37" LCD Tv

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eebou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei voi Samppaa suositella sen jälkeen kun alle vuoden vanha M86 meni paskaks ilman mitään selitystä eikä sitä saatu korjattua. Nyt venailen että Sonyn W5500 tulee ulos...

Eikös tuo 37 ole aika välimallin töllö, 40 tuumaset lienevät niitä hintalaatutehokkaampia joidenkin asiaa tutkineiden mielestä.

Minulla on tuo lg. Pari viikkoa sitten ostin, hintaa oli 699e. Yksi syy ostaa lg oli takuu. Lg:ltä saa 2 vuoden nollapikseli-takuun. Taitaa olla muukin takuu sen 2v. Muuten en osaa kyllä sanoa noista muista telkkareista, sillä en ole lähemmin tutkinut. Sonya tuntuvat omistajat ainakin kehuvan. Itse ostaisin joltain isolta valmistajalta, finluxin jättäisin pois laskuista.

Kannattaa varautua siihen että harvempi haukkuu omaa telkkariansa, joten kunnon arviota on paha saada ilman että käy katsomassa kaikki. Toisaalta liikkeissä katselukaan ei välttämättä auta, sillä televisiot voivat olla todella huonoissa säädöissä kaupoissa. Usein kallein parhaissa säädöissä ;)

Itsellä on samsungin 40 tuumanen (vitossarjaa), olisi kiva jos olisi paremmin muokkattavat valikot ja herkempi kake. Muuten diggailen kyllä samsungista, mustan tasokin on erinomainen. Pianomustakin rokkaa.

Eikös tuo 37 ole aika välimallin töllö, 40 tuumaset lienevät niitä hintalaatutehokkaampia joidenkin asiaa tutkineiden mielestä.

Oon kyllä aatellut 40", mutta esim. LG:ltä ei semmosia pahemmin löydy, ja 42" rupee oleen liian iso. Oon kattellut kaverin luona tota Samsungia ja hyvä kuvanlaatuhan siinä on, digitv tosin on aika huono ja hidas ja epgkin jumittaa usein. Etäisyyttä tv:seen on sellanen 2.6m.
Tosin ton Samsungin LE40556 sais 720€:lla, eli ei nyt mikään paha hinta oo.

Hieman offtopic, mutta onko kellään muistikuvaa mitä sanotaan siinä kolmen ja neljänkymmenen tuuman välissä olleet kuvaputkiteeveet maksoivat sillon vuosia sitten kun tauluteeveet vasta tekivät tuloaan?

36'' philipsi maksoi joskus kauan sitten muistaakseni noin 2000€ silloin oli jo taulutelkkareitakin mutta mistään fullhd-jutuista ei ollut muistaakseni mitään juttua. Hyvin on palvellut näihin päiviin asti, silloin mietitytti taulutelkkareissa juuri se käyttöikä jota ei uskallettu yli 5 vuotta luvata välttämättä.

Jotenkin muistelen ostaneeni uuden 32" saloran vuonna 2k hintaan 1999 markkaa. Tuo jamppaxin töllökin taitaa olla markka-hintainen tai sitten aika tolkuttoman kallis :hyvä:

Olikos noissa kuvaputkitöllöissä missään edes isompaa resoa kuin tuo 576i, ei tule ainakaan mieleen että kukaan olisi pikseleitään hehkuttanut....

Jotenkin muistelen ostaneeni uuden 32" saloran vuonna 2k hintaan 1999 markkaa. Tuo jamppaxin töllökin taitaa olla markka-hintainen tai sitten aika tolkuttoman kallis :hyvä:

Olikos noissa kuvaputkitöllöissä missään edes isompaa resoa kuin tuo 576i, ei tule ainakaan mieleen että kukaan olisi pikseleitään hehkuttanut....

Taidat muistaa väärin. Ainakin oma Finlux 32" oli 2002 aika tasan 1000€ ja 37" oli yli 1500€.

No ompas olleet suolaiset hinnat! Voipi olla että se ruutu olikin sitten peräti 2999mk, nuo ysit pyörivät vain mielessä :hyper:

No ompas olleet suolaiset hinnat! Voipi olla että se ruutu olikin sitten peräti 2999mk, nuo ysit pyörivät vain mielessä :hyper:

Vertailuna maksoin 2000 19" kuvaputkimonitoristakin 3000mk. Halvalla olet saanut töllösi jos pitää paikkansa:kippis1:.

Kalliita ne olivat silloin mulla JVC- laajakuva 32" ostettu muistin mukaan 97-98 ja hintaa tuolloin oli 7000mk. Toiminut moitteettomasti ja vieraat ihastelevat kuvan laatua vieläkin. Onhan tuo jo vanha ja uudet lcd:t ja plasmat ovat kuvalaadultaan huomattavasti paremmat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom