4-jakosen rytmityksestä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mattiE
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ketkä ovat tehneet 4 jakoista tyyliin 2on 1off ?

mielellään ottaisin vastaa kommenttia miten palautumiset on sujuneet ja lihaskasvanut :)

No mä olen ainakin treenannut nelijakoisella juuri tuolleen 2on 1of, hyvin toimi. Enpä muista että olisi palautumisen kanssa mitään ongelmia ollut.

Sama täällä, 4-jakonen viikon kierrolla, tosin tuossa siis tulee 2 on 1off 2 on 2 off ja alusta.

Raaka jako on
-1 ojentaja+olkapää/hartia
-2 selkä
-3 kintut
-4 rinta-hauis :D
1 suora ja 1 epäsuora rasitus per liha.

Noihin 1 ja 4 päiviin saa paikkailuliikkeitä ja vatsat ja sen sellaset helposti mahdutettua.

En jaksa enempää kirjotella kun punkassa on heikko näpytellä, mutta tässä on lisää asiaa 4-jakosesta: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=18883&highlight=4-jakonen

Samanlaisella jaolla mennään täälläkin kun B.O.S.S.Ei ongelmia kun tekee viikon kierrolla.Esimerkiks joka toinen päivä on oikein hyvä.tuskin tuolla 2on 1offillakaan ihan heti ylikuntoon pääsee.ainakin kun muistaa pitää sillontällön kevyen viikon tai ainaki extra off-päiviä :rolleyes:

njuu. oon tehny 4kk jaolla rinta-etureidet, selkä-pohkeet, olkapää-ojentaja, takareidet-pohkeet-hauis.

joo, kaipa tuota vois pitää sen kevyen viikon vaik täs joskus ni sais keho vähä lepoo :P

Nojooh, ittekki teen nyt 2 on 1 off kuhan muistaaa syödä hyvin ja saada vähintään ne 8tunnin yöunet niin menee buenosti.

mattiE sanoi:

mielellään ottaisin vastaa kommenttia miten palautumiset on sujuneet ja lihaskasvanut :)
Noh itse olen tehnyt tyyliin, että 2 treenipäivää 1 lepopäivä, 2 treenipäivää 2 lepopäivää. Ja ihan hyvin olen palautunut ja lihaskasvuun en osaa sanoa mitään..

mattiE sanoi:

Mä tein näin kun 4-5 jakosilla treenasin. Lyhenee hyvin se kiertokin päivällä ja mitään ongelmia ei palautuksen kanssa ollut.

pevelius sanoi:
kaikki riippuu siitä, että miten haluaa treenata ja mitä tavoitteita treenillensä asettaa.
Joo, tuskin on tavoitteet kovin korkealla jos noin treenaa. :jahas: No joo. Provo, provo, mutta pää tossa on enemmän kovilla kuin kroppa, jos tollasella tekee. Näin monen vuoden treenin jälkeen jo ei ole mitään erityisempää hinkua salille, niin siinä kahden päivän jälkeen pitää enemmän kuin mielellään sen lepopäivän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Powerhousu sanoi:
Joo, tuskin on tavoitteet kovin korkealla jos noin treenaa. :jahas: No joo. Provo, provo, mutta pää tossa on enemmän kovilla kuin kroppa, jos tollasella tekee. Näin monen vuoden treenin jälkeen jo ei ole mitään erityisempää hinkua salille, niin siinä kahden päivän jälkeen pitää enemmän kuin mielellään sen lepopäivän.

joo, mutta esimerkkinä vaan siitä, että mitä kaikkea sitä voi tehdä. 1-2 kuukauden kausi tommosta kovempaa tahtia ei ole yhtään pöhköä kokeilua ja oikein tehtynä tuo varsin mainiota kehitystä ihan kenelle vaan.

mä treenaan itse 2-6 kertaa viikossa. riippuen siitä, mitä juuri se pää sanoo ja mikä on treenin tarkoitus. näinollen en voi sanoa, että juuri 3 tai 4 kertaa olisi paras, vaikka se onkin keskiarvo. molemmat ääripäät ovat toimineet, samoin kuin keskitie. 6 kertaa viikossa sopii hyvin terävään tekniikkatreeniin, kun pyrin kehittämään samaan aikaan sekä voimanostoa että painonnostoa. ja samalla saa pidettyä yksittäisen treenin varsin terävänä ja tehokkaana. taas maksimikaudella ei kertakaikkiaan ole järkeä tehdä kuin 2-3 treeniä viikossa, varsinkin jos töissä on esim. samaan aikaan paljon puuhaa.

voipa ollakkin että voisi kokeilla tuota 4on1off joskus. liikkeitä kyllä hieman karsisin ja failuree en usein vetäs, en kyllä läheskään joka liikkeessä sitä harrasta nytkään.

Ite vedin 4 jakoisella välillä 1 on1 off ja välillä 2on1off, nyt on 2jakonen kokeilus ja välillä menee silläkin sitä 2on1off kun ei vaan jaksa olla käymättä siellä salilla :D

onko kukaan muu tehnyt 2on1off 2 jakoisella? en siis tee aina tollain vaan ehkä kerran pariin viikkoon menee tollee ja muuten 1on1off.

olipas sekava ja turha mut laitetaa kumminkin...

Suositut

Back
Ylös Bottom