3-jakoisen suunnittelua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inska
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
4-jakoisesta olen suunnitellut siirtyväni 3-jakoiseen ja tälläiseen vaiheeseen olen ohjelman kasauksessa nyt päässyt:

Ma: rinta, hauis, vatsat
penkki
kapeapenkki
viparit sivuille
hauiskääntö seisten
hammer
vatsa rutistus

Ke: selkä, takaolkapäät, forkut
maastaveto
alatalja
ylätalja
kulmasoutukäsipainoilla
viparit sivuille (takaolkapäille)
rannekääntö

Pe: reidet, pohkeet, ojentajat
kyykky
takareidet koneessa
pohkeet istuen
pohkeet seisten
kapea penkki
ranskalainen punnerrus

Tuon jaon kuvittelisin sopivan mulle hyvin. Etuolkapäille olisi varmaan hyvä tehdä pystypunnerrusta, mutta en tiedä laittaisiko sen maanantaille vai perjantaille?
Pistääkö tuosta silmään jotain huomautettavaa ohjelman suhteen?

Ekana tulee mieleen se, että sulla on nyt olkapäitä rasittavia liikkeitä jokaisessa päivässä. Itse tekisin niin, että yhtenä päivänä ei olisi mitään olkapäille.

Teksin varmaan itse Rinnan ja kädet ja vaihtasin rintapäivältä vatsat tonne jalkapäivään.

Edit: sulla ei muuten ollut ihan perinteistä olkapäätreeniä ollenkaan. Onko tähän jokin syy? Minä en ainakaan huomannut kun noi takaolkapäät tuolla.

Timba79 sanoi:
Ekana tulee mieleen se, että sulla on nyt olkapäitä rasittavia liikkeitä jokaisessa päivässä. Itse tekisin niin, että yhtenä päivänä ei olisi mitään olkapäille.

Teksin varmaan itse Rinnan ja kädet ja vaihtasin rintapäivältä vatsat tonne jalkapäivään.

Edit: sulla ei muuten ollut ihan perinteistä olkapäätreeniä ollenkaan. Onko tähän jokin syy? Minä en ainakaan huomannut kun noi takaolkapäät tuolla.

Mietin että kun olkapäät saa epäsuoraa treeniä koko viikon ajan, niin eivät tarvitsisi omaa 'treenipäivää' etteivät rasitu liikaa.
Toisaalta jo kapean penkin ottaa pois treenistä niin olapäät tuskin rasittuu kovin paljon ranskalaisesta?
Treenin tavoitteena on pääasiassa penkin, maastavedon ja kyykyn tulosten nostaminen ja samalla yrittää treenata koko kroppa läpi kevyesti.

Ohjelmassa olisi tärkeää että treenit olisi about samanpituisia ja helppo vetää läpi päivästä riippumatta.

Itse ottaisin vipareiden sijaan / vipareita ennen ohjelmaan pystypunnerruksen. Kyllähän olkapäät auttavat penkkitulokseenkin, kai.

blackie lawless sanoi:
Mietin että kun olkapäät saa epäsuoraa treeniä koko viikon ajan, niin eivät tarvitsisi omaa 'treenipäivää' etteivät rasitu liikaa.
Toisaalta jo kapean penkin ottaa pois treenistä niin olapäät tuskin rasittuu kovin paljon ranskalaisesta?
Treenin tavoitteena on pääasiassa penkin, maastavedon ja kyykyn tulosten nostaminen ja samalla yrittää treenata koko kroppa läpi kevyesti.

Ohjelmassa olisi tärkeää että treenit olisi about samanpituisia ja helppo vetää läpi päivästä riippumatta.

Pystypunnerruksista ei vissiin taida olla kun haittaa jos penkkitulosta haluaa tosissaan kasvattaa.

Nyt kun kerroit nuo perustelut, niin ei tuo olkapäiden kannalta niin pahalta vaikutakkaan. Mutta tuo kapea penkki on kyllä hiton hyvä liike normipenkkiä ajatellen. Eli en mä sitä ihan kokonaan pois heivaisi.

Kokeile miltä toi tuntuu, jos olkapäät ei palaudu niin tee sitten muutoksia. Mä vaan vedän aina tän kortin esille, kun omien olkapäiden kanssa saa aina olla tarkkana.

Konna sanoi:
OK. Miksi?

Muistasin täältä lukeneeni asiasta. Jotain olkapäiden palautumista tai vastaavaa. Eiköhän joku penkkaaja tämän lue ja kerro miten asia on.

Kerrotaan nyt alkukokemukset tänne.
Tein periaatteessa viime viikolla tuon treenin läpi. Lukuunottamatta että selkäpäivänä en treenannut takaolkapäitä.
Tänään ainakin penkki kulki hyvin ja muutenkin treeni maistui. Perjantainen jalka/ojentajat päiväkin oli sopivan pituinen ja mukava vetää läpi.
Tätä ohjelmaa olisi nyt tarkoitus kokeilla 3 viikkoa kovaa, ja yksi viikko kevyesti.
Saattaisi jopa toimia. Kokeilen nyt näin ja kerron kokemukset myöhemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom