3000kcal päivässä

eli ennen söin kaikki mitä eteen tuotiin, kuitenkin terveellisesti ja liha pitoisesti. kaloreita tuli riittävästi. mut nyt oon syönyt arkisin ma-pe kun on tietty rytmi, luonnollisesti kun käy töissä niin on helppo rytmittää toi syöminen 7kertaan päivässä, joten hiilareita tulee 300g protskuja 270g rasvaa 85g, reco2sta, pastaa, raejuustoa, kanaa, ruisleipää, maitoa, rasvan otan rypsiöljystä kun oliiviöljystä en tykkää. strat.mit. 179cm 85kg rasva% 10 luokkaa, ennen painoa n.93kg mut olo oli ihan paska koko ajan. salilla käyn 3-4 krt viikos aerobiset pari kertaa viikos, eli reenaaminen on nykyään täysin bodi painotteista, lihastuntumalla vedetään ja loppuun asti :) eli mitä mieltä yleisesti tosta ruokamäärästä? kommentteja, kiitos. ja siis viikon loppuisin vähän rennommalla kädellä,enemmän tai vähemmän, ei jaksa koko ajan kytätä, niin pysyy mielenkiinto.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
muokkaaja sanoi:
eli ennen söin kaikki mitä eteen tuotiin, kuitenkin terveellisesti ja liha pitoisesti. kaloreita tuli riittävästi. mut nyt oon syönyt arkisin ma-pe kun on tietty rytmi, luonnollisesti kun käy töissä niin on helppo rytmittää toi syöminen 7kertaan päivässä, joten hiilareita tulee 300g protskuja 270g rasvaa 85g, reco2sta, pastaa, raejuustoa, kanaa, ruisleipää, maitoa, rasvan otan rypsiöljystä kun oliiviöljystä en tykkää. strat.mit. 179cm 85kg rasva% 10 luokkaa, ennen painoa n.93kg mut olo oli ihan paska koko ajan. salilla käyn 3-4 krt viikos aerobiset pari kertaa viikos, eli reenaaminen on nykyään täysin bodi painotteista, lihastuntumalla vedetään ja loppuun asti :) eli mitä mieltä yleisesti tosta ruokamäärästä? kommentteja, kiitos. ja siis viikon loppuisin vähän rennommalla kädellä,enemmän tai vähemmän, ei jaksa koko ajan kytätä, niin pysyy mielenkiinto.

..öhh.. vähän sekavaa tekstiä.. Siis mitä kysyit?
Proteiinia tuossa on kyllä tarpeeksi... Itekin täällä vasta olen opiskellut ruokavaliota, Itellä on painoa saman verran, mutta vielä 3500kcal paino vielä putoaa hieman.. Eli diettaamiseen/ylläpitoon tuo on varmaan ok, mutta massan kasvatukseen tarvinnee syödä enemmän...??

EDIT: Äh, missasin kokonaan meillä olevan 15cm pituuseron. Noilla rasvoilla todnäk jees...
(pareet että pysyn itekin vielä tuolla kysymispuolella :david: )

Ihan ok, samoissa luvuissa täälläkin.

:offtopic:

OSTA ISOT ALKUKIRJAIMET - SE KANNATTAA! Eli siis hieman jos viitsisit siistiä tuota viestin ulkoasua, niin voisi saada jotain selvääkin.

mä ainakin osaan lukea vaikka ei ois ISOJA KIRJAIMIA, sitä paitsi toi viesti oli vaan tommonen heitto et mitä mieltä, lad ass. enkä haluu olla sillain et kesällä m ja talvella xl, perus hyvä kunto pitäis säilyttää koko ajan, en siis oo menos mihkään lavalle pullisteleen.......

muokkaaja sanoi:
mä ainakin osaan lukea vaikka ei ois ISOJA KIRJAIMIA, sitä paitsi toi viesti oli vaan tommonen heitto et mitä mieltä, lad ass. enkä haluu olla sillain et kesällä m ja talvella xl, perus hyvä kunto pitäis säilyttää koko ajan, en siis oo menos mihkään lavalle pullisteleen.......

Katsos kun täällä keskustelupalstalla ei riitä, että sinä osaat lukea viestisi. Jotta syntyisi keskustelua, olisi suotavaa että kanssakeskustelijatkin ymmärtäisivät kirjoituksesi tarkoituksen. :thumbs: :kuola:

Drugsta sanoi:
Katsos kun täällä keskustelupalstalla ei riitä, että sinä osaat lukea viestisi. Jotta syntyisi keskustelua, olisi suotavaa että kanssakeskustelijatkin ymmärtäisivät kirjoituksesi tarkoituksen. :thumbs: :kuola:

Aivan. Tästä syystä jätin alkuperäisen kirjoittajan viestin kesken jo kolmen "lauseen" jälkeen.

Koetapa seuraavan kerran oikeinkirjoitusta ja kappalejakoa.

