Olen treenannut tällä ohjelmalla about vuodesta 2002. Kehitystä ei ole liikaa tapahtunut, mutta epäilen että tämä johtuu enimmäkseen ruokavaliosta joka minulla on hyvin epämääräinen. Syön varmasti liian vähän ja se estää kehitystä, jotenkin vain riittävän ja säännöllisen ruokavalion noudattaminen on hankalaa johtuen monista asioita mm. työajoista. Olen 24v, pituus 177cm ja paino noin 70kg.
Eli ohjelma:
Maanantai
Penkkipunnerrus 3x6-8
Vinopenkki käsipainoilla 3x6-8
Pecdeck 2x12
Taljanosto(en tiedä oikeaa nimeä) olkapäille 3x6-8
Ranskalainen ojentajapunnerrus 3x6-8
Talja ojentajille 3x6-8
Keskiviikko
Ylätaljaveto selälle 3x6-8
Alatalja 3x6-8
Kulmasoutu? käsipainoilla 2x12
Haiuskääntö käsipainoilla 3x6-8
Talja haiuksille 3x6-8
Haiuskääntö forkuille 2x12
Pe
Jaloille satunnaisesti satunnaisia liikkeitä
Vatsoja joka treenin yhteydessä.
Liikkeitä olen vaihdellut tietyin väliajoin mutta treenijako/sarjat/toistot on pysyneet suht samoina koko ajan. Ja siitä kehityksestä penkkimaksimi on noussut 60kg:stä noin 75kg, muita en ole pahemmin seurannut.
Kommentteja saa esittää onkohan ruokavalio suurin este kehittymiselle vai onko tässä ohjelmassakin jotain isommin pielessä. Alkaa usko hiipumaan pikkuhiljaa..
Eli ohjelma:
Maanantai
Penkkipunnerrus 3x6-8
Vinopenkki käsipainoilla 3x6-8
Pecdeck 2x12
Taljanosto(en tiedä oikeaa nimeä) olkapäille 3x6-8
Ranskalainen ojentajapunnerrus 3x6-8
Talja ojentajille 3x6-8
Keskiviikko
Ylätaljaveto selälle 3x6-8
Alatalja 3x6-8
Kulmasoutu? käsipainoilla 2x12
Haiuskääntö käsipainoilla 3x6-8
Talja haiuksille 3x6-8
Haiuskääntö forkuille 2x12
Pe
Jaloille satunnaisesti satunnaisia liikkeitä
Vatsoja joka treenin yhteydessä.
Liikkeitä olen vaihdellut tietyin väliajoin mutta treenijako/sarjat/toistot on pysyneet suht samoina koko ajan. Ja siitä kehityksestä penkkimaksimi on noussut 60kg:stä noin 75kg, muita en ole pahemmin seurannut.
Kommentteja saa esittää onkohan ruokavalio suurin este kehittymiselle vai onko tässä ohjelmassakin jotain isommin pielessä. Alkaa usko hiipumaan pikkuhiljaa..