40 päivää +10kg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzza
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Joulukuussa painoin 96kg ( Olen pitkä 182cm ) rasvat oli 15% tienoilla ja olin tyytyväinen tuloksiini ja ihanan mahakkaaseen ulkonäkööni :)

Sitten tein "virheen" ja pidin n. 3 kuukauden lähes treenaamattoman ajanjakson ja raskaan työn myötä laihduin 85kg:n

Viikko sitten painoin 86kg ja kävin ostaan massaa ja proteiinia taas kaapit täyteen ja hullu ideani onkin yrittää lihottaa itseni 40 päivässä takaisin 96kg:rock: Saa nähdä mitenkä tulokset nousee taas ja nouseeko ne paremmiksi kuin viimeksi saman painoisena. Yritän kuitenkin syödä suht terveellisesti, mutta protskua syön kyllä niin että napa paukkuu.

P.S: Onko tässä teidän mielestänne järkeä laisinkaan? Kommentteja kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei.. tuosta 10kg:sta on laardia ja nesteita ainaki 7kg jos tuo painon nousu muutenkaan onnistuu. Ite en ainakaan vasitella ylimääräistä läskiä kroppaani haluais koska siitä ei ole mitään hyötyä.

Pikkuhiljaa ja maltillisesti vaan, ei tarvii niin paljoo kiristellä jälkeenpäin pois sitten. Otat vaan jatkoaikaa projektille.

Eipä tuossa mun mielestä oo mitään järkeä. Ennemmin pitää syönnit maltillisesti plussan puolella ja sitä myöten kerää lihoja takasi. Tuosta kymmenestä kilosta tosiaan on sitä laardia suurin osa.

Vaikka idea kuulostaakin hauskalta ja painon kanssa on mukava leikkiä niin ehkä kannattais ottaa hieman hitaammin tuon projektin kanssa. Ensinnäkin tulee sitä läskiä ihan pirusti ja näin kesän alla se ei välttämättä oo kovin hyvä homma, vituttaa sitten itteä jälkeenpäin kun on päkin tilalla tynnyri. Toiseksi elimistö ei varmaan innostu siitä, että paino nousee niin nopeasti. Turha sitä kroppaa on rääkätä ihan vaakalukeman takia. Ota mieluummin vähän maltillisempaa bulkkia, kyllä se paino nousee!

loops sanoi:
Ei.. tuosta 10kg:sta on laardia ja nesteita ainaki 7kg jos tuo painon nousu muutenkaan onnistuu. Ite en ainakaan vasitella ylimääräistä läskiä kroppaani haluais koska siitä ei ole mitään hyötyä.

kyllä, samaa mieltä olen...:rock: :rock:

mv- sanoi:
Pikkuhiljaa ja maltillisesti vaan, ei tarvii niin paljoo kiristellä jälkeenpäin pois sitten. Otat vaan jatkoaikaa projektille.
Aivan, mielummin hitaasti ja pitkään kuin nopeasti ja sitten heti dietille. Jos nostat painoasi hitaasti niin saat enemmän pihvviä, jos taas nostat nopeasti tulee siinä sivussa läskiä ja nestettä jolla ei tee yhtikäs mitään, tai no nesteellä varmaan jotakin..

Juzza sanoi:
.. onkin yrittää lihottaa itseni 40 päivässä takaisin 96kg:rock: Saa nähdä mitenkä tulokset nousee taas ja nouseeko ne paremmiksi kuin viimeksi saman painoisena. Yritän kuitenkin syödä suht terveellisesti, mutta protskua syön kyllä niin että napa paukkuu.

P.S: Onko tässä teidän mielestänne järkeä laisinkaan? Kommentteja kiitos.

Itse vedin joulukuusta tammikuun loppuun painon 71,5kg --> 83kg. Nyt paino n. 85kg. Apuna runsas syöminen ja V12 turbo.

Ei sinällään järkeä mutta itellä paino noussu suht kivuttomasti vaikken ole koskaan näin paljoa painanut. Kohta alkaakin dietti.

Jos syöt tuollai kuin sanot syöväsi niin go for it. Lihas muistilla pääsee kyllä aika lujaa menemään ja parissa kuukaudessa olet kyllä taas vanhoissa lihoissa.

Itse ainakin uskoisin et tulee lisää lihasmassaa ja sit ku ennen kesää ottaa läskit päältä pois niin löytyy komee lihaksikas kroppa sieltä alta ;)

Jos otetaan huomioon että siellä on ennemminkin ollu sitä lihasta enemmän niin saahan sen helpommin takaisin. Mutta silti ennemmin keskittyisin saamaan vaikka 5 kiloa lisää painoa tuossa ajassa kuin 10.

Kommenteista viisastuneena

Kommenteista viisastuneena päätin, että se 5 kilon painon nousu olisi järkevämpi :worship: Viikossa tuli 3kg lähinnä nesteen muodossa, koska aloitin kreatiinin tankkauksen ja paino on nyt n. 90kg

Prodee oon syönyt päivästä riippuen 150-200g ja ne on tullut 4-6 ateriasta.

Treeniä olen aloittanut varovasti, koska oli se n. 3 kuukauden tauko, mutta motivaatio on ainakin kovaa ja into on tulossa takaisin.:)

Olisikohan järkevää treenata pari ekaa viikkoa niin, että tekisi 10 toiston sarjoja ja ihan vaan pari kolme sarjaa/ lihasryhmä?

sanoisin että itellä riittä kaks viikkoa kevyempää reeniä vallan mainiosti tuollaisen tauon jälkeen. Hetki sitten oli kuukauden tauko ja viikon vedin kevyempää, toisella viikolla ei tuntunu sitte kovakaan reeni enää niin pahalle kuin se eka viikko.

Malttaa vaan olla alkuun laittamatta rautaa niin paljon kuin mihin on tottunut ennen taukoa, eikä tee sarjoja loppuun asti sekä lepää paljon. Kyllä se siitä. Tsemppiä lihojen takasin hankkimiseen :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom