300

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nyt kun tämä nousi ylös niin kysytään että onko kukaan hommannut tota soundtrackia?vois olla "ihan jees" treenimusaa :)

Kävin katsomassa Alexanderin ja Troijan. Historialliset leffat kiinnostaa kyllä, ja sodat oli sotia mutta verrattuna esim King Arthuriin noissa leffoissa tuntuu että se veren lentäminen on se "itse juttu".
300 kans kiinnostaisi mutta näistä jutuista päätellen menee silpominen mun kantin yli.

Kävin katsomassa Alexanderin ja Troijan. Historialliset leffat kiinnostaa kyllä, ja sodat oli sotia mutta verrattuna esim King Arthuriin noissa leffoissa tuntuu että se veren lentäminen on se "itse juttu".
300 kans kiinnostaisi mutta näistä jutuista päätellen menee silpominen mun kantin yli.

Kannattaa käydä katsomassa. Hyvä leffa, vaikka veri ja päät lentelevätkin:D

Tuossa aiemmin väki vihjailikin jo homohtavasta lookista jne.. Mutta repesin kun näin youtuben kommenteissa allaolevan...

"If all men were gay, there would be no more wars... And they'd be clean and nice..."

"Bitch, look at the Spartans..." :D

Ja ei, en ole nähnyt kuin trailerit.

Katsoin kolmesatasen tänään toista kertaa, DVD tilattuna.

Prkl, joskus sitä itse kukin onnistuu tarpomaan jossain epätoivon suossa, tästä elokuvasta saa irti sitä usein tarvittavaa "ttu älkää tulko mulle" -ideologiaa.

300 oli ensimmäinen leffa pitkään aikaan, minkä päätin ostaa itselleni. Harvinaisen hyvä ostos! Visuaalisesti mahtava teos, eikä tarinakaan ole siitä surkeammasta päästä. 300 pääsi todella lähelle sitä rimaa, minkä Gladiaattori aikanaan asetti.
:5:

2 DVD:n painos tuli itsekin hankittua. Nyt 8 kertaa elokuva katsottuna ja extroja muutaman kertaan.
Ainut elokuvan selvä heikkous on pakolliset puhumiset ja elokuvan täytteet. Suora toimintakin olisi ollut ihan hyvä vaihtoehto elokuvalle.
Sarjakuva minulla on ollut jo pitkään (tosin suomenkielisenä = raiskaus). Elokuva on melko suora kopio sarjakuvasta, tosin molemmat ovat helvetin hyviä.

300 oli ensimmäinen leffa pitkään aikaan, minkä päätin ostaa itselleni. Harvinaisen hyvä ostos! Visuaalisesti mahtava teos, eikä tarinakaan ole siitä surkeammasta päästä. 300 pääsi todella lähelle sitä rimaa, minkä Gladiaattori aikanaan asetti.
:5:

Äläs nyt. Gladiaattori nyt on ihan eri skaalassa juonensa kanssa.

300 nyt on lähinnä aivot narikkaan tyylistä mättöä:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytynee itsekin käydä ostamassa, vaikka jopa kahdesti ehdin leffassa käydä katsomassa.

Juuri tuollaista leffaa, jossa juonella ei ole suurta merkitystä, mutta on visuaalisesti erittäin näyttävä, viitsii katsoa yhä uudelleen ja uudelleen.

Katoin eilen tämän ja onhan se visuaalisesti nätti ja hyvin tehty, mutta traileri olisi riittänyt tämän vaikutelman saamiseen. Itse elokuva ei tarjoa mitään mitä ei trailerisssa olisi. Gladiaattori ja Troija pieksee tämän tikkukaramellin 100-0.

:2:

Osui hyvin itsellä, kun tuli katsottua tuo ja seuraavana päivänä History Channelin dokumentti tuli samasta aiheesta. Leffa oli keskitasoa, eli ihan katsottava viihdepläjäys. Historiallisesti ihan oikeinkin jotain juttuja.

Visuaalisesti pitkästä aikaa jotain käsittämättömän hienoa :5:

Sisältöön olisi voinu laittaa jokusen dollarin lisää :2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom