45-koon korkkarit, mistä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi huomio:

Korkokengillä on helvetin vaikea kävellä. Se että kerta on ensimmäinen, olet luultavasti kännissä ja kävelet paikasta toiseen koko päivän, voi olla inhimillisesti, ainakin miehelle, mahdotonta.

Kannattaa ottaa varalle lenkkarit.

XXL sanoi:
Yksi huomio:

Korkokengillä on helvetin vaikea kävellä. Se että kerta on ensimmäinen, olet luultavasti kännissä ja kävelet paikasta toiseen koko päivän, voi olla inhimillisesti, ainakin miehelle, mahdotonta.

Kannattaa ottaa varalle lenkkarit.

Mulle on vaikeeta koko päivä, vaikka olen nainen. Ainakin sillon, jos on se 15 senttiä alla. Muutaman tunnin päästä alkaa sattumaan pohkeissa, jos on dokaamassa, känni hieman turruttaa, mutta seuraavaksi "kuolee" jalkapohjat, ja seuraavana päivänä on todella kipeät jalat sekä yleensä myös selkä + kyljet.

Eli käyttäkää korkkareita!:D :evil:

hehe.. Tulee mieleen omat penkkarit. Itellä oli sama ongelma alkuun mutta ratkaisin sen ostamalla sellaiset numeron 38-39 kengät kirppikseltä oman jalan ollessa 44. Jälkateränäytti melkein puolet leveämmältä kuin kenkä, mutta sisään sopi, kun voimalla survoi. Joka askel tuntui kyllä hajottavan varpaat ja kävely taisi olla aika tuskallisen näköistäkin. Penkkaripäiväksi ratkaisin ongelman kuitenkin riittävällä kokovartalopuudutuksella ja kaikki meni vallan mukavasti. Seuraavana päivänä varpaat olivat tosin hieman hellät, mutta mitä pienistä.

Tuli vielä mieleen kaverin, joka oli myös pukeutunut naiseksi, hyvä ohjelmanumero, jota hän esitti yläasteen ja alemmille lukioluokille. Taululle vaan ja alkaa tenttaamaan oppilailta montako aamua, joku kun saa huudettua sen nollan sieltä, niin kaveri piirsi nollan taululle, seuraavaksi alko tenttaamaan mikä paistaa taivaalla ja kun joku sai auringon sanottua, niin säteet siihen nollan ympärille. Lopuksi sitten tenttausta "mitä multa saa" kukaan ei kehdannut vastata ja kaveri tuumaa, että minäpä kerron ja vetää siihen auringon keskelle viivan. Ainakin itse nauroin tuolle, liekkö johtuis sit kenkien takia otetusta puudutusaineesta. Myös sekin nauratti kun piirrettiin tyhjässä luokassa liitutaululle sellainen parin metrin miehen sukupuolielin ja vedettiin piirtoheittimen valkokangas siihen eteen.

Nooo, jos puhutaan mahdollisimman pienestä korosta... :) Ja saahan siitä hyvän pohjetreenin aina aikaiseksi? =)

Koita M kattoo jotain muuta tilalle ku ne korkkarit. Säästyt paljolta vaivalta ja tuut varmaan ottamaan ne kuitenkin poijes jalasta illan aikana. Pyyät vaik aimoo ja Rinkkuu stailaaman sut muuten kuntoon. Sit vedät semmoset lahkeet päälle,ettei kenkiä näy. Voit vetää viinaa rauhassa ja ehit vielä yödösäänkin (noissa tamineissa suosittelen taksia).

Noo, mä ostelin tollaset pinkit pienikorkoiset sandaalin tapaet vehkeet kirpparilta. Ei se jalka sinen sisään mene, mutta kun vähän modailen niitä, niin eiköhän niistä hyvät saada. :)
En viitti käydä jostain Saksasta tilaamaan niitä korkokenkiä varta vasten... Joku toinen kerta sit!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom