45min 12.10: Veritahroja kamppailulajeihin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli tänään klo 20 maikkarilla media yrittää jälleen kerran mustata vapaaottelun mainetta.

http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?1409049

Kaksi nuorta miestä tuomittiin viime viikolla neljän ja puolen vuoden ehdottomiin vankeustuomioihin bussinkuljettajan raa´asta pahoinpitelystä. Nyrkein ja potkuin uhrille aiheutettiin vakavia ruumiinvammoja sekä ilmeisesti pysyvä aivovaurio.

Media uutisoi tapauksen laajasti. Harvempien tietoon tuli, että toinen pojista - bussinkuljettajaa päähän potkaissut - oli innokas kamppailulajien harrastaja.

Hänen treeniohjelmassaan on ollut myös kamppailulajien rajuin ja rajattomin muoto - vapaaottelu. Kamppailu-urheilijat käyvät parhaillaan tapauksesta erittäin vilkasta keskustelua ja moni perää alan omaa vastuuta.

45 minuuttia seurasi verisiksi käyviä otteluita ja esitti eri taistelulajien harrastajille myös ikävän kysymyksen. Ihannoidaanko kamppailusaleilla väkivaltaa?

Tuskinpa oli pojan vanhat vaparitreenit syynä siihen, että päätti käydä kahdestaan yhden kimppuun ja päätti vielä potkaista maassa makaavaa päähän. Ei kai tuota ainakaan niissä treeneissä opeteta.

Juu, kyllä se vaatii vuosien koulutuksen katutappeluakatemiassa, joka on myös vapaaotteluseurana tunnettu, että osaa potkaista maassa makaavaa vanhaa miestä päähän. Saa nähdä millaista laatujournalismia sieltä tulee. Tuo teksti kun jo kuulostaa niin fiksulta...

41781_102054959836388_2272_n.webp

En tiedä pystynkö katsomaan tuota huttua, provosoidun helposti kun on niin impulsiivinen luonne.
"Ihannoidaanko kamppailusaleilla väkivaltaa?" VOI VITTU!
Ei perkele, katson sen ihan kiusallani:evil::evil::evil::whip:

Kauan ne moniosaajat oli nyt treenannut? Oon ihan varma että alle vuoden ja pari kertaa viikossa, mitä vittua siinä ajassa ehtii oikeasti oppia. Vapaaottelu on niin laaja alainen laji ja jatkuvasti kehittyvä.

No mut luuletko, että niitä maikkarilla kiinnostaa vittuakaa kuinka pitkään ja kuinka paljo joku on treenannu joka on potkinu jollekki jonkuasteen aivovamman. Niitä kiinnostaa vaan ja ainoastaan se, että se joku on treenannu tätä väkivaltaa lietsovaa, AIDSia kehittävää, mummoja ryöstävää, huumeita käyttävää lajia nimeltä vapaaottelu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Raportoikaahan tänne millainen uutisointi oli sitten lopulta kyseessä, itsellä kun on tuollaiset veritreenit niihin aikoihin... :D

Eikös se mamu otellu jollain videolla jossain 65kg sarjassa? Noita kukkahattutätejä nyt aina riittää jotka saa kiksit siitä et saa nostattaa ison kohun jostain lajista. Toi kusipää olis voinu tehdä saman vaikka ei olis koskaan nähnykkään vapaaottelua. Siihen ei paljoo lajeja tarvita et osaa potkia.

Kauan ne moniosaajat oli nyt treenannut? Oon ihan varma että alle vuoden ja pari kertaa viikossa, mitä vittua siinä ajassa ehtii oikeasti oppia. Vapaaottelu on niin laaja alainen laji ja jatkuvasti kehittyvä.

Oli se päähänpotkija käynyt ainakin netistä löytyvien videoiden perusteella ihan ottelemassa asti.

Vähän Off topiccia...

En ole vapaaottelua harrastanut vaan muita kamppailulajeja, mutta olen aina ihmetellyt kun nään kaverit matsissa toinen hajareisin toisen päällä ja nyrkillä nassuun.
Imetyttää moinen kun itse tuntuu että vastaavassa tilanteessa yks kaks niittiä pitäis riittää viemään alla olevalta tajun kankaalle.
Miten vitussa eivät yleensä saa mitään aikaiseksi vastaavassa tilanteessa?

Kyllä amatöörien SM-kisoissa ainakin otellut. Muistaakseni 2009 Seinäjoella. Oon käsityksessä ettei ole hetkeen treenannut enää. Kai voisi ottaa sellaisenkin näkökannan asiaan, että jos olisi pysynyt treeeneissä tällaista ei olisi tapahtunut...? Eiköhän sitä voi samankaltaisiin typeryyksiin syyllistyä, kun vetelee mömmöjä....harrasti kappailulajeja tai kukkiensidontaa.

Vähän Off topiccia...

En ole vapaaottelua harrastanut vaan muita kamppailulajeja, mutta olen aina ihmetellyt kun nään kaverit matsissa toinen hajareisin toisen päällä ja nyrkillä nassuun.
Imetyttää moinen kun itse tuntuu että vastaavassa tilanteessa yks kaks niittiä pitäis riittää viemään alla olevalta tajun kankaalle.
Miten vitussa eivät yleensä saa mitään aikaiseksi vastaavassa tilanteessa?

Meinasin jo vastata jotain, mutta tämä taitaa riittää...

not-sure-if-troll-or-just-stupid.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom