4 jakoisesta 2 jakoiseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rellu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Eli tarvitsissin nyt neuvoja/esimerkkiä treeni jaon vaihtoon.

Nykyinen ohjelmani:

Päivä1
Kädet

Hauiskääntö tangolla (seisten)
Hauiskääntö myötäotteella
Dippi 3x10xelopaino
Kapea penkki
Ranskalainen punnerrus maaten
Vatsat koneessa

Päivä2
Jalat

Jalkaprässi/Jalkakyykky
Pohkeet
Reisiojentaja
Reisikoukistaja

Päivä3
Rinta ja olkapäät

Penkkipunnerrus
Ristiveto taljalla
Rintaprässi
Pystypunnerrus
Vipunosto taljalla
Hartioiden kohautus

Päivä4
Selkä

Maastaveto
Alatalja
Ylä-talja
Yhden käden soutu
Hyvää huomenta

Eli tuommoinen on nykyinen ohjelma, ja ajattelin että 2 jakoisessa laitan rinnan ja olkapäät eri päiville. Mietin myös että menisikö ylikuntoon jos nuista yhdistäisi suoraan 2 jakoisen esim. 1.Rinta ja selkä 2. Jalat ja kädet?

Ja hakua olen myös käyttänyt, mutta tuota tietoa tuntuu löytyvän vain tuhottoman paljon.

Ja tällä hetkellä on vieläkin tarkoitus massaa hankkia lisää joten toistot on siinä 8-12 välillä.

Tämä vuoden olen treenannut erilaisilla kaksijakoisilla, ja otin juuri käyttöön tuon 1. selkä & rinta & olkapäät , 2. jalat & kädet -jaottelun. Sen voi kyllä sanoa, että ojentajat joutuvat tuossa kovalle rasitukselle. Tästä johtuen jätän joskus 2. päivältä ojentajaliikkeen pois, varsinkin jos olen 1.päivänä tehnyt penkki- ja pystypunnerrusta.
Sitä en osaa sanoa onko kyseinen jako parempi vai huonompi massanhankintaa ajatellen. Suosittelen kokeilemaan erilaisia vaihtoehtoja, joita täältä löytyy.

Löre sanoi:
Tämä vuoden olen treenannut erilaisilla kaksijakoisilla, ja otin juuri käyttöön tuon 1. selkä & rinta & olkapäät , 2. jalat & kädet -jaottelun. Sen voi kyllä sanoa, että ojentajat joutuvat tuossa kovalle rasitukselle. Tästä johtuen jätän joskus 2. päivältä ojentajaliikkeen pois, varsinkin jos olen 1.päivänä tehnyt penkki- ja pystypunnerrusta.
Sitä en osaa sanoa onko kyseinen jako parempi vai huonompi massanhankintaa ajatellen. Suosittelen kokeilemaan erilaisia vaihtoehtoja, joita täältä löytyy.

Itselläni on ihan sama jako (+ vatsat ykköspäivällä) ollut kohta pari kuukautta ja hyvin on pelittänyt. Tosiaan kädet saavat tuossa piiskaa oikein kunnon tahdilla, joten mitään hirmuista suoraa hauis- tai ojentajavemputtelua ei kannata edes kuvitella tuossa tekevänsä.

Imo tuo kakkospäivä menee liian pitkäksi jos olkapäät siirtäisi siihen, kuten nyt ymmärsin threadin aloittajan miettivän.

Tuo on kyllä hullun raskas jako, jos tekee 1on/1off-systeemillä. Itsekin vaihdoin 4-jakoisesta 2-jakoiseen tässä muutama kuukausi sitten ja päädyin itse jakoon

1. Etureidet, rinta, ojentajat, olkapäät, (vatsat)
2. Selkä, takareidet, hauikset, (forkut)

Tarkempi ohjelma tässä. TOSIN, tuossa on vanha ohjelma, joka sitten on muotoutunut niin, että pystysoutu -> vipunostot sivuille ja penkin olen jakanut niin, että teen välillä 2 sarjaa tasapenkkiä ja yhden vinopenkkiä ja toisinpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom