+30 osio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja haenko
  • Aloitettu Aloitettu
Tarttis päästä tonne mut en saa lähteen mailia, kun mun sähköposti ei tajuu com päätettä tai sit mää en tajuu mitään :hyper:

haenko sanoi:
Tarttis päästä tonne mut en saa lähteen mailia, kun mun sähköposti ei tajuu com päätettä tai sit mää en tajuu mitään :hyper:

Luulenpa että jälkimmäinen pitää paikkansa. Kokeilepa vielä, kyllä se siitä :)

:wall: copypastetin miken e mail osotteen tuolta yhteytiodoista ja siinä oli välilyönnit mike sanan jälkeen ja @ jälkeen siinä tais olla syy.
:lol2: ehkä paree kun pysyn tuolla uukkojen osiolla jos sinne pääsen.
Sain mailin lähteen :kippis1:

:offtopic: Mää en malta oottaa että mää pääsen tonne OLD SCHOOL-alueelle....Siellä on varmasti parhaat bileet :D
No, ONNEKSI ei oo enää montaa vuotta ;)

mölliskö sanoi:
:offtopic: Mää en malta oottaa että mää pääsen tonne OLD SCHOOL-alueelle....Siellä on varmasti parhaat bileet :D

Niimpä. Mä oon närkäsyny aivan täysin kun oon henkisesti ihan finaalissa ja yli 30.. mutta kun ei fyysinen ikä vielä riitä.. kai? :D

mölliskö sanoi:

Ei ole... kun siellä on porukka niin vanhaa ja tosikkoa että ikävystyttää ihan....

Viimeisimmät ketjut ovat käsitelleet kunnallispolitiikkaa ja rollaattoreiden ominaisuuksia...:D

Back
Ylös Bottom