Itse lisäisin hieman rasvan määrää. Rasvan määrää ei mielestäni kannata pitää alle 30% energian saannista. Esimerkiksi sen takia, että hormooni toiminta kärsii. Venäläiset ovat tienneet tämän jo kauan, mutta tähän on suomessa kiinnitetty aika vähän huomiota.

Äijä on ihan hyvässä tikissä 179cm/85kg 10% rasvoilla. Lihasta vaan keräilemään plussakaloreilla, ei ole ainakaan mitään syytä enää tiputella painoa.

muokkaaja sanoi:
mä ainakin osaan lukea vaikka ei ois ISOJA KIRJAIMIA

Ai, itelleskös kirjoittelit?

Viestien siisti ulkoasu on aika kova apukeino, jos yrittää saada kokeneempia käyttäjiä antamaan kommentteja ja vinkkejä. Nopeasti sutastun näköiset, huolimattoman oloiset ja epäselvän oloiset tekstit taasen antavat lähinnä kuvan, että miksi tuohon vaivautua vastaamaan, kun vinkit menevät kuitenkin kuin tuhka tuuleen.

Pitää pikkasen harjoitella tota kirjotusta. Tein eilen uuden ruokaohjelman ja ne kalorit nousi siihen 3500 paikkeille, pitää kattoo mihkä äijä muuttuu, joku puoli vuotta niin pitäis joku suunta näkyä. Fiilis on nyt ainakin pirun korkealla.....

eehhh, onko tämä nyt kehonrakennus keskustelufoorumi vai joku äidinkielen foorumi ? en usko että hän haluaa käyttää paljoa aikaa tarkistaessaan että teksti on oikein kirjoitettu.

setae sanoi:
Ai, itelleskös kirjoittelit?

Viestien siisti ulkoasu on aika kova apukeino, jos yrittää saada kokeneempia käyttäjiä antamaan kommentteja ja vinkkejä. Nopeasti sutastun näköiset, huolimattoman oloiset ja epäselvän oloiset tekstit taasen antavat lähinnä kuvan, että miksi tuohon vaivautua vastaamaan, kun vinkit menevät kuitenkin kuin tuhka tuuleen.

tuntuu turhalta vastata jos on nopeasti sutaistu ? ai että menee vinkit hukkaan ? mistä paavalin perseestä niin päättelet että menee ''hukkaan'' jos ei halua koko päivää kirjoittaa oikein vaan tekee sen helpommalla tavalla.

väärin kirjoitus = KAIKKI MENETETTY, TÄYSIN TURHAA :itku:

ei nyt ihan

Minä en edes periaatteesta vastaa sellaiseen kysymykseen, jossa ei ole yhtään välimerkkiä, eikä isoa alkukirjainta. Tässä maassa kuitenkin jokainen käy sen verran kouluja, että osaa kirjoittaa edes suurinpiirtein oikeinkirjoituksen mukaista tekstiä, jos vain viitsii. Eihän kukaan oletakaan, että täällä kirjoitettaisiin mitään L:n ylioppilaan tekstiä, ilman yhtään virhettä, ja jossa jokainen pilkku on oikealla paikallaan.
Mutta jos kysyjä ei viitsi kirjoittaa kunnolla, tai tarkastaa edes kerran omaa kirjoitustaan, en minä viitsi siihen myöskään vastata. Ja epäilenpä, että en ole ainut tämän toimintatapani kanssa...

azzyyr sanoi:
Minä en edes periaatteesta vastaa sellaiseen kysymykseen, jossa ei ole yhtään välimerkkiä, eikä isoa alkukirjainta. - - Mutta jos kysyjä ei viitsi kirjoittaa kunnolla, tai tarkastaa edes kerran omaa kirjoitustaan, en minä viitsi siihen myöskään vastata. Ja epäilenpä, että en ole ainut tämän toimintatapani kanssa...

Et olekaan :love:

vITUT NIISTÄ ISOISTA alkukirjaimista, KESKITYTÄÄN OLenNaiseen. Tää ei tod oo mikään ÄIKÄN TUNTI. Jos joku halus kommentoida tota ruokamäärää esim. et mitä mieltä yleensä. Oon siis nyt ruvennut kattoo tarkemmin et mitä laitan suuhuni, en siis oo mikään himobodari, varmaankaan suurin osa ei oo niin täysillä mukana tässä hommassa kuin lavalle nousijat! Toi rasvan lisäys oli hyvä juttu, sitä hain yleisesti et kommentteja ei pilkunnussimista.

muokkaaja sanoi:
vITUT NIISTÄ ISOISTA alkukirjaimista, KESKITYTÄÄN OLenNaiseen. Tää ei tod oo mikään ÄIKÄN TUNTI. Jos joku halus kommentoida tota ruokamäärää esim. et mitä mieltä yleensä. Oon siis nyt ruvennut kattoo tarkemmin et mitä laitan suuhuni, en siis oo mikään himobodari, varmaankaan suurin osa ei oo niin täysillä mukana tässä hommassa kuin lavalle nousijat! Toi rasvan lisäys oli hyvä juttu, sitä hain yleisesti et kommentteja ei pilkunnussimista.
Rasvat hivenen korkeemmalle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom