3vk loman vaikutus lihaksiin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Onnihh
  • Aloitettu Aloitettu
Siis olen lukenu ihan sikana tätä pakkotoistoa ihan huippu!
Elikkä olen 175cm 60kg. Käyn 4kertaa viikosta salilla nyt 1v ajan ja tuloksia on tullut sikana ja nyt ON TULOSSA KOLMEN VIIKON LOMA! ja minua kiinostaa että menetänkö lihas massaa ja jos joo niin minkä verran?? En todellakaan haluaisi menettää yhtäää pitäisikö lomalla käydä salilla tai tehdä jotai lankkuu punnerruksia yms.. Vai vaa nauttia lomasta?
Myös kun kyseessä on ranta loma niin muutama six pack vinkki!;)

Relaa ja juo muutama six packi ni pääset uudella temmolla reenaamaan. Ei vaikutusta lihaksiin, ainakaan noin lyhyellä treenihistorialla.. Eri asia olis jos olisit joku huippukehonrakentaja mutta jätetään ne jutut niille :)

3 viikon lomalla saattaa olla jopa enemmän positiivisia kuin negatiivisa vaikutuksia :) Lihakset pääsee palautumaan ja lepäämään kunnolla ja ottavat sitten ärsykettä taas ihan erilailla vastaan ku alat treenaamaan taas. Ja joo saatat menettää vähän lihasmassaa mutta se tulee tosi nopeesti takas hermotuksen takia. Älä huoli tollasista vaa lomaile rauhassa.

Voimatasothan tossa tippuu hetkellisesti ja se voi tuntuu pahalta, mut nopsaa nekin sieltä nousee ja pieni tauko kuten jo mainittukin niin voi olla hyväksikin.

Voimatasothan tossa tippuu hetkellisesti ja se voi tuntuu pahalta, mut nopsaa nekin sieltä nousee ja pieni tauko kuten jo mainittukin niin voi olla hyväksikin.

Ei tosiaan juu kannata yrittää loman jälkeen mitään maksimeja ja lihaksetkin helposti kipeytyy kun palaa salille. Eli loman jälkeen ottaisin ensimmäisen treenin todella kevyesti ja siitä sitten kerran parin "palautuksen" jälkeen siirtyisin takaisin vanhaan ohjelman kevyempään päähän... (jos ohjelmassa on jokin x viikon progressio).

Lomasta kaikki irti. Pari kolme viikkoa ennen lomaa alat nostamaan voluumia tavoitteena saavuttaa oma huippu juuri ennen lomaa :D Tiedä sitä sitten vaikka olis tulokset parantunut loman jälkeen vaikkei mitään loman aikana tekisi.

Back
Ylös Bottom