3-jakoinen ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 19-vuotias poika ja olen suunnitellut treeniohjelmani seuraavasti:
Ma: hauis, ojentajat, hartiat/olkapäät
Ke: etu- ja takareidet, pohkeet
Pe: vatsa, selkä, rinta

Olen vasta aloittelija enkä tiedä millainen optimaalisen treeniohjelman tulisi olla, eli aika lonkalta olen tuon heittänyt.
Jos muuttaisitte ohjelmaani, niin kertokaa miten. Ammattilaisjuomarahoja kaivataan

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Älä ainakaan tee selkää ja rintaa samassa, selkä liikkeet on vetäviä ja rintaliikkeet työntäviä ja lopputuloksena saat sen ettei kumpikaan kehity. Jos vedät kolmijakoisella, niin ota vaikka pääliikkeiksi Rinta, selkä ja jalat. Rintapäivälle vaikka mukaan ojentajat ja selkäpäivälle hauikset. hartiat voit tehdä vaikka jalkapäivänä.

Älä ainakaan tee selkää ja rintaa samassa, selkä liikkeet on vetäviä ja rintaliikkeet työntäviä ja lopputuloksena saat sen ettei kumpikaan kehity. Jos vedät kolmijakoisella, niin ota vaikka pääliikkeiksi Rinta, selkä ja jalat. Rintapäivälle vaikka mukaan ojentajat ja selkäpäivälle hauikset. hartiat voit tehdä vaikka jalkapäivänä.

:face: älä neuvo jos et osaa jooko.

Hellermasterin kysymyksiin vastaten jakosi on ihan hyvä jos 3-jakoista haluat tehdä. Aloittelijoille suositellaan usein (ainakin tällä palstalla) 1-2-jakoisia ohjelmia ja onhan siihen ihan hyvät perusteetkin.

:face: älä neuvo jos et osaa jooko.

Se on kyllä ihme miten niinkin "yksinkertaisesta" lajista kuin saliharjoittelu ei vieläkään ole saatu mitään täydellisiä "tee näin" ohjelmaa. Kun oon konsultoinut mun salin kehonrakentajia tai pitkään punttia nostelleita tyyppejä, joilla todellakin on ainakin lihasmassaa katsoen "oikeus" neuvoa tietämättömämpiä saliohjelman muodostamiseen on neuvonut että ei kannata tehdä samana päivänä, kunnes taas sitten joku toinen kaappi on kumonnut toisen ohjeen ja sanonut että todellakin saa tehdä.