3-jakoinen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oon nyt jauhanut 2kk 3-jakoisella. 1kk 12 toiston sarjoilla ja toinen 8:san, mutta olen aatellut vaihtaa tälläiseen. Neljän viikon välein kevyt/pumppi viikko.

Ja sitten ruokavaliosta sen verran, että pyrin syömään + kaloreina ja sen 2g proteiini per painokilo eli 160 g. Mites välipäivinä voiko keventää ruokavaliota vähäsen? Kiitos vastauksista jo etukäteen! :rock:

Toistot viikottain:
1.Viikko 4-8 Voima palautukset 2-3 min
2.Viikko 10-15 massa palautukset 1 min

1. Rinta, olkapäät, ojenatajat, epäkkäät
-Penkkipunnerrus tanko 3x
-Vinopenkki kp / tanko 3x
-Ristitalja / peck-deck 2x
-Viparit sivulle 2x
-Viparit taakse 3x
-Pystypunnerrus 3x
-Ranskalainen punnerrus x3
-Ojentajapunnerrus taljassa 2x
-Kohautukset 2x

2. Jalat
-Kyykky / prässi 3x
-Reiden ojennukset 3x
-SJMV 3x
-Reiden koukistukset 3x
-Pohkeet seisten 4x
-Vatsat 3x

3. Selkä, hauikset, forkut
-Mave 3x
-Kulmasoutu 3x
-Alatalja 3x
-Ylätalja 3x
-Hauikset tanko 3x
-Hauikset scott tanko 3x
-Hauikset taljassa 2x
-Rankekäännöt 3x​

Sinuna tekisin 3-jakoisen 2 on 1 off tyylillä. Tosin silloin kannataisi vähentää sarjamääriä.

Teen siis Ma, Ke, Pe, mutta vaihtelen toisto määriä viikon tai kahden välein tuohon tapaan.

itse suosin 3-jakoisen tekemään joka toinen päivä.
Lähinnä mitä itse ajattelin tuossa, että jos tehdään 2 on 1 off niin saadaa edes jotenkin järkevä frekvenssi koko kropalle eikä alistuta tämän päivän treenataan lihat kerran viikoon trendiin.

Lähinnä mitä itse ajattelin tuossa, että jos tehdään 2 on 1 off niin saadaa edes jotenkin järkevä frekvenssi koko kropalle eikä alistuta tämän päivän treenataan lihat kerran viikoon trendiin.

Niin, sehän on ehdottoman väärin, eikä treenaamalla kerran viikossa kehon läpi voi kehittyä, koska Hulkki on niin kertonut... :rolleyes: NGV, sinun treenikokemuksellasi ja taustallasi on jokseenkin huvittavaa, että teilaat monijakoiset ohjelmat, vain koska joku muu on sinulle niin sanonut... No, ehkä opit ajan kanssa, että ehdottomia totuuksia ei ole olemassa, vaikka ne olisivat kenen tahansa suusta kuultuja.

Suositut

Back
Ylös Bottom