luostarin bändissä? Ette vai? No mä kerron kuitenkin. Se oli aika vanha nunna, jo 94-vuotias ja oli aina halunnut basistiksi johonkin kuuluisaan rock-bändiin mutta sillä oli jo vanhuuttaan niin heikot forkut ettei basson rimputtaminen oikeen luonnistunut kovemmissa biiseissä. Niimpä eräänä päivänä nunna rukoili Jumalalta apua. Jumala oli jo muutenkin tarpeeksi vittuuntunut nunnan pyyntöihin, sillä tämä tuppasi häiritsemään aina kun Jumala katseli futista taivaskanavilta..TAIVASkanavilta :hyper: ...no mutta Jumala päätti kuitenkin auttaa nunnaa ja muutti luostarin takapihalla kasvavan omenapuun kukkimaan TEST+ Anabolic supplementtiä. No siitä innostuneena nunna kävi TEST+ -omenapuun kimppuun ja söi koko puskan aamupalaksi. Seuraavana päivänä nunnan forkut olivatkin Marko Savolaisen reisien kokoiset ja hän pääsi vihdoin soittamaan kunnon rock-bändiin. Nunna toki kuoli 2 viikkoa tapahtuneen jälkeen koska ei isoine forkkuineen mahtunut enää pyyhkimään persettään.

Nii sitä strutsia odotellessa vaan :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom