Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen 27-vuotias nainen, ja haluaisin päästä 20 liikakilosta eroon ensi jouluun mennessä. Pituuteni on 174 ja paino tällä hetkellä 77 kg.
Kummastuttaa vaan, kun hollywood tähdet laihduttavat niin nopeasti (esim. 16 kg 3 kuukaudessa). Joojoo onhan heillä personal trainerit ja omat kokit, mutta miksi ei tavis voisi tehdä saman tempun kun vähän suunnittelee?
en minä kuitenkaan mikään hollywood-tikku haluaisi olla, vaan terveen hoikka. Mutta on tämä tuskastuttavaa, kun esimerkiksi tällä viikolla ma-ke söin taas tuon 1000 kcal ja liikuin 1-2 tuntia päivässä, +0.2 kg. paino kyllä jo laski yhdessä vaiheessa 71.3, mutta nyt taas 71.5. eikä liikahda ei sitten millään, vaikka iltaisin kun menee nukkumaan on aina nälkä. nutriletilleko tässä pitää ruveta! olen alkanut vihaamaan laihduttamista. ja olen aivan varma, että jos nostaisin kalorit 1500 ja treenaisin, mitään ei tapahtuisi. :(
olen aivan varma, että jos nostaisin kalorit 1500 ja treenaisin, mitään ei tapahtuisi. :(
en minä kuitenkaan mikään hollywood-tikku haluaisi olla, vaan terveen hoikka. Mutta on tämä tuskastuttavaa, kun esimerkiksi tällä viikolla ma-ke söin taas tuon 1000 kcal ja liikuin 1-2 tuntia päivässä, +0.2 kg. paino kyllä jo laski yhdessä vaiheessa 71.3, mutta nyt taas 71.5. eikä liikahda ei sitten millään, vaikka iltaisin kun menee nukkumaan on aina nälkä. nutriletilleko tässä pitää ruveta! olen alkanut vihaamaan laihduttamista. ja olen aivan varma, että jos nostaisin kalorit 1500 ja treenaisin, mitään ei tapahtuisi. :(
Taidan olla median aivopesemä näissä dieettijutuissa. Kummastuttaa vaan, kun hollywood tähdet laihduttavat niin nopeasti (esim. 16 kg 3 kuukaudessa). Joojoo onhan heillä personal trainerit ja omat kokit, mutta miksi ei tavis voisi tehdä saman tempun kun vähän suunnittelee? Olen nimittäin sellainen, että jos tuloksia ei ala näkyä, luovutan ja menen karkkikauppaan. Joskus teinivuosinani muistan, kuinka laihduttaminen oli niin helppoa! silloin söin 1200 kcal päivässä ja pyöräilin tunnin päivittäin, ja tuo 5 kg kuukaudessa hujahti. Ja näytin muuten todella hyvältä, en ollut mikään laiha läski. Nyt meininki on niin takkuista ja kyllä kiukuttaa!
Edit: niin tosiaan 108:sta kilosta 93 kiloon ja vielä olis tarkotus ainaki se 5 kg tiputtaa. Sen jälkeen voi taas hyvin mielin alkaa bulkkaileen :D