-38kg, mitä seuraavaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tatsga
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tänään loppu dietti. Nyt syön joulun sen mukaan mitä on nälkä enkä pahemmin kato mitä syön... Mut sit taas tammikuussa tarkka ruokavalio treeniä varten.

Zone-sarja -42%
Sulle täydet :5: ja :worship:

Itse joskus tuossa 15-16 ikävuoden aikoihin diettasin nonstop dietillä 5 kk:ta ja sain painoni 110-75....

Mutta nyt kun siitä on kulunut noin vuosi paino on 100 kg:ssä....siitä kyllä lihasta varmaankin 10-15 kg...

Elikkä sulle vielä toiset :5: jos pystyt pitään tahdonvoimaa yllä multa se pääs loppuun....:thumbs:

Juu onneksi olkoon vaan loistoduunista! Toinen urakka alkaa nyt kun pitää pitää tuo paino alhaalla, mutta vaikuttaa että selkärankaa löytyy. Älä kuitenkaan laita ittees liian tiukalle, vaan yritä löytää semmonen kultainen keskitie, tai muuten menee laihdutus yli siltä toiselta puolelta.

Itse olen löytänyt oman "keskitieni" niin että syön hiilarini ennen kello 12 (no jotain pientä tulee syötyä, muttu sanotaan että 80%). Makaronia, valkoista riisiä ja perunaa pyrin välttämään, eli hiilarit tulee puurosta, ruisleivästä, hedelmistä, kasviksista jne. Ruokaa syödään 2 tunnin välein klo 9 - 23 välillä niin, että aterioitta tulee 6 - 8. Kaloreita pyrin saamaan semmoset 3000 - 4000 päivässä. Kaksi viimeistä ateriaa niin pienillä hiilareilla kuin vain mahdollista (no se 11 ateria on vaan protskudrinkki). Näin olen saanut omat rasvani pysymään hallinnassa ja paino nousee semmonen kilon 3 kuukaudessa (ja palikat pysyy näkyvillä). Kuitenkaan nälän tunnetta ei tunnu koskaa, vaan safkaa saa tykittää menemään niin paljon kuin vaan sielu sietää.

Olisimpa mäkin tajunnu tuossa iässä asian no... parempi myöhään kun ei millonkaan, tällä hetkellä on paino juminu paikallaa johtuen Bulimiasta jota sairastan mutta vuoden vaihteen jälkeen alkaa taas tarkka ruokavalio.
Mulla vasta se 28 kg tippunu

Originally posted by timba79
Jotenkin tuli mieleen kun ton luin, että toi todellakin käy hyvin jos on todella paljon ylimäärästä rasvaa, mutta esim. minulla kävis varmaan niin että häviäis ne kaikki vaivalla hankitut lihat. Laskeskelin että pitäs saada jotain 6 kg rasvaa pois niin ois se rasvaprosentti jossakin 12 pinnassa...ja ois ihan mukava tietää miten ton sais tehtyä lihoja hävittämättä!! Eli pitäskä pitää joku "tehodietti" vaiko pidemmällä aikavälillä (vaikka 2-3kk) ja vähentäen esim. hiilareiden määrää...

Tiedän että näitä diettiasioita on miljoonassa threadissa ja olen niitä lukenutkin varmaan melkein kaikki, mutta jotenkin tuntuu että on koko juttu vieläkin yhtä sillisalaattia kun niitä mielipiteitä on joka lähtöön!!

Ja halusaisinkin niitä esimerkkejä siitä miten on jo jokusen vuoden reenannut ja lihastakin hankkinut pudottanut rasvaprosenttia esim 20 --> 12 ....ja mahdollisimman vähän lihaan hävittämättä...

jos aijot PELKKÄÄ rasvaa poistaa 6 kg niin 2-3 kk ei tosiaankaan ole pitkä aikaväli. tuo 3 kk on aika minimi.

Originally posted by ZeiZei
jos aijot PELKKÄÄ rasvaa poistaa 6 kg niin 2-3 kk ei tosiaankaan ole pitkä aikaväli. tuo 3 kk on aika minimi.

Joo no pelkkää rasvaa ois tarkotus poistaa, voi olla vaikeeta kun ei oikeen tosta diettaamisesta oo kokemuksia, mutta onpahan sitten taas vähän fiksumpi, kunhan nää jolunpyhät on tästä lusittu niin täytyy alkaa pikkuhiljaa pudottamaan kaloreita, en tiiä sitten oisko toi HIIT se juttu mitä mun kannattas kokeilla,vaiko pitkät ja rauhalliset kävely/pyörälenkit...

Originally posted by ZeiZei
Kun lauot näin tiukkoja ja varmoja kommenteja voisitko myös perustella ne?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Fiona
Pauln, suositeltava laihdutustahti on n. 0.5 kg / viikko, jos haluaa painon lähtevän rasvasta, ei lihaksista.
en väitä vastaan etteikö tämä olisi SUOSITELTAVAA ,mutta oletko aivan varma että pätee jokaisella henkilöllä?Enkä myöskään väittänyt ,että zeizein kommentti olisi väärä pyysin vain perustelemaan.
fiona:haart: :david: :haart: :down:

en väitä vastaan etteikö tämä olisi SUOSITELTAVAA ,mutta oletko aivan varma että pätee jokaisella henkilöllä?

Pöhkö. Perustelin sulle ZeiZein puolesta, ole hyvä. En myöskään ole missään väittänyt, etteikö joku pystyisi polttamaan enemmän rasvaa viikossa ( täysin mahdollista, varsinkin jos rasvaa on runsaasti ).

Mutta jos on aloittamassa ekaa kertaa dieettiä ( Timba :haart: ), niin kannattaa suosiolla varata aikaa siihen.

Suositut

Back
Ylös Bottom