3 viikon pakollinen tauko? Miten jatkaa dieetti / syömiset..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rumor
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Moron..

Osa varmaa jo tietääki mut pakkiksella ja osa ei... no jokatapauksessa.. ~5kk-6kk? treeniä takana.. 2-3 ekaa kk lepsuilua ruokavalion kaa ja mässäilyä turhaa.. seuraavat 2kk ok ruokavalio.. sitten siirryin dietille tuon megabulkin jälkeen ( seuraavas lasken kalorit hyvin :) ).. oon dietannu nyt vähän yli 1kk.. miksi? koska turhia rasvoja todellakin oli.. 68kg -> 81kg( ton lähtöpainon suhteen en oo iha 100 varma ).. paino nyt 75kg, eli 6kg olen puottanut tuosta määrästä.. uskosin että ehkä 1kg-2kg väliltä tarvisin enää painoa pois.. tämä ei näy missään muualla kuin jenkkiksissä :curs: samanlaisia ei ennen treenailun aloittamista nimittäin ollut... ~1kg/vk oon saanu painoa puotettua että oikeella jäljillä olen pakkisken diettaus threadin ansiosta. :thumbs:

Niin mutta nyt itse kysymyksiin.. tänään nimittäin menen leikkauttamaan selästä muutaman ison luomen ja ne tikataan.. tikkien kaa ei tunnetusti 2-3vk aikana sais harrastaa treenausta :/ eikä oikeen pystyisikään.. repeävät vaan.

Mahdollisen minimi lihashukan estämiseksi nämä kysymykset nyt esitän..

A) Onko fiksua jatkaa diettiä jos ei pääse ylläpitämään salilla lihaksia tuon toimeenpiteen takia?
B) Onko parempi että syön tämän ajan + - kaloreilla vai hieman yli?
C) Diettaan aluksi viel vaikka viikon? ja sit syön normaalisti?

EHKÄ, turhaa hifistelyä mutta tykkään hifistellä ja sen takia mua sairaaksi perheväki kutsuukin niin tarkan ruokavalion takia. Mutta kiva ottaa treenailu tosissaan :D

Siitä puheenollen tämän kuukauden ollu jo dietillä ja aattelin miinuskaloreilla kokeilla eilen kyykkäämistä ja aloituspainoni oli siinä (prässistä siihen siirryttyä) 48kg/10 toistoa sarjoja 3 tai 4..

..eilen tempaisin: 80kg/8toistoa, 90kg/8toistoa, 100kg/4toistoa... viel pari silti ois menny lisää :) Tämä on positiivista siinä mielessä että oon aina ollu sellanen "riippakinttu", eli muiden 200kg kyykkäävien turha tulla egoomaan :)

No mutta vastauksia tähän hifistelyyn :D kiitosta pakkis jo tähän astisista.

No en nyt mene vannomaan, mut itse varmaan diettaisin sen loppu ajan 2-3 viikkoa ruokavalion puolesta, jottei aiemmat diettaukset mene hukkaan 2-3 viikon mässytyksellä jonka jälkeen taas dietattaisiin. Elikkä diettaisin siis senkin ajan kun et voi treenata, ja sitten kun pääsisin treenaamaan niin alkaisin "normaalille ruokavaliolle"(en tarkoita mässytyksiä) treenin lisäksi.:)

erkjetter sanoi:
jos et pääse treenaamaan niin dietti stopille, eli kalorit ylläpitoon tai pienesti plussalle.

Nyt on pakko kysyä, että miksi ihmeessä plussalle? Eikös se koko aiempi diettaus mene sitten taas hukkaan ja tule jojo meininkiä liikaa..?

Meah sanoi:
Nyt on pakko kysyä, että miksi ihmeessä plussalle? Eikös se koko aiempi diettaus mene sitten taas hukkaan ja tule jojo meininkiä liikaa..?

pienellä plussalla (1-300kcal) ei paljoa aikaisempiä laihdutuksia pilata vaikka oltaisiinkin 3viikkoa sillä. saattaahan sitä ihraa vähän tulla mutta tosiaankin vähän ja lähtee suht nopeasti kun mennään taas miinukselle.

erkjetter sanoi:
jos et pääse treenaamaan niin dietti stopille, eli kalorit ylläpitoon tai pienesti plussalle.

Ehdottomasti näin! Turhaa lihaskatoa vain dieetata jos ei treenaamaan pääse. Muutenkin nopeuttaa paranemista jos on ylläpidolla tai hienoisesti plussalla. Eli tän suhteen ei paljon kannattaisi harkita, varsinkaan kun ei ole varmaan mitään kisaa tai vastaavaa jonkatakia se paino pitäisi tiettyyn päivään mennessä olla tietyissä lukemissa.

joo ei oo mitää kisaa todellakaan joten hyvä hyvä.. pyrin syömään silti nyt "tauollakin" sen 2g-3g/kg minimissään prodee? vai voiko heittää vähemmälle ja lisäravinteet nurkkaan?

erkjetter sanoi:
pienellä plussalla (1-300kcal) ei paljoa aikaisempiä laihdutuksia pilata vaikka oltaisiinkin 3viikkoa sillä. saattaahan sitä ihraa vähän tulla mutta tosiaankin vähän ja lähtee suht nopeasti kun mennään taas miinukselle.

Okei thanks.:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom