Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh itse olen tehnyt tyyliin, että 2 treenipäivää 1 lepopäivä, 2 treenipäivää 2 lepopäivää. Ja ihan hyvin olen palautunut ja lihaskasvuun en osaa sanoa mitään..mattiE sanoi:ketkä ovat tehneet 4 jakoista tyyliin 2on 1off ?
mielellään ottaisin vastaa kommenttia miten palautumiset on sujuneet ja lihaskasvanut
mattiE sanoi:ketkä ovat tehneet 4 jakoista tyyliin 2on 1off ?
mielellään ottaisin vastaa kommenttia miten palautumiset on sujuneet ja lihaskasvanut
Joo, tuskin on tavoitteet kovin korkealla jos noin treenaa. :jahas: No joo. Provo, provo, mutta pää tossa on enemmän kovilla kuin kroppa, jos tollasella tekee. Näin monen vuoden treenin jälkeen jo ei ole mitään erityisempää hinkua salille, niin siinä kahden päivän jälkeen pitää enemmän kuin mielellään sen lepopäivän.pevelius sanoi:kaikki riippuu siitä, että miten haluaa treenata ja mitä tavoitteita treenillensä asettaa.
Powerhousu sanoi:Joo, tuskin on tavoitteet kovin korkealla jos noin treenaa. :jahas: No joo. Provo, provo, mutta pää tossa on enemmän kovilla kuin kroppa, jos tollasella tekee. Näin monen vuoden treenin jälkeen jo ei ole mitään erityisempää hinkua salille, niin siinä kahden päivän jälkeen pitää enemmän kuin mielellään sen lepopäivän